4.

4.9K 226 10
                                    

«Jorge»

- Szeretnék csatlakozni a maffiába - nézett rám a lány. Alejandroval kérdőn néztünk össze.
- Micsoda?
- Jól hallottátok! Szeretnék maffia tag lenni - mondta csillogó szemekkel.
- Mi a neved? - kérdezte Alejandro a lánytól.
- Elena vagyok - válaszolt, mire én rögtön elraktároztam az agyamba a nevét.
- Vezetéknév?
- Nincs, ugyanis árva vagyok - hajtotta le a fejét, mire oldalba böktem a mellettem álló srácot.
- De paraszt vagy - néztem rá szúrósan.
- Bocs - vakargatta a tarkóját. A lány, vagyis Elena elfordította a fejét, hogy ne lássuk a kibuggyanó könnyeit.
- Ne sírj és ne haragudj Alejandrora - guggoltam le hozzá. Lassan rám emelte kék szemeit.
- Nem is sírok - mosolyodott el. Lehajtottam a fejem és elővettem a zsebemből a bicskámat és kinyitottam azt.
- Mit akarsz azzal? - kérdezte remegő hanggal. Nem feleltem csak felálltam és a háta mögé sétáltam.
- Ne ölj meg! - fordult hátra rémülten, de továbbra se mondtam semmit. A pengét lassan és óvatosan végig vezettem a hátán, majd egy pontnál megálltam. Kicsit beljebb nyomtam a bicska pengéjét, mire a lány felszisszent. Némán folytattam a tevékenységemet, majd elvágtam a kötelet, ami halk puffanással ért a földre. Elena nem mozdult, ami fura volt, mert általában a "foglyok" miután eloldozzuk őket egyből felpattannak, de ő nem így tett, hanem tovább ült a széken. Megfogtam a karját és felrántottam.
- Szóval közénk akarsz tartozni?
- Igen - bólintott magabiztosan. Lassan elmosolyodtam.
- Jó, de ki kell állnod egy próbát. Ha megteszed, akkor maffia tag vagy, ha nem akkor... hm azt még eldöntöm - nyaltam végig az alsó ajkam.
- Legyen, de nem fogok lefeküdni veled!

- Ugyan cica... A vezérnek engedelmeskedni kell bármit mond. Ha akarnám akkor szólnék valakinek, hogy öljön meg téged és ő akkor szó nélkül megölne téged.
- Ez rendben van, de egy vezér felelősséggel van azokkal akik engedelmeskednek neki, különben lázadás lenne.
- Igaza van, Jorge - suttogta Alejandro.
- Ez igaz, de akkor is megteszik bármit mondok.
- És mit kell csináljak, hogy bekerüljek közétek?
- Megkell ölnöd egy maffia vadászt - néztem rá.

Beépítve ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora