Öpüşüyorduk.Aslında sadece Rüzgar öpüyordu.Karşılık vermiyordum.Ne yapacağımı bilmiyordum.Öpüşmek nasıl oluyor onu bile bilmiyorum ki.İlk öpücüğümdü gözlerimi kapatmıştım.Rüzgar ısrarla öpüyordu beni.Bir eli belimde diğer eli yanağımdqydı.Gözlerimden yaş akıyordu neden ağladığımı bile bilmiyordum.Yaşım Rüzgarın eline değdiğinde yavaşça geri çekildi yaşımı sildi ve;
-Büşrayı semiyorum sarı.Ne tepki vereceğine bakmak için küçük bir oyun oynadım sadece.
sırıtıyordu.Hoşuna gitmişti kıskanmış olmam.Beni öptüğü için kızarmıştım.Parmaklarımla oynuyordum ve Rüzgara değil parmaklarıma bakıyordum
-Neden beni öptün?
Bunu sormam gerekiyordu ve sormuştm.Rüzgara karşı bir şeyler hissediyordum.Bunun farkındaydım.Nasıl bu kadar kısa sürede ona bağlanmıştım anlamıyordum
-Canım öule istedi sarı.
Ne ? Canı istediği için mi öptü beni? Kaşlarımı çatıp
-Sen her canının istediği kızla öpüşür müsün?
-Ben ne istersem onu yaparım sarı bunu hala aklına sokamadın mı?
Dedi çarpık gülüşüyle ve hafifçe kafama vurmuştu aklına sokamadın mı derken.Elini ittim.
-Sinir bozucu aptalın tekisin
-Biliyorum.
Hala gülüyordu.Bu söylediğime sinirlenmesi gerekmez miydi? Ahh tabiki de beni sinir etmek için gülüyordu.Bu sefer bende güldüm ve ;
-İnsanın kendini bilmesi ne kadar da güzel .Birileri aptal olduğunu kabul ediyor sanırım.
Dedim havaya bakarak.
-Şu anda yataktayız farkındasın değil mi?
Demişti.Ne? ? Nedenböyle bir şey demişti?Kaşlarını çatmıştı.
-Ha?
-Sinirlerimi bozarsan diyorum.Yataktayız diyorum.
-Ahh ne demişti bana.Beni utandırmaktan zevk alıyordu.Yanaklarım yine kızarmıştı.Kahkaha atıyordu, pardon anırıyordu resmen.
-Neden utanıyorsun ki sex yapmak çok zevklidir.
-Ne diyordu bu bana .Yer yarılabiliyor mi lütfen içine girmek istiyorum.İyi laf kohmam gerekiyordu....Düşün su düşün.
-Ben her canı isteyenle s...sex yapmıyorum dağ ayısı kusura bakma.
-Zaten sana yaparmısın demiyorum sarı sinirlerimi bozarsan yaparım diyorum.
heyy altta kalmıyordu , durmadan bana cevap veriyordu.Sinirlerimi bozmuştu yine.
-Sen ne sapık bir şeysin.Hadi git ertık evine daha hazırlanacağım okul saati geliyor baaaaaak.
Dedim kolumdaki saatimi yüzüne göstererek.Gerçekten de saat geliyordu. 6.25 di.Yataktan kalktım ve banyoya girmeden ;
-Eve nasıl girdiysen aynı şekilde git dağ ayısı hizmetliler seni görürse evdekilere söyleyebilirler.Ve onlarla uğraşmak istemiyorum.
-Zaten kalmaya niyetli değilim sarı ,durmadan gitmemi söylüyorsun.Ve sen git dedin diye gittiğimi düşünme canım istediği için gidiyorum.Bana da bir daha emir vermeye kalkışma.Üstelik yatağın çok rahatsızdı.Ve uykunda horluyorsun seninle istesemde uyuyamam sarı.
Yüzünde çarpık gülüşü vardı yine.Hey bana horluyorsun demişti.İiyi de ben uykumda horlamam ki.Ahh nerden bilebilirim ki belki de gerçekten horluyorum?Ama bunu yüzüme vurması gerekmezdi.Rezil olmuştum.Suratıma yapmacık bir gülümseme koydum ve;
-Hahaha şakacı şey seni!
Dedim ve banyoya girdim.
Rüzgar'ın ağzından;
Dün gece ilk defa huzurlu uyumuştum.Su'yla sabah tatlı küçük bir kavga etmiştik.Öpüşmüştük.Aslında sadece ben öpmüştüm, benden hoşlanmaya başlmıştı anlıyordum.İlk defa bir kızı öperken bir şeyler hissettim.Su çok farklıydı büşrayı sevdiğimi düşünmüştü.Nerden çıkarmıştı?Ne tepki vereceğini merak etmiştim ve sevdiğimi söylemiştim.Kıskanmıştı.Her halinden belliydi sevmeye başlıyordu beni.Sex konusunu açınca kızarmıştı hemen.Çok tatlı oluyordu kızarınca.Ona horladığını söylemiştim,horlamıyordu tabikide sinirlenmesi için söylemiştim.Gitmem gerekiyordu ama Su'yu bırakmak istemiyordum.Nasıl girdiysen öyle çıkarsın demişti.Onu zor duruma sokardım kapıdan çıkarsam .Hizmetlilere yakalanırdım çünkü.Sessizce misafir odasına gittim ve ağaçtan yardım alaral aşağıya indim.Arabama binip eve geldim.Ev zaten çok yakındı Suların evine.Hizmetliler arada bir geliyordu bizim eve .Babamla ben yaşadığım için fazla dağılmıyordu geldiklerinde toplayıp çıkıyorlardı.Annem ben daha çok küçükken başka adamlarla olmaya başlamıştı.Su'yla en büyük ortak nokamız buydu zaten.Onun da babası aynı şeyi yapmıştı.Annemin neden böyle bir şey yaptığına hala anlam veremiyorum.Fahişe olmayı seçmişti o .Şimdi bunları düşünmeyecektim.Duş alıp okula gitmem gerekiyordu.Bir an önce Su'yu görmek istiyordum.Su bana iyi geliyordu.
Su'yun ağzından;
Banyoya girdim yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Rüzgar beni öpmüştü hala inanamıyordum.Ama canı istediği için öpmüştü.Birşeyler hissetseydi bana karşı söylerdi hehalde.Eğleniyor muydu benimle? Peki şimdi ne olacaktı?Bunları düşünmenin bir anlamı yoktu artık anı yaşamak istiyordum.Rüzgarın beni sevmesini istiyordum.Bu kadar mı çabuk mu bağlanmıştım ona?Düşüncelerimi dağıttım ve hazırlanıp kahvaltıya indim.Hizmetliler hiçbir şey anlamamıştı.Bu iyiydi.Kahvaltımı yaptım ve arabaya bindim.Bakalım bugün okulda beni neler bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Ol
Roman d'amourSıraya başını koymuş uyuyordu .Göz ucuyla bakıyordum anlamasın diye.. -Bana bakmayı kes sarı. Nerden anlamıştı ona baktığımı -B..b..ben sana bakmıyorum ki. -Yanaklarım kızarmıştı iyki gözleri kapalıydıda görmüyordu. -Neden kızardın? -Seni ilgilendir...