Když jsem zahlédla Katherine, srdce mi poskočilo radostí. Ale čeho jsem se začala obávat, byla reakce Jess. Chvíli vypadala pobaveně, nevěřila, že by něco takového mohlo být.
„ To myslíš vážně, jo? Ty a Katherine? To je dobrý vtip, ale nečekáš, že ti uvěřím?" zeptala se a já začínala mít pocit, že se začne smát.
„ Musíš tomu věřit, protože je to pravda. Katherine mi vše vysvětlila a omluvila se. Prostě jí i přesto všechno miluji a chci jí dát šanci,"odpověděla jsem a sledovala Jess jak si bere své věci.
„ Doplatíš na to stejně, jako poprvé. Dělá si z tebe jen dobrý den, nic víc. Jednou si na mě vzpomeneš," řekla a došla ke mě. Objala mě a po rozloučení opustila můj pokoj. Katherine vypadal docela překvapeně a nějakou dobu se dívala na zavřené dveře.
„ Asi jsem něco pokazila, že?" zeptala se a došla ke mě. Položila vedle mě bonboniéru a menší květinu. Musela jsem se usmát, protože mi jí sem ještě nikdo nedonesl.
„ Ne nepokazila jsi nic. Jsem ráda, že jsi přišla. Měla bych se ti omluvit, neměla jsem reagovat takhle," začala jsem a ona mě chytila za ruku. Pevně jsem jí stiskla a sledovala její úsměv. Ten, který jsem na ní milovala. Ty oči, které zářili štěstím, ale především jsem milovala jí celou.
„ V pohodě, neomlouvej se. Měla jsem tušit, že o to nestojíš. Bylo to hrozně spontánní a nedomyšlené," odpověděla a sklopila hlavu. Bylo vidět, že jí to trápí.
„ Ne, já bych se měla omluvit. Vlastně se mi to líbilo. Nevím,co mě to napadlo," odpověděla jsem a přitáhla si jí k sobě. Posadila se ke mě na postel a dívala se na naše spojené ruce.
„ Ale budu mít asi jednu podmínku, aby jsme spolu mohli být," pokračovala jsem a ona zvedla svůj pohled.„ Cokoliv, co si budeš přát. Než budeš pokračovat, i já mám jednu zprávu. Skončila jsem v NY a přestupuji do jiného klubu," odpověděla a já pocítila velkou zvědavost. Nevěděla jsem, co jí k tomu vedlo, protože ten klub byl pro ní vším.
„ Proč? Vždyť jsi tam byla tak spokojená. Kam přestupuješ?" zeptala jsem se a tím vynechala svojí podmínku. Zajímalo mě to víc, než cokoliv jiného.
„ Od doby, co vyhodili trenéra, mě tam nesnášeli. Dostala jsem nabídku z Calgary a tak jsem jí přijala. Minulý týden jsem tam koupila i dům."
„ To je skvělý, gratuluji. Tam snad bude lépe, ne? Kdyby jsme spolu byli, znamená to, se stěhovat, že?" zeptala jsem se a ona přikývla. Věděla jsem, že by nebyla jiná možnost, protože se nějakou dobu bez pomoci neobejdu. Ale byla to právě teď ta pravá chvíle?
„ Mnohem lépe by mi tam bylo s tebou, ale nevím zda o to budeš stát."
„ Spíše jde o to, že se neobejdu bez pomoci. A tím pádem ti být na obtíž," odpověděla jsem a ona se ke mně nahnula. Bylo to zvláštní jí mít tak blízko a moct se jí dotýkat.
„ Miluji tě a tak mi na obtíž nebudeš. Postarám se o nás," odpověděla téměř hned a spojila naše rty. Tentokrát jsem jí nechala a své ruce obmotala kolem jejího krku. Byl to nepopsatelný pocit. Líbala jsem někoho, kdo byl pro mě nejdůležitějším člověkem v životě. Líbala jsem holku, která mi moc ublížila a já jí i přesto miluji.
„ V tom případě musíme zajistit někoho, kdo mě přestěhuje. Já to nezvládnu."
„ O to se postarám. Zítra tě budou pouštět domů, tak si pro tebe dojedu," řekla a poté se zvedla a začala se oblékat. Nechtěla jsem, aby odcházela, ale bylo vidět, že jí v tom asi nezabráním.
„ Už odcházíš? Nechci, abys odešla," řekla jsem a ona se posadila zpět ke mně na postel. Chytila mě za ruku a jemně jí políbila.
„ Zítra zase přijdu a už se mě nezbavíš. Ani si nevšimneš, že jsem odešla," odpověděla a já si ji přitáhla do polibku. Hned poté se zvedla a odešla. Do večera se zastavil ještě lékař a sestra, aby mi dali nějaké instrukce a léky. Potřebovala jsem je kvůli bolestem a ředění krve, protože budu mít nějakou dobu ortézu na noze. Nevěděla jsem k čemu je to dobré, když už nebudu chodit, ale lékařům jsem důvěřovala. Spokojeně jsem zavřela oči a těšila se na další den.
Tak a jsme na konci další kapitoly. Jak se vám pokračování líbí? Mám tuto knihu ukončit nebo by jste si přály pokračování života Katherine a Stacey? Děkuji za každé přečtení, hvězdičku, kritiku i pochvalu :-)
Věnováno věrným čtenářům:devilish91 Natyys04 Ashry_Otaku_cz
ČTEŠ
Minulosti, zdar![DOKONČENO]
RomancePokračování k příběhu Rivalové. Jak to bude mezi Stacey a Jess? Bude Stacey odpuštěno nebo skutečně Jess v týmu skončí? Odpovědi na tyto a další otázky vám poskytne tento příběh.... Cover je zatím provizorní