8.Bölüm

745 16 2
                                    

Sınıfta sadece rüzgar ve ben kalmıştık.Ne yapacaktı artık korkmaya başlamıştım.Cesaret Su cesaret! !!! Sırada öylece oturuyordum.Yanıma oturdu ve beni belimden kenddine doğru çekti. Çok yakındık .Parfümü gerçekten çok hoştu nane ve sigaranın karışımıydı.Korkuyordum .Ya bana işkece yaparsa? Bana zorla zahip olmaya çalışırsa? Sonuçta kutsal rüzgarımızdan bahsediyorduk.

-Artık .sabrımı .zorluyorsun .sarı.

Dişlerinin arasından konuşmuştu.Sinirlendirmiştim onu epeyce.Ama kölesi olmayacağım onun.Bir eli belimde gezinirken diğer eliyle her zamanki gibi saçlarımla oynamaya başladı .İtmeye çalıştım ama bırakmamıştı kollarının arasındaydım.Huzur vericiydi...Heyy ben ne diyorum korkudan resmen altıma yapıcam.Ellerim göğüs kaslarının üzerindeydi arada bir ondan güç olarak kendimi itmeye çalışıyordum ama tabikide olmuyordu.Ona bakmıyordum ellerime bakıyordum.

-Bana bak sarı!!!

Bakmadım korkuyordum çünkü.Saçımın üzerinde gezinen elini yanağıma ve sonra da çeneme getirince suratıöı istemsiz olarak ona doğru kaldırdım

-Hem korkuyorsun hem de bana karşı çıkıyosun . Sorularıma cevap vermiyorsun .Vee takllidimi yapıyorsun!!!

Sonlara doğru sesi yükselmeye başlamıştı.Ahh evet doğru ya seni ilgilendirmiyor demiştim ona .Hadi ama her şeyi takmak zorunda mısın? Eli hala çenemdeydi.Hiç birşey dememiştim ve hiçbir şey dememişti.Sadece bakışıyorduk .Boş bakıyordu.Aslında gözleri çok siyah ve çok derindi.Ürkütücü bir o kadar da çekici.Biçimli kaşları hala çatıktı.Ne diyeceğimi bilmiyordum sadece bakıyordum.

Rüzgar'ın Ağzından;

Kollarımın arasındaydı.Aylardır Su'yu bekliyordum .Sonunda karşımdaydı.Korkuyordu benden biliyordum ama belli etmemeye çalışıyordu.Küçük bedeni kollarımın arasında titriyordu.Çok güzeldi güzel , masum.Çocuk gibiydi.

İlk karşılaşmamız kötü olmuştu.Ben onu ararken o bana çarpmıştı.Huysuzluk yapmıştı bana .Diğerleri gibi korkuyordu benden ama yine de bana direniyordu.En çok da bu yönü hoşuma gidiyordu sarı dememe sinirleniyordu.Sarışındı.Gözleri mavi.Okyanus gibi mavi Dudakları dolgundu ve bende öpme isteği uyandırıyordu.Burnu minikti her şeyiyle mükemmeldi.Çikolata kokuyordu.Ona alt katı gösterdiğimde bana diklenmişti.Korkması için üstüne yürüdüm ve pantolonumun fermuarıyla oynadım.Gerçekten onu orada becereceğimi sandı.Yanakları kızarmıştı.Su benimdi.Benim... Hiçbir şey demiyordu bana sadece bakıyordu..Okyanus mavisi gözlerine hiç bıkmadan bakabilirim.Uzun süredir bakışıyorduk taki sınıfa Büşra gerizekalısı girene kadar.Ah bu kız neden peşimi bırakmıyor ki.Tek geceye ne anlamlar yüklemiş aptal.

Su'yun ağzından;

Bakışıyorduk çok yakışıklıydı ama ürküyordum ondan .Lütfen biri gelsin kurtarsın beni.Rüzgarın yanında olmak huzur veriyordu ama bir o kadar da korkutuyordu.Heyy bir saniye huzur falan vermiyordu.Ahh..Sanki sesimi yeniden birisi duymuş gibi kantinden ondan sonra Rüzgarın kimseyle yatmadığı kız geldi.Büşra.Rüzgar pozisyonunu bozmayıp;

-Ne var Büşra?

kaşları zaten çatıktı çok sinirlenmemişti. Neden? Hoşlandığı kız bizi bu halde bastı diye mi? Doğru ya büşradan hoşlanıyordu.Ondan sonra hiç kimseyle olmadı.Kıskanmıştım.Heey neden kıskanıyorum ki sanki!!! Büşra sinsi bir ifadeyle

-Ah bölüyorum pardon bir arkadaşıma bakacıktım

dedi .Elini sallıyordu bir yandan .Güzel kızdı.Rüzgarın hoşlanması normaldi.

-Gördüğün gibi o arkadaşın burada yok çık dışarı!!

Büşra Rüzgarı seviyordu.Rüzgarda olanlara bakılırsa Büşrayı seviyordu.Büşra bizi böyle gördü diye sinirlenmişti büyük ihtimal.Madem öyle neden benim yanımda ?

-Tamam çıkacağım ama önce bir şey sorabilir miyim Rüzgarcım?

Rüzgarcım demişti .Yeter ama ben neden kıskanıyorum? Ve sormak için izin istiyordu.Ne ? Bu kadar mı korkuluyor Rüzgardan .Hafif gülümsemiştim.

-Sor ve çık Büşra.

-Bu akşam partiye gelecek misin ?

-Sanane bundan çık dışarı !!!

Rüzgar artık baya sinirlenmişti.Büşrada korkmuş olacak ki dışarı çıktı.Rüzgarın kafası kapıya dönüktü.Tekrar bana dönüp;

-Bu akşamki partiye gel.

dedi gelirmisin? diye ricada bulunamaz mı bu çocuk? Ahh..

-N..ne partisi? Kekelemiştim ahh...

-Parti işte Sarı alt katta olacak

-Heyy boş odalarda parti mi olur hiç??

Şaşırmıştım.Zindan gibiydi beni götürdüğü yer hiçbir şey de yoktu üstelik

-Sen sadece bir odasını gördün sarı .Akşam gel.

Dedi ve sınıftan çıktı

gidecek miydim partiye? Önce kızlara sormam gerekli .Onlar gidecek mi? Kafam ksrışmıştı yine ....

Eveet.. Kutsal Rüzgarımızın hisleri yavaş yavaş belli oluyor .Sizce Su o partiye gidecek mi yoksa başka kişiler mi partiden dönecek .Bölüm yorumlarınızı bekliyorum

Yorum ve beğeni sayıları gerçekten düşük .Bu yüzden yeni bölümleri gelen yorumlara göre heyecanlı yazıcam ;)

Sadece Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin