Sınıftaydım.Kızlar gelmişti.Rüzgar yoktu.Sırama oturdum ve kızlar bana döndü.Ada;
-Dün partiye gelmedin .Neden?
-Gelmek istemedim.
-Rüzgar da yoktu partide
Derin heyecanla;
-Yoksa beraber miydiniz?
-Ş...şey evet.
-Nee!! Ne yaptınız neredeydiniz? ?
Çok heyecanlıydı.Bu hali çok komikti.Gülümsedim ve ;
-B..biz sadece u..uyuduk.
Ada;
-Rüzgarla mı?
dedi tek kaşını kaldırarak.
-Evet.
Derin;
-Rüzgar ve sadece uyumak? Bukadar mı yani??
Dedi derin hayretle
-Evet.
-Ahh tamam Rüzgar sana abayı yakmış durumda Su'cum.
Ada;
-Saçmalama Derin Rüzgardan bahsediyoruz şurda.Eğlenmek için yapıyordur kesin .
Derin;
-Madem öyle neden yatmak yerine sadece uyudu Ada??
Ada;
-Rüzgar o kadar kız varken daha tanışalı 1 hafta bile olmadığı kıza mı bakacak ha söylesene.
Heyy ne demişti öyle Ada .Neden bu kadar sinirlendi ve tepki verdi? Ben lafa atladım;
-Ne oluyor Ada neden o kadar tepki verdin?
-Kendini kaptırma diye diyorum.Üstelik Büşrayı seviyor olabilirim
Dedi kaşları çatıktı.
Derin ;
-Öyle olsaydı su'yla uyumazdı.
-Büşrayı sevmiyor
Ada;
-Nerden biliyorsun?
-Sordum çünkü.
Derin ellerini çırptı ve;
-Tamam işte seni seviyor.
Ada;
-Siz nerede uyudunuz?
-Bizde.
-Ne evine mi aldın Rüzgarı.
-Ben almadım ki.
-Nasıl girdi o zaman?
-Bilmiyorum.
-Nasıl bilmiyorum taksit taksit taksit sordurtmasana su.
-Odama çıktığımda odamdaydı.
Derin;
-Ohaa çok romantik gizlice odana mı girdi yani?
Ada;
-Neresi romantik , böyle diyerek Su'yu da kışkırtma.
Artık aadaya neden böyle olduğunu sormam gerekiyordu.
-Ada ne oldu neden soğuk davranıyorsun?
-Hiçbir şey olmadı kendini kaptırma sakın.
Tam Adaya cevap verecektım ki Rüzgar geldi .Kızlarda önlerine döndüler .Sıra duvara yapışıktı ve Rüzgar kafasını duvara doğru dayamıştı.Eliyle saçlarını karıştırıyordu.Ahh çok yakışıklıydı. Bende arkama yaslanmıştım ve kollarımız değiyordu.Kafasını bana doğru çevirdi ve ;
-Senin karnın ağrımıyor muydu ne çabuk geçti ağrın?
-Ahh e...evet a..ağrım kısa s..sürer benim.
Kekelemiştim. Neden kekelemiştim!!!
-Madem ağrın geçti o zaman bu akşam başka parti var .Yine okulda.Gel.
Hadi ama...
-Gelmeyeceğim.
-Sana gelip gelmeyeceğini sormuyorum Sarı.GEL diyorum.
-Gelmek istemiyorum.
Ona en masum bakışımı atmıştım.Umarım ikna olurdu.
-Hayır gelecekwin.
-Gelmezsem zorla götürür müsün?
-Evet.
-Pijamalarımla mı?
-Evet.
-Sonra işkence yapar mısın?
-Evet.
-Geliyorum.
Gülmüştü.Eğer Rüzgarı az çok tanıdıysam saydıklarımı yapardı.Hatta daha fazlasını yapardı.Gidecektim.Evde sıkılıyordum zaten.Neden benim partiye gelmemi bu kadar çok istiyordu? Akşam öğrenecektim zaten.
-Senin evden ben alacağım.6da kapının önünde ol.
-Evimi numaramı nerden buldun dağ ayısı?
-Ben bulurum orasını boşver.
-Çok garipsin.
Dedim ve o sırada hoca geldi.Ders matematikti.Kim çekecekti şimdi bu dersi.Gerçi okul başladığından bu yana hiç ders dinlememiştim.Çok şey yaşamıştım çünkü .Yeni kolej bana çok şey yaşatmıştı....Ve yeni kolej bana Rüzgarı vermişti....Sanırım Rüzgarsan hoşlanıyordum..
◆◆◆◆◆
Bugünüm normal geçmişti.Adanın soğuk davranmasını saymazsak tabii.Şoför gelmişti büyük ihtimalle.Kızlarla bahçeye inip vedalaştım.Ada hala ters davranıyordu.Bahçenin ortasında durdum ve arabanın gelip gelmediğine baktım.Her zaman ki yerinde değildi.Heyy nerdeydi bu şimdi.Numarası da yoktu bende .Bahçedeki banklardan birine oturdum , gelmesini bekleycektim.Evin yolunu bilmiyordum.Hem öyle ya da böyle gelecekti.Neden geç kalmıştı.Uzaktan biri bana doğru geliyordu, kim olduğunu bilmiyordum.Daha önce hiç görmemiştim.Geldi ve yanıma oturdu.Selam ben Ege sen yenisin galiba??
Havalı bir tipi vardı neden yanıma gelmişti ki?? Ya da neden tanışmak istiyordu ki? Evet her zamanki gibi her şeyin altında bir şey arıyordum.
-Evet yeniyim.Bende su.
Dedim uzattığı elini sıkarak.
-Mmm Su.Güzel isim.İlk günden Rüzgarla çarpışmıssın umarım seni rahat bırakıyordur.
Çarpıştığımızı nerden biliyordu ki bu? Kendini beğenmiş birine benziyordu.Yakışıklıydı aslında ama Rüzgar kadar değildi.
-Sen nerden biliyordun çarpıştığımızı?
-Bilmeyen mi var ? Bu okuldaki tüm kızlar Rüzgarın her hareketini izliyorlar .Sonrada dedikodu çıkarıyorlarBiz erkeklerde duyuyoruz.
-Uğraşıyor mu seninle ?
Tam o sırada Rüzgar havalı bir şekilde gelmişti ve;
-Kızımı rahat bırak Ege uğraşıp uğraşmamam da seni ilgilendirmiyor.Su benim ve Su yu senin yanında görmicem .Şimdi defolup gidebilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Ol
RomanceSıraya başını koymuş uyuyordu .Göz ucuyla bakıyordum anlamasın diye.. -Bana bakmayı kes sarı. Nerden anlamıştı ona baktığımı -B..b..ben sana bakmıyorum ki. -Yanaklarım kızarmıştı iyki gözleri kapalıydıda görmüyordu. -Neden kızardın? -Seni ilgilendir...