S Jess jsme se posadily vedle sebe a já se nervózně rozhlížela kolem sebe. Sama jsem netušila proč, ale nebyla jsem tam ráda. Carol za chvíli donesla pro všechny panáka a kyblík s ledem a lahví šampaňského.
,, Dáš si nebo chceš nealko?" Zeptala jsem se Jess a ona se podívala na holky.
,,Radši bych nealko. Víš jak jsem dopadla včera." Odpověděla a já mávla na Carol.
,, Dojdi pro nějaký nealko. Jess pít nebude." Řekla jsem jí a ona s ochotou odešla. Když se vrátila s panákem koly, všichni jsme se zasmály a nakonec si přiťukli i s naším pokřikem. Večer se docela rozjel a nakonec si s námi dala Jess skleničku šampaňského. Věděla jsem, že mám velkou výdrž a tak jsem občas něco po Jess dopila.
,, Jess, tohle ti posílá ten kluk u baru. Nejdříve ti posílal panáka vodky, ale to jsem mu vrátila a požádala ho o colu." Řekla Lindsey a podala jí skleničku.
,, Jsi si jistá, že v tom není alkohol?"
,, Jsem. Nevypadá to, že by to byl nějaký podrazák. Byl celkem slušný." Odpověděla a tak jsem se usmála a sama jsem se napila šampaňského. Když se začalo i tančit tak jsme se přidali a teprve poté si začali užívat večera. Já přes tancování moc nebyla a tak jsem se převážně jen dívala z povzdálí. Nikdy jsem neviděl Jess se takhle bavit. Vypadala konečně šťastně a já byla ráda.
,, Hele jdi si Jess trošku ohlídat. Ten kluk se kolem ní nějak moc motá. A Jess se mi moc nezdá." Pobídla mne najednou Lucy a já v poklidu kývla hlavou, že rozumím. V tom hluku nemělo moc cenu mluvit.
,, Vypadni, to je moje holka." Řekla jsem mu a lehce do něj strčila.
,, To teda ne, našel jsem si jí první. Takže je tenhle večer moje." Snažil se odporovat a chytil ji za ruku. Jess se mu vytrhla a opřela se o mě. Když nás zahlédli holky tak k nám přiběhli a značně mu to vysvětlili za mě. Zřejmě to pochopil, protože zmizel.
,, Miluji tě." Šeptla mi s úsměvem a hned na to mne políbila. Tentokrát jsem ji nechala. Bylo mi to jedno, zda nás někdo uvidí. Byla to moje holka a tenhle večer jsem odmítala cokoli skrývat.
,, I já tebe, Jess." Odpověděla jsem a polibek ji láskyplně oplácela. Byla jsem momentálně nejšťastnější na světě.
,, Je mi nějak špatně, můžeme jít ven?" Zeptala se a pevně se o mě zapřela. Holky se k nám vydali a Lucy jí chytila z druhé strany. Došly jsme ven a Jess se opřela o zeď. Nevypadala vůbec dobře.
,, Zavolej taxíka, Lucy. Pojedeme raději do nemocnice, tohle se mi nelíbí." Řekla jsem a Lucy ihned vzala telefon.
,, Chce se mi spát." Řekla Jess a pokládala si hlavu na moje rameno.
,, Nesmíš spát. Teď ne. Koukej se na mě a něco mi povídej. Spalo se ti vedle mne dobře?" Zeptala jsem se a ona se usmála. Bylo vidět, že se opravdu snaží nezavírat oči.
,, Lépe jsem se snad nikdy nevyspala. Asi si na chvíli zdřímnu." Šeptla a začala znovu zavírat oči. Rychle jsem s ní zaklepala, aby neusnula a jakmile přijelo auto, nasedly jsme do něj. Řidič snad porušil mnoho silničních pravidel, aby nás tam dostal včas. Chvíli jsem snad měla i strach o život. Když jsme zastavili, Jess už zase skoro nevnímala.
,, Nespi, už jsme v nemocnici." Řekla jsem, ale vypadalo to, že mne už nevnímá vůbec. Vzala jsem jí do náruče a rychle vběhla do nemocnice. Lékař nás ihned pustil do ordinace, ale mne vzápětí poslal ven.
,, Proč tam nejsi s ní? Řekl ti něco?" Zeptala se mne Lindsey a Lucy jen koukala střídavě na mě a poté na dveře.
,, Jen to, že mám počkat venku, že se o ní postarají. Sakra, proč? Co se tam stalo?" Ptala jsem se spíše sama sebe a posadila se na židli. Po tvářích se mi začaly kutálet slzy a ruce se mi klepaly.
,, Stacey, přísahám ti, že jsme jí žádný alkohol nedali. Měla jen nealko."
,, Kdyby měla nealko tak se tohle nestalo. A z jednoho panáku se taky tohle nestane." Odpověděla jsem a nechala jsem se Lucy obejmout. Cítila jsem se opravdu hrozně. Jako bych byla k ničemu. Nedokázala jsem jí uhlídat ani když byla vedle mne.
,, Dámy? Omluvte mne, že se ptám. Pila alkohol nebo si vzala drogy?" Zeptal se a pohlédl na nás všechny.
,, Měla jen jednoho panáka a skleničku šampaňského. Pak už jen nealko. A drogy? Když je profesionální hračkou hokeje? Jste se zbláznil ne?!" Odpověděla jsem a možná až trochu moc zvýšila hlas. Lucy mne posadila zpět na židli a omluvně se podívala na lékaře.
,, Dobrá. Uvidíme, co ukážou výsledky. Nicméně je v bezvědomí a my teď můžeme čekat jestli se probere. Vypadá to na předávkování něčím." Odpověděl a já najednou zpozorněla a pohlédla na Lindsey. Zřejmě jí došlo, co mne napadlo.
,, Počkat, při dala jsi jí přeci kolu od toho kluka ne? Otočila jsi se před tím než ti jí dal?" Zeptala jsem se a utřela si slzy z tváře.
,, Jen na vteřinu. Myslíš, že..." Otočily jsme se na doktora a ten jen sklopil hlavu.
,, Musím zavolat policii. Připravte se, že vás budou kontaktovat. Převezeme jí na pokoj. Pokud chcete můžete za ní, ale nebude vás vnímat."
,, To je mi jedno. Chci být u ní." Odpověděla jsem a když vyjely z ordinace vydala jsem se za nimi. Do žíly jí pouštěly nějaké léky a byla připojena na přístroj, který všem ukazoval, že stále žije. Holky odjely domu a nechali mne u ní o samotě. Samy se z toho nemohly vůbec vzpamatovat.
ČTEŠ
Minulosti, zdar![DOKONČENO]
RomancePokračování k příběhu Rivalové. Jak to bude mezi Stacey a Jess? Bude Stacey odpuštěno nebo skutečně Jess v týmu skončí? Odpovědi na tyto a další otázky vám poskytne tento příběh.... Cover je zatím provizorní