Uyanmıştım .Saat 16.45di.Öğlen olmadan eve gelmiştim bayadır uyuyordum. Bugün epey yorulmuştum haliyle.Okulum en alt katında neden zimdan gibi bir yer vardı ki? Rüzgarın telefonu çalmasaydı gerçekten yapar mıydı? Neden o kadar ürkütücüydü? Her kızın etkileneceği türden tipi vardı , ama ben tipinden etkilenmemiştim ürkütücü olmasından etkilenmiştim.Ve okulun ilk gününden o belayı başıma sarmıştım.Ayılmak için odamdaki banyoya geçtim ve yüzüme soğuk suyun çarpmasıyla kendime geldim Hala formalıydım.Formalarımı çıkarıp mickey mouseli pijama takımımı giyip alt kata indim.Zehra hanım ve ziya bey oturmuş tv izliyorlardı bende karşılarındaki koltuğa yerleştim.Şu an burada bu yabancılarla değilde gerçek ailemle olmak isterdim.Neden mutlu olamıyorum bir türlü.Annem ölmeden önce bile mutlu değildim hep babamın olmayışının burukluğu vardı içimde .Ben dalmış giderken Zehra hanımın sesiyle irkildim.
-Nasıl tatlım okulunu beğendin mi?
-Ahh evet hele bir katı var görmeniz gerekli süper.
dedim alaycı bir tonla , Rüzgarın beni getirdiği kattan bahsediyordum, ama bunu zehra hanım anlamadı tabiii.
-Sevindim tatlım.
Ziya bey lafa atlayıp
-Kim devlet lisesinden koleje geçipde okulunu beğenmez hayatım sorduğun soruya bak.
Dedi alaycı bir tonla .Ahh hadi ama döl israfını burada gebertmemem için bir sebep söyleyin.İşte bu yüzden sevmiyordum bu adamı hem iticiydi hem de durduk yere laf sokuyor bana .Zehra hanım konuşmadan ben konuştum.
-Ben devlet lisesini de seviyordum ziya bey.
-Yaa ne güzel
Dedi umursamayarak. Ahh hadi ama sabır Su sabır.Tam odama çıkacaktım ki Zehra hanım suratına yapmacık bir gülümseme koyarak
-Aaa hadi ama ben acıktım siz acıkmadınız mı? Sofrayaa..
dedi eliyle sofrayı gösterirken .Aslında bende acıkmıştım midem'beni besle' diye bağırıyordu.Yemeğe başlamıştık , kimse konuşmuyordu, bu iyiydi zaten muhattap olmak istemiyordum.Tam kalkacakken Zehra hanım
-Bugün çıkışta şoför seni bulamamış Su eve erken geldin sanırım .Neden?
-Ahh biraz başım ağrımıştı da.
Ziya bey durur mu yine lafa atladı.
-Öyle her istediğinde okuldan çıkıp gidemezsin.
-Size soracak değilim ya ?
-Düzgün konuş Su öz olmasa da baban sayılırım
-Benim babam veya annem yok anladınız mı? Sokakta kaldım ve yardım ettiniz bana. Yardımlarınız için teşekkür ederim ama size hesap vermemi beklemeyin benden.
dedim ve odama çıktım.Ahh bugün ne çok şey yaşamıştım ben kaldıramıyordum artık en iyisi uyumaktı, uyuyunca her şeyi unutuyordum yarı ölü gibi oluyorum en azından .
Zehranın ağzından;
Su bir bakıma doğru demişti onun annesi ve babası yoktu.Bize evimizi açtığımız için minnettardı evet ama sıkmamızı istemiyordu anlıyordum .Ziya hiç yardımcı olmuyordu bana artık tam anlamıyla konuşma vaktim gelmişti Ziyayla.
-Ziya, hayatım biliyorsun Su'yu annesi kaç sekreterimdi.Kızını bana emanet etti, Su'ya biraz daha iyi davransan , biliyorum onu istemiyorsun ama bir zararı olmuyor bize anlayışlı ol bi tanem.
-Hem bakıyoruz kıza hem de dikleniyor bize , sana emanet etti diye bakmak zorunda değiliz istemiyorum o kızı.
-Ziya yapma böyle bu konuyu kaç kere konuştuk.
-Zaten senin için katlanıyorum bu sürtüğe.
-Tatlım tamam sakin ol hadi yemeğimi ye.
-Tamam...
Suyun ağzından;
Uyandığımda güneş yeni doğmak üzereydi saat 04.45 di .Dün o kadar uyursam tabi bu kadar erken kalkarım.Hemen ılık bir duşa girip rahatladım.Daha erkendi uykum yoktu.Alttan çok kısa olmayan spor şortumu üstten sporcu atleti giyip saçımı topuz yaptım, yanıma kulaklığımı aldım ve son olarak cüzdanımdan bir miktar para aldıktan sonra evden çıktım.Koşacaktım, güneş doğarken koşmak iyi gelirdi bana .Bir yandan müzik dinleyip biryandan da sahilde koşuyordum.Saat 05.25 di erkendi daha, sahil eve yakındı 6.30larda eve gidip formalarımı giyecektim.Güneş doğuyordu etraf iyice aydınlanmaya başlamıştı artık koşmayıp sahilin köşelerinde bir taşa oturdum , sakindi sadece dalga sesi ve martıların sesi huzur veriyordu .Saat 6.30 a yaklaşıyordu.tam kalkacaktım ki omuzumdaki kolla irkilip arkamı döndüm ve oha evet dağ ayısı yine hiç beklenmedik bir anda karşımda çarpık bir gülümsemeyle ;
-Bakın burda kim varmış , bizim bücür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Ol
RomantizmSıraya başını koymuş uyuyordu .Göz ucuyla bakıyordum anlamasın diye.. -Bana bakmayı kes sarı. Nerden anlamıştı ona baktığımı -B..b..ben sana bakmıyorum ki. -Yanaklarım kızarmıştı iyki gözleri kapalıydıda görmüyordu. -Neden kızardın? -Seni ilgilendir...