Tanışma.

879 22 2
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm biraz gecikti kusura bakmayın lütfen :)

Sınıfa girdim arka sıraya oturdum tam başımı uyumak için sıraya koymuştumki Merve geldi. Dostum ben bu kıza aşığım. En sevdiğim arkadaşımdı o. 

Heyecanla tam konuşmaya başlamıştı ki "Asya kızım.." lafını kesip" biliyorum okula çok taş bi çocuk geldi" dedim. Lafını azına tıktığım için bana "vay pislik." bakışı attı, yine onu gıcık etmiştim.

Bunu ona yapmaya bayılıyordum çünkü siniri bozulunca tam bi tatlılık abidesi oluyodu şerefsiz. "İrem söyledi demi. gıcık ya." dedi.

tam o sırada Mervenin sevgilisi volkan konuşmaya "len nabüyonuuuğz" diyerek daldı. tabi Mervenin surat beş karış "kim sinirini bozdu sevgilimin" diye sulu sulu öptü Merveyi.

Bunları hep kıskanmışımdır 9.sınıftan beri çıkıyolar ve birbirlerini çok seviyorlar. Ben aşkın varlığına inanmam ama eğer öyle bi şey  varsa bunlarınki tam anlamıyla "aşk" tı. Merve ve Volkanın aksine ben evet erkeklerle çıkardım ama sevmezdim tamam belki severdim ama bağlanmak benim kitabımda yazmıyordu.

Merve "Git sulanma, sınıftayız şurda" diyerek eliyle yitti Volkanı. "noldu lan" bakışı atınca volkan, "yok bişey ya Mervenin tipik siniri" dedim ikimizde gülmeye başladık çünkü Merve dahada sinir olmuştu. "Gel şuraya mal" diyip Merveye kocaman sarıldım.

Keyfimiz yerindeydi, derken kapı açıldı ve Derviş hoca içeri girdi. iç sesim tam bi şom ağazsın asya diyince kendş kendime mal mal güldüm. Benim iç sesim benden de maldı,ben içimde iki kişiydim. aslında düşününce garip bi insandım.

Ders fizikti en sevdiğim ders desem çok büyük günaha girerdim, fizikten ölesiye nefret ediyordum. Ne yani biri benim kafama silah dayadığında "Elektromanyetik indükleme ne söyle yoksa işin biter" mi diyecekti?! Bence okul bizi kısıtlıyordu.

 Bizi,düşüncelerimizi,hareketlerimizi,gülmemizi,kıyafetlerimizi,tarzımızı hatta uykumuzu bile.

Hoca tam derse başlayacakken kapı çaldı ve içeri müdüre Ayşe hanım gelmişti. Bu kadın beni deli ediyordu. Salak kadını okulda seven yoktu. Hocalardan bile belkide.

Kıvırta kıvırta içeri girdi yanında biri vardı çok yakışıklıydı ama bi o kadar da soğuk bakışlı. Ayşe hoca "yeni sınıf arkadaşınıza merhaba diyin gençler. Mümkünatı varsa onu da kendinize benzetmeyin" dedi soğuk bir gülüşle, aptal kadın nasılda nefret ediyordum öyle.

Yakışıklı çocuk sınıfı süzüyordu galiba oturacak yer arıyordu. Ben hep arkada ve tek otururdum bazen regl dönemimde Merve yanıma otururdu arkamı kontrol etmek için.

Derviş hoca yakışıklı çocuğa dönüp "aramıza hoş geldin,bize kendini tanıt" dedi sevecen ama bi o kadarda yapmacık sesiyle. 

"Ben Atakan" dedi ve soğuk bir gülüş attı. Atakanmı? Atakan? bu isim nerden tanıdık geliyordu böyle diye düşünürken önümde oturan Merve ışık hızıyla arkaya döndü ve "oha kızım geçenki falcı falında Atakan diye biriyle tanışacağını söylememişmiydi??!?!?!?" dedi yıkanacak pantolonun cebini karıştırırken on lira bulmuşcasına bir heyecanla.

WTF! evet Merve haklıydı. bu çocuk çok garipti. Solgun bakışlı,fazlasıyla beyaz tenli, ürkütücü ama bi o kadarda çekici ve yakışıklıydı.

Sınıfta üç boş yer vardı ama o bana doğru ilerledi "mereba yanın boşmu" dedi garip sesle. "ordan bakılınca dolumu görünüyor" dedim umursamaz bir tavırla. "vay mizah sahibi ha" diyerek yanıma oturdu.

Çocuğa acayip gıcık olmuştu ama içimdeki ses mankafalık yapma yakışıklı çocuk susta tanış onunla dedi. Bilinçsizce Ben Asya diyerek elimi uzattım. şaşırmış olacak ki kaşlarını kaldırarak bana baktı ve "Atakan" dedi. "Memnun oldum" dercesine kafamı salladım.

Dostum bu çocuk cidden garipti korkutucu ve gizemli duruyordu ama beni ona yiten bi şey vardı. Belkide ondan tırsmıştım ve ben beni korkutan şeylere ilgi duyardım. 

DEĞİŞEN HAYATIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin