ważne, proszę przeczytaj

1.2K 50 37
                                    

Hej, przychodzę do was z dość smutną wiadomością. Niestety coraz częściej zastanawiam się nad zakończeniem mojej przygody z wattpadem. Pisanie nie sprawia mi już takiej przyjemności i wszystko co wychodzi z pod mojej ręki jest jakieś denne. Spędziłam tu dużo wspaniałego czasu i wylałam z siebie najróżniejsze wizje związane z jws i nie tylko . Poznałam wielu wspaniałych ludzi i twórców. Nadal uwielbiam animację,  która była tu tematem przewodnim, ale chyba się wypaliłam. Przepraszam i dziękuje wszystkim, którzy ze mną byli. Moje odejście przecież nie musi być na stałe... Kto wie, może kiedyś wrócę... Na razie muszę wszystko przemyśleć i ogarnąć prywatne sprawy. Moje życie nie jest ostatnio jakieś kolorowe... Już nie chodzi tu o brak czasu czy pomysłów... ja po prostu czuje, że  już nie umiem pisać z taką pasją i zaangażowaniem jak kiedyś... Wolę nie pisać nic, niż  coś na odczepne bez polotu i duszy. Jeszcze raz przepraszam wszystkich którzy we mnie wierzyli, wciąż czekali i których zawiodłam... To ( mam nadzieję) nie jest żegnaj na zawsze... to jest do zobaczenia... nie wiem za ile... za miesiąc, rok, 2 lata? Jednak to, że nie wrócę mimo wszystko jest realne. Nic nie trwa wiecznie... Wybaczcie za ten nieogarnięty ciąg zdań, ale ciężko mi się to pisze... Może to śmieszne, ale targają mną emocje... Jednak spędziłam tu tyle chwil <3 ale póki co uważam, że to najtrafniejsza decyzja i powinniście to wiedzieć, powinniście zdawać sobie sprawę z tego co się dziej, zamiast czekać na coś co może nigdy nie nadejść... Strasznie przepraszam wszystkich jeszcze raz.

Do zobaczenia (oby) kochani <3

Przyjaciel smoków [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz