Kızlarla beraber eskiden okul sonrası hep geldiğimiz pizzacıya gelmiştik. Geçen yıl okul sonrası veya kaçabildiğimiz vakitler direkt buraya gelir kahkahalar eşliğinde pizzamızı yer daha sonra bilardo oynamaya geçerdik. Jennie uzun zamandır sadece kız kıza vakit geçiremediğimizi söyleyip bizi kolumuzdan tutup sürükleyerek buraya getirmişti. Jisoo sevgilisi ve Chae'de Jeabum'la vakit geçirmek istediğini söylerek ayak sürseler de, Jennie onları tehditlerle buraya getirmişti.
Ben ise dünden razıydım arkadaş grubumuz gittikçe kalabalıklaşsa da en başta yanımda olanlar şimdi yanımdaki üç kişiydi. Onlarla zaman geçirmek eskiye olan özlemimi yatıştırıyordu. Neyseki annemden artık daha rahat izin alabiliyordum başlarda okulda bile her saat başı beni arayıp kontrol ederken şimdi yavaş yavaş dışarı çıkmama izin vermeye başlamıştı tabi bunda Jisoo'nun da etkisi çok fazlaydı fark etmiştim. Annem sadece beni değil gün içinde sık sık onu da arıyordu ve gideceğim yer de benimle beraber Jisoo'nun da olması haneme bir artı puan kazandırıyordu.
Kızlarla her zaman ki masamıza oturup pizzalarımızı sipariş ettiğimizde garsonun gitmesini fırsat kolluyormuş gibi Jennie ellerini çırparak bize baktı. "İlk önce kim anlatmak ister?" Hepimiz dikkatimizi ona verdiğimiz de anlamamış bakışlarımızı ona gönderdik. Gözlerini devirdikten sonra, "İlişkilerinizi diyorum hazır Baekhyun'da yok istediğimiz kadar bizimkilerin dedikodusunu yapabiliriz." Diye açıklama yaptı. Açıklaması üzerine sırıtıp kafamı Jisoo'ya çevirdim. "Ben de bir durum olmadığına göre ilk önce ilişkisini benden saklayan kişiden başlayalım." Dedim ve gözlerimi her kelimenin sonunda daha da kıstım. Jisoo hemen bana dönüp, "Senden saklamadım sadece Jin'i tanımıyordun ve ilk dakikadan bu da erkek arkadaşım diyemezdim." dedi.
Onu şu aralar ilk defa bu kadar hızlı konuşurken görüyordum kendini açıklamak için ellerini de sabırsızca hareket ettiriyordu ve gözleri kocaman açılmıştı. Onun bu halini yüzümdeki aptal bir sırıtmayla izledim, Jin'i seviyordu ve arkadaşlarının da onayını almak istiyordu. Bizim de onu sevmemizi özellikle bu karışık durumumda Jin'le ilgili yanlış bir düşünceye kapılmamamı istiyordu. Chae olaya hemen müdahale edip, "Şimdi biliyor sevgili olduğunuzu kısacası anlat nasıl gidiyor?" Öne eğilip Jisoo'yu daha iyi duyabilmek için masaya yaklaştı. Jisoo derin bir iç çektikten sonra gergin yüz hatları yumuşadı ve söylemek istediklerini kafasında tartıyormuş gibi alnını kırıştırdı. Gözleri etrafta gezindikten sonra o da masaya eğildi.
"O çok tatlı, sürekli şapşal halleriyle beni güldürüyor." Gözleri bir an beni buldu ve konuşmasına devam etti. "Lalisa'nın uyanmasını beklerken bana olan desteğini her gece uyumadan önce düşünüyorum. Bir başkası bu kadar anlar mıydı? Bu kadar acımı yatıştırabilir miydi? O kesinlikle doğru kişi bunu biliyorum. Ben ne kadar çevremdekilere karşı sorumluluk sahibiysem o tamamen arkadaşlarının yanında bir çocuk. Bir tek benim yanımda yalnız kaldığımızda rolleri değişiyoruz, onun yanındayken daha neşeli, daha umursamaz olabiliyorken o sürekli ceketimi giydiriyor, üstümü örtüyor, yemek saatlerimi kontrol ediyor. Benim insanlara karşı gösterdiğim ilgiyi o bana gösteriyor ve kendimden biliyorum ki insan değer vermediği birine böyle davranmaz... Onun bana aşık olduğunu biliyorum ve ben de tamamen ona kapıldım."
Her bir kelimesini özenle seçmişti. Duygularını anlatırken tekrar ve tekrar yaşamıştı, gözlerinin ışıltısı bana tanıdık gelmişti. En yakın arkadaşımın gözlerinin parlamasını sağlayan bu his içimi sıcak bir duyguyla doldursa da ürkmemi sağlamıştı. Bu kadar yakından anımsadığım ama kafamı allak bullak eden düşüncelerimin olması kabullenemiyorum.
Jennie kedi gibi mırlayıp Jisoo'ya sokulmaya çalışırken, Chae her zaman ki gibi duygularını göstermekten çekinmemiş göz pınarlarının hemen dolmasını sağlamıştı. Yine de anı bozmamak için onları geri göndermek adına elleriyle yüzünü yelpazeledi. Burnunu çektikten sonra konuşmaya başladı "Jaebum'un ilgisi o kadar doğru zamanda karşıma çıktı ki.. Bir süredir kendime odaklanamıyordum. O bana kendimden uzaklaştığımı farkettirip kendini de tanıttı. Çevresindeki herkese karşı o kadar korumacı ki... Başta sadece çevresine verdiği değer sayesinde onun yanında olmak istediğimi düşünüyordum ama şimdi ona aynı şekilde değer vermek, beni şımarttığı kadar onu şımartmak. Hak ettiği sevgiyi sağlamak istiyorum." Chae'den bunları duymak en az benim kadar kızları da şaşırtmıştı biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect For You| liskook
FanfictionBenim sevgilim neşelidir, cenazedeki kıkırdayandır, insanların bunu hoş karşılamadığını bilendir. O kendini unuttuğunda hatırlatmam için tanrı beni görevlendirdi. *Liskook hayran kurgusudur. *22.01.19