6.BÖLÜM

60 28 0
                                    

Sonunda okula vardık tek arabada yalanımızı söylemek eğer gerçek söylenirse ayvayı yedik demektir ve yalan işi olmazssa son kozumu kullancaktım.

"Arkadaşlar yalanımız şu Çağatay'ın dedesi vefat ediyor bizde Çağatay'ı teselli etmeye gittik tamam mı? Unutmayın"

Hepsi"Tamam" dedi

Arabadan indik okula doğru yoneldik bu güvenlikle ilk günümde karşılaşmıltık belki yine affeder belki bilmem deneyeli "Hocam kapıyı açar mısınız?"

"Ezgi yine otobüs mü? Kaçtı"
"Hayır hocam arkadaşımızın dedesi öteki dünyaya göç etmiş bizde onu teselli etmeye gittik sonra toparladım dedi bizde okula geldik geri mi kalalım hocam hadi ölmüşün hatrına yoksa dedesi hortlar bir bakmışsınız ümüğünüze yapışmış ^-^" iyi attım yemiştir inşallah.

"Ezgi bu son tamam mı?"

Dedi ve koştuk sınıfa kapıyı çaldık Çetin'nin dersi teneffüste beni kesin çağırır bende onla konuşmak istiyordum hoca"girin ve hemen defterlerinizi açın" dedi.

Konuyu yazınaca
"Ezgi sen sınıf başkanı Mete senin yardımcın aranız kotuymüş ama iyi olsun"

"Hocam ben başkan kim söyledi başkan olmak istediğimi hıı ben olmak istemiyorum"

"EZGİ!bu ne cüret nasıl konuşursun böyle" bana doğru geldi "Kalk"

"Ezgicim o akşamı herkese anlatıyım mi istersen biraz değişiklik yaotım seni batırırum ve okuldan bile atılabilirsin böyle bir öğrenciyi kim istesin "diyr fısıldamıştı.

"Çetin merak etme ben bu işi bitireveğüm hayatın tadını çıkar şimdiden" diyr fısıldadım hıxlıca.

"Bu ne cüret ya başkan olursun ya da başına çok kötğ şeyler gelir"

Bu Çetün kurnazdı eğer dediğü gibi yaparsa kesin beni okuldan atarlardu maalesef kabul edicektim fazla birşet yoktur ya.

"Kabul hocacım başkan olucağım ve iyi geçinecez"

"İşte böyle ol ve ders sonuna kadar oturma arkadaşlar bende bilmiyorum neden seçtiğimi sans ben iyi bunun gibi ukalaları aklı başına gelir"

Drrrrsrrr
"Arkadaşlar çıkabilirsiniz Ezgi beni takip et"

Ve takip ettim aşağıda ses çıkarmayan odaya götürdü ve kilitledi bu manyak ne planlıyor ve kilitledikten sonra bana yaklaştı.yaklaştı dip dibeydik
"Ezgi bak güzelim beni o gece barda tehtit edicegine sanma o günü hiç kanıtlayamazsın ben deri benim dediğim doğru çıkar"

"Sen kendini ne sanıyorsun it"

"Birşey sanmıyorum "

"Ne çıkar beni hemen"

"Ne çıkarmak mı?da demin laf söyledin onu yapıcam bağırsansa duyamazlar"

Hemen kapıya doğru gittim beni döndürdü"Ezgi kaçamazsın sana iyi bir ders vermek lazım"

"Ne kafayı mı? Yedin burası okıl şikayet ederim seni"

"Ahh Ezgi sana mı bana mı inanacaklar sen böyle ukala olduğuna göre sokak dövüşkerine katıkıyorsundur işte ırada dayağı yedi bendrn intakam almak istiyor ondan yaptı derim"

"Ne aşağılıksın sen be" kaçmaya denedim yumruk attım oda direk osmanlı gibi tokat attı ben hemen toparladım kendi ve en güzel imha yerini biliyorum alt müsait kısmı orasına bir tekme attım kapıya koştum ve biraz yumruklaşmıştık ve kapıya giderken yine bu sefer vurmadj tam açarken bayıltıcıyla bayılttı en skn gördüğümde yerde yatıyordum umarum kötü bir şey yapmaz.

Ezgi;

Offf Çetin iti nere gittin ahhb bune l gömleğimde öyle tek saplam pantalon ulan ben uyurken beni tecavüz mü etti simdi ben ne bok yapcam onu gebertcem ama ben nasıl çıkcam buraya birisi geliyordu  bu mete hemen gömleği alıp üst tarafı kapattım endişeli sesle.

"Ezgi noldu kim yaptı söyle hemen hemde hemen öldürücem"

"Mete nolur konuşmak istemiyorum buradan gitmek istiyorum"

"Tamam ama ceketimi al giy seni böyle görmesinler hadi"
Barıştık mı şimdi ama hala zorbalık yaparsa ennn kotü silahımı kullanıcam şimdi bunu söylemicem ama yakında bu kotu seyi yapca hissediyorum suan kankalarımla bile konuşmak istemiyordum Mete'nin yanında güvende gibi hissediyorum ve gözlerimi yavaş yavaş kapanmıştı.

Açtığımda üzerimde başka bir yerdeydim neresi burası...
*******
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler öteki bölümde görüşmek üzere🙌🙌😄

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin