10.Bölüm

746 19 2
                                    

Neee? Beni pijamalarımla partiye mi götürecek? Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.Suratında çarpık gülüşü vardı.

-S..sen n..nasıl girdin odama?

Dedim şaşkın bir yüz ifadesiyle..

-Sen neden gelmedin partiye?

Dedi. Hala bana yaklaşıyordu yavaş adımlarla.

-B.ben ş...şey b..ben...

-Evet sen ?

Hadiii suu hadi bir yalan uydur hadiiii...

-B..benim karnım ...... e evet şey karnım ağrıyor.

Evvet sanırım geçerli bir yalan .

-Bence gayet iyi gözüküyorsun.

dedi kaşlarını çatarak.

-Ahh nasıl iyi görünüyorum söylesene çok ağrıyor.

Dedim karnımı tutarak ve yüzümü buruşturarak.Rol yapmam gerecekti.Ahh dağ ayısı ne hallere soktun beni..

-Neden o kadar ağrıdı ? Regl misin?

Heyy ne demişti o bana ? Kaşları çatıktı ciddiydi üstelik. Alay etmiyordu kaşları çatıktı ve ciddiydi.Ne diyecektim .Üstelik karnım falan da ağrımıyordu.Ahhh..

-H..heyy bundan sana ne .

Dedim yatağıma doğru yürürken .Kolumdan tutup durdurdu beni.

-Benden utanmana gerek yok sarı yanakların kızardı.

Çok ciddi bir ifadeyle söylemişti bunu.

-B..ben utanmıyorum.Uyusam iyi olacak.

Dedim ve yatağımı açıp içine girdim.Rol icabı karnımı tutuyordum.Hala odamdaydı.Yavaş yavaş yaklaşıyordu bana ;

-Madem karnın ağrıyor, bence karnını sıcak tutmalıyız.O pikenin seni dıcak tuttuğunu sanmıyorum

Dedi çarpık bir gülüşle ve yatağa yanıma uzandı.Pikenin altına girdi ve;

-O yüzden seni ben sıcak tutacağım sarı.

Dur dur dur bi saniye .Gerçekten yanımda yatıyordu.Rüzgar ve ben aynı yataktaydık.Beni ısıtmaya çalışıyordu üstelik karnım ağrımadığı haldee!

-Hey heyy napıyosun kalk yanımdan .

Dedim ellerimle onu iterek.Ama başarısız olmuştum kıpırdamamaıştı bile.Kollarıyla sarmıştı beni.Burnu burnuma değmek üzereydi .Çok yakındaık.Tek beden gibiydik.

-Şurada seni düşünüyorum ve yanına yattım Sarı.Bu yatakta sana başka şeyler de yapabilirim o yüzden uslu dur.

Ne dedi o bana ? Bu yatakta başka şeyler de mi yapabilir bana? Ahh sapıkk.

-Benim dağ ayılarına karşı alerjim var seninle uyursam o kırmızı küçük şeylerden vücudumda çıkabilir.

Dedim alay eder gibi

-Aşılarımı olmadım desene şuna

Dedi çarpık gülüşüyle .Kaşlarımı çattım ve;

-Ahh seninle uğraşamayacağım.

-Benimle uğraşamazsın da zaten.

Hala gülüyordu.Sinirimi bozmuştu ama çok huzurluydum.Rüzgar anlayamadığım duygular yaşatıyordu bana.Gözlerimi kapattım, kafamı göğüs kaslarına koydum.Çok huzur vericiydi.Bir eliyle saçlarımla oynuyodu.Kokusunu içime çektim ve kollarımı uykunun ve Rüzgarın kollarına bıraktım.

Sadece Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin