Etrafa baktım çok güzel bir oda tavanda yıldızlar vardı çok güzeldi yine yatağa doğru uzandım ve kapı çaldı bu kızdı"Hmm uyanmışsın ben Emine Mete'nin kız kardesiyim senin adın ne?"
"Ezgi"
Lan üstümü kim değiştirdi umarım o değildir.
"Üstündekileri abim değiştirmedi merak etme Ben değiştirdim"
"Emineeeee hadi uykucu ayıyıda uyandır"
"Uyandı abi geliyoruz"
Merdivenlerden indik aşağı.
"Oooo Mete Bey iyilik mi yaparmış"
"Sus ve kahvaltını yap sonra dünkü konu hakkında konuşucaz tamam mı?"
"Tamam"
Yemeğimi yedim bitirdim evi merak ediyordum.
"Ben lavobaya gideyim""Sebeb"
"Ne sebebi ya orası ne işe yarıyor acaba"
"Tamam tamam git"
Güldü kısık sesle
"Üst katta başka odalara sakın "
"Tamam hadi gittim"
Ve üst kata çıktım bütün odaları gezdim hepsi cok güzeldi burası sanırım Emine'nin odası sanırın içeriye girdim dolabı açtım çok güzel kıyafetleri çok hemde çok vardı yerde bir torba var içimde azıcık hap vardı sanırım ağrı geçici sanırım neyse ben bunda bir tane alayım iyi olur Mete'nin odasına geldim bir sürü aile fotorafı var yalnız babası yoktu neden acaba
METE;
"Ezgi uyan Ezgi hadi şakanın sırası değil Eminee!hemen kolanya getir Ezgi bayıldı"
"Emine al parayı git alışveriş yap sakın kotu şeyler sakın alayım deme eğer alısan çok kötü şeyler yaparım geçmişi düşün öyle hareket hadi git"
"Mete noldu bana"
"Bayıldın"
"Neden bayıldım"
"Onu sonra konuşcaz dün onu kim yaptı sana söyle seni korurum korkma"
"Çetin de ben kendimi korurum"
"Ne sınıf öğretmenimiz mi ama neden yapar ı öğretmen sende bir öğrencisin nasıl ya "
"Neyse kanka benimle beraber intikam alıcakmıyız,"
"Kanka?"
"Evet bu başlangıcımız ama bir şartım var hiç kimseye zorbalık yapma tamam mı? Başkalarına "
Ne bende büyük bir şey isticek sandım."Hadi bakalım Mete hayatından bahset bakam"
"Hm ama sende bahset kısa anlatıcam bu konularda pek konuşmayo sevmem b
"Çünkü niz Türkiye'nin en zengin ve her yerde adamımız vardır hele Babamın çok ayıldığında çok pişman oldu ama son pişmanlık fayda etmez değil mi mahkemeye çıkıp serberst bırakıldı nasıl mı ?hakim onun adamı bu işi hallettikten sonra tonca para ödedi ve o gün attım o benim babam değil artık dışardan iyi kibar gözükebilir ama içerden tam bir hayvan"o an Ezgi bana sarıldı ve kendi hayatını anlatmays başladı.
"Benim ki ise ortaokul sonda iken annem ve orosbu babam boşandı nedeni ise piç orosbu kadınlarla geceleri kadınlarla yatıyordu bir gün annem yakaladı onu delil toplayıp boşadı sonra en yakın arkadaşıma olanları anlattım sonra bunu sınıfa ötmüş hemde herşeyi sonra erkekler hrp bana benimle yatar mısın? Derdi sonra okulu bıraktım birkaç sokaklarda dövüşler izledim bir donemim oyle geçti oteki donem dövüşmeye başladım bazı sokaklardaki dövüşçüler beni tanır. Sonra liseye başladım hep okuldan atıldım nedeni benim gibi kişileri küçük görenleri ölesiye dövdüm ama öldürmedim hatta sabıkam bile var işte kısa ve öz hayatım ortak bir noktamız var ikimizin babasıda piç"
"Tamam artık beraberiz Ezgi ben dışarıya çıkıcam isteğin var mı?"
"Iki kutu çikolata"
"Yuh kızım nasıl yiyeceksin"
"Hani kankaydık ya hem sen zenginsin o senin çerez paran al hadi kanka ya"
"Tamam"
Deyip gittim
EZGİ;
Emine'nin odasındaki hapda neydi ya Emine gelince bu konu hakkında düşünmeliyim neyse bunlar gelene kadar doktora gideyim Çetin piçinden hamile kaldım mı? Bakmam lazım.
Hastaneye gidip sıramı bekledim gelene kadar telefondan oyun oynadım ve sıra bana geldi.
"Evet hanfendi sorun nedir?"
"Şey ben kontrol yaptırcam da hamile miyim diye"
"Ama sen daha küçüksün noldu eğer yattıysan olmuştur eğer o sayıya ulaştıysa olmıştur Ahhh ben bu gençleri hiç anlamıyırum ya"
"Söylicem ama hiç kimseye demeyın benim bir planım var beni tecavüz etti"
"Hangi piç yapar ya"
Doktor terbiyeyi bozdı.
"Aramızda kalcak o kişi çok güçlü ve ben kotü duruma düşerim o yuzden lütfe susun"
"Eğer yardımci olabilirsem arayın kartım adım Esra aramızda sır olucak bakalım olmuş mu yat oraya"
Karnıma bir sey sürdü ve gezdirdi.
"Ezgi hamile değilsin o piçi yakala ve hapse attır görüşmek üzere"
Neyse eve dönüp Emineyle konuşmam lazım o hap neyın nesi uyuşturucu desem değil ben biliyorum çünkü önceden içmiştim o zaman ortaokul son sınıftaydım neyse markete gidip bir iki şey alıyım.
Aldıktan sonra hesabı odedim ve yürümeye başladım ve karşıma badigart gibi adamalar gelip
"Bizimle geliceksin seni patron istiyor"
"Beni mi? Hayır sizinle gelmem asla"
Sonra içindeki biri silahı gösterdı tam arabaya tam binerken yine bezle bayılttılar yine başka yerde uyandım yine neresi burası.Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlarınızı tavsiye etmeyi,oy vermeyi,yorum yapmayı unutmayınız diğer bölüme görüşmek üzere 🙌🙌