8.BÖLÜM

56 24 0
                                    

Ben yine başka yerde uyandım burası ıssız bir yerdı adamlar bana bakıyorlardı içlerinden birisi gelip bana doğru eğildi ve şunu dedi.

"Haplar nerede kızım"

"Bilmiyorum"

"Nasıl bilyorsun ya sabah içtin ya "

"Şimdi beni bırakın bende o hapı bulup getiririm"

"Bekle patronla konuşmam lazım"

Birkaç dakika konuştular sonra yanıma geldi.

"Paçayı yırttın ama bir günün var Emine ile hapları getir"

"Tamam da rica etsem beni bırakır mısınız?"

"Si**** lan "

"Sen si****"

"Bana mı sövdün gebertirim buracıkta bak"

"Yok abicim ya edepsiz dicektim büyüklerime niye söveyim ya ben kendim yürürün"

Yürümeye başladım bana para lazımdı çünkü yarın yeni sayfamı açıyorum artık beyaz sayga yerine kırmızı kan sayfalı açıcam artık herkes benden korksun. Neden?mi çünkü herkes beni aşağılamasından bıktım şimdi sıra bende sizi küçük düşirüp yerinde de geberticeğim beklyin beni.

Artık sıradan Ezgi olmucam seri katil olucam bu iştede iyi parada var neyse avukata gidip babamdan para için dava açıcam çünkü bana silah ve küçük bombalar bıcak lazım bana.

"Merhaba avukat "

"Ezgi noldu yine kavgadan olmasın"

"Hayır senden dava açmanı istiyorum"

"Kime?"

"Babama bu ana kadar bir şry vermedi o yüzden şimdi o nafaka mı nedir para istiyorum donu na kadar
alıcam "

"Tamam nolduda niye istiyorsun bu zamana kadar almadın niye şimdi alıcaksın"

"Yeni sayfa açıcam anneme yük olmucam"

"Tamam ben sana durumu haber ederim istersen seni bırakayım"

" gerek yok ben arkadaşımfa kalıyorum yakınlarda"

"Tamam görüşürüz Ezgi"

Çıktım ofisten şimdi krediden borç çekip silahları alma vaktiydi sonra o herifin parasıyla öderim.
***

Vardım heryerde silah bakan badigart gibi adamlar vardı.

"Merhaba ben silah alıcaktım birkaçı büyüklerinden ,biraz el tabancası ve bir tane nişan alanlardan ve cok mermi şu valizi doldurun cantaya da mermiler olsun"

"Kızım yanlış geldin galiba bunlar oyuncak değil bas git"

"Abi bende biliyorum oyuncak olmadığını ve görevler oluyor öldürmek için"

"Tamam ama bir sınavdan geçiceksin"

"Tamam varım"

"Canavarı getir"

Ne canavarıydı bu kapı açılıp ayı gibi adam gelmişti iyiki sokaklarda dövüşmüşüm iyi püf noktayı biliyorum eğer onu çok yorarsam yorulunca üst üste vurursam o zaman nakovt hh.

Adamın birisi"hazırlanın"dedi

İkimizde diş koruyucularımızı taktık ve adam "Kural yok eğer yerde 10 saniye boyunca durursan kaybedersin 3,2,1 başla"

Adam hemen yumruk atmaya başlsfı bende hemen eğildim eli duvara geldi acımış olmalı kıyamam dermişim bal gibi kıyarım altında geçip arkadan kafasına vurdum ve bana kızgın şeklinde döndü bana ve orada bir sey küçük trambolın şimdi onu buraya gelip müsait yerine vururum sonra tramboline koşup zıplayıp uçan tekmr ben bunu hep bekliyordumya bugüneymiş.

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin