12.BÖLÜM

30 22 0
                                    

Yüzünü açmıştı bu Mert di eski sevgilimdi bütün sırlarımı anlatmıştum sonra sınıfa yumurtlamıştı o yüzden ayrılmıştım da bunun burda ne işi vardı.

"Ne var Mert niye geldin?"

"Seni ozlemiş olamaz mıyım"

"Hadi ben okula gitcem fazla zamanım yok"

"Hmm tamam sen git ben seni bulurum o zaman çünkü uzu"

"Görüşmemek üzere Mert"

"Tamam görüşmek üzere "

Der demez arkamı bşr döndğm çoxuk ortadan kaybolmuştu. Ama benim şimdi sınıfa gitmem lazımdı ama güvenlikçü oradaydı ne yapıpda girebilirimki yere doğru baktım.

Taşı elime alıp bir yere fırlattım gğvenlikçi ne var diye otarfa gitti bende içeri daldım karşıma Can dikilivermişti bu çocuğun burada ne işi vardı acaba.

"Çekil onumden Can"

"Neden?"

"Bir kerede dediğimde yapsan"

Gitmemi engelleyip duruyordu.

"Can hadi zorlama şansını"

"Zorlarsam nolur söyle"

"Söylemeyeyimde hareketli bir şekilde sana göstereyim"diyip yüzüne yumruğu yapıştırıp öbür taraftan gittğm.

"EZGİİ!"

Arkamdan bağırıyordu üzgünüm Can bu donem her sanıye benim için önemli.

"Nerede kaldın sen ?"

"Hocam cenaze ile ilgili birkaç sorun varmış onu telefonda hallrdeyım derken uzadı"

"Beni ilgilendirmez ders bittiğinde beni bekle ceza alıcaksın"

Kafamı salladım evet anlamında yerime geçtim meteye mesaj attım 'Mete çıkışta işi yapıcaz hazır ol'

'Tamam'

Bir mesaj daha grldi bu abiden di görev içindi fotorofları atıp bilgileride atmıştı bugün hiç grçmicekti. bakıp koyucakken yine mesaj grldi bu sefer gizli nımaradan dı.

'Ne var mert'

'Mert değilim ben '

'Kimsin'

'Ben senin düşmanın'

'Kimsin lan telefonu aç da konuşalım'

Sonra telefın çalmaya başlamıştı .

"Hocam lavobaya gidebilir miyim?"

"Daha yeni geldin olmaz biraz sonra zil çalcak bekle"

"Hocam o zaman yoktu şimdi grldi anlayın "

"Bida olmasın"

"Hıhı"

Deyip koşturup açtım

"Sen kimsin ?"

"Hmm abin diyelim "

"Ne abisi lan benim abim yok"

"Babalarımız aynı annelerimiz farklı kişiler diyelim neyse babama ne yaptıklarını duydum ve gördüm bunu sana çok fena ödeticeğimi bilmeni isterim"

"Sen mi kaçırdın onları"

"Evet çok zekisin kardeşim"

"Kardeşim deme lan"

"İstediğim gibi seslenirim canım kardeşim"

"İstediğin gibi de umrumda olmıcak kısa ömürlülere saygım vardır'

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin