16.Bölüm

650 15 1
                                    

Ne yapacaktım.Rüzgarı mı seçecektim Adayı mı?Geçen sene bizim sınıfta okuyan iki yakın arkadaş bu sebepten dolayı birbirleriyle konuşmuyorlardı .Gülmüştüm onlara .Gerçek dost olsalar bu sebepten dolayı araları bozulmazdı diye düşünmüştüm.Ada gerçek bir dost muydu?

-Peki neden?

Sormam gerekiyordu sormuştum da .Geçerli bir nedeni var mıydı?Böyle davranmasının sebebi neydi?

-Rüzgarla takılman hoşuma gitmiyor çünkü Su.

-Neden Ada nedeeeeen??

-Kötü birisi o görmüyor musun Su? Her gece başka kızlarla olan kötü birisi.

-Bir senedir kimseyle birlikte olmadı Ada.

Bunu Derin demişti. Derin benim yanımdaydı sanırım .

Ada;

-Hala insanlara işgence etmeye devam ediyor ama.Bencilin teki o eminim Suyla da oynayacaktır.

-Benimle oynamasına izin vermem ben sen merak etme .Seviyorum sanırım Rüzgar'ı.Seçüm yaptırırsan da geçerli bir sebebin olmadığı için Rüzgar'ı seçerim.Ona bağlandım.Ona bağlandım.Biliyorum bu kadar kısa sürede bağlanmam aptalca ama elimde olan bir şey değil. Çocuk gibi davrandın. Beni düşünüyorsun anladım ama ben Rüzgarla olmayı deneyeceğim. Uzaklaşamıyorum ondan. Aramızda değişik bir bağ var. Ilk defa birinden hoşlandım anlıyor musun?Ve rüzgarleyken kavga etsek bile huzur buluyorum. Mutlu oluyorum.

Derin;

-Suyun yanındayım ben Ada .Neden böyle davranıyorsun bilmiyorum ama beni biliyorsun seçim yaptıran insanlardan hiç hoşlanmam. Bence özür dilemelisin. Seviyor Su Rüzgarı. Sen böyle davranarak hem arkadaşlığınıza ,arkadaşlığımıza zarar verirsin hem de suyu üzmüş olursun. Ve Rüzgarında suya karşı bir şeyler hissettiği belli. Görmüyor musun?

Derin'in benim yanımda olması beni şaşırtmıştı.Sonuçta adayla benden daha yakındı ama benim yanımda olmuştu. Derin en başından bana destek çıkmıştı. Komik ve tatlı bir kızdı. Gerçek dost diyebilirsiniz Derin'e.

Ada;

Demek öyle Derin. Sana gelince Su seni düşündüğüm falan yok tamam mı?Rüzgar her kızın isteyeceği bir yakışıklılığa sahip ve bende Rüzgarı istiyorum. Onu sana kaptırmaya niyetli değilim. Daha geldiğin az oldu ama nasıl bir sürtüksen Rüzgar' baştan çıkarttın!Derin! Ya bu sürtüğü seçersin ya da benimle en yakın arkadaşınla gelirsin? Seçim senin .

Opss ....Ne demişti Ada öyle ?Rüzgar'ı mı seviyordu?Bana sürtük demişti. Ben Rüzgarı baştan çıkartmadım!Ağzım açık hayretler içinde Adanın dediklerini düşünüyordum. Derin seçim yapmak zorundaydı. Derin'in adanın rüzgarı sevdiğini bilmediğini düşünüyordum. Bilseydi Adanın yanında bana seni seviyor demezdi. Derinin seçim yapmasını bekliyorduk ikimizde. Adaya hiçbirşey demeyecektim. Ağzımın yorulacağına deyecek bir kız değil çünkü.

Derin;

-Sa...sana inanamıyorum Ada. Rü...Rüzgarı seviyorsun ve bana söylemedin. Yine sevmediğim şeyi yapıyorsun, seçim yaptırıyorsun bana .Geçen sene bana yaptıklarından sebep zaten sinirliydim sana ,senin yüzünden az kalsın hayatım mahvolacaktı. Ben suyu seçiyorum. Suya sürtük dedin ama kendini görmüyorsun. Geçen sene neler yaptığını unutmadım. Demek Rüzgar içindi hepsi. Ah aptal kafam nasıl anlamadım. Senden nefret ediyorum Ada.

Diyerek beni kolumdan tutup kırmızı koltukların olduğu bölüme getirdi Derin. Gözleri dolmuştu geçen sene ne olmuştu?Ada bizi umursamıyordu.Orada tek başına milleti izliyordu ve içkisini yudumluyordu. Bizim tarafımıza hiç bakmıyordu. Adanın böyle biri olabileceğini hiç düşünmemiştim.Derinin hayatı neden mahvolacaktı. Hepsini soracaktım teker teker ama önce ikimizde olayın şokundan çıkmalıydık. Kırmızı koltuklarda oturuyorduk. Ikimizde hiçbir şey demiyorduk. Artık içerisi kalabalıklaşmaya başlamıştı. Derinle aramızdaki sessizliği ben bozdum;

-Derin seni eve bırakayım ister misin ?

-Ahh şu durumda bile beni düşünüyorsun, az önce çok uzun süreli olmasa da bir arkadaşın sana sürtük dedi ama sen burada sakin kalıp başkalarını düşünüyorsun. Çok safsın.

Deyip gülümsemişti.Bende gülümsedim.Derin gerçekten kötü görünüyordu.Belli ki geçen sene hatırlamak istemeyeceği şeyler yaşamıştı.Bana gelince babam sağolsun beni küçükken bırakıp gitmesiyle kimseye kolay kolay güvenemiyordum.Derin güvenilirdi .Sanırım zamanla öğrenicektim bunu.Ada bencilin teki.Bana ve Derin e en başından beri Rüzgarı sevdiğini söyleseydi Rüzgara bağlanmazdım.Veya az önce bana sürtük gibi kelimeler kullanmasaydı Rüzgarı unutmayı deneyebilirdim.Biliyorum sadece denerdim.Unutamazdım.Rüzgara karşı çok farklı şeyler hissediyordum çünkü.Tanımlayamadığım çok farklı şeyler .Ada hayatıma keşke hiç girmemiş olsaydı.Diğer arkadaşlarım gibi sadece hayal kırıklığı oldu Ada da.Her neyse...

-Derin iyi görünmüyorsun hadi gidiyoruz.

-Su kalmak istiyorum hem senle rüzgarı izleyeceğim.Nasıl bir iletişim içindesiniz öğrenmem gerekli.Yoksa meraktan çatlarım.Ha birde neler yaşadığınızı bana tek tek anlatıcaksınız.Rüzgar ilk seninle el ele tutuştu ve bunu kendi söyledi sana .İlk defa seninle bir partiye geldi.İlk defa seninle sadece uyudu. Yani sanırım ilişkileri nasıl oldu bilmem ama ilk defa bir kızla sadece uyumuştur.Kesinlikle sana aşık .Sende onu seviyorsun.Ahh gerçekten çok güzel.Yılın çifti siz olm....

-Deriiin.

Gülümseyerek söylemiştim.Oda çok konuştuğunun farkına varmış olmalı ki;

-Ahh pardon .Sanırım fazla konuştum.Ben ikimize de iöki slıp dönüyorum bekle hemen geleceğim.

Dedi gülümseyerek. Kafasını dağıtmak istiyordu. Geçen sene ne yaşandığını çok merak ediyordum elbet bir gün öğrenicektim .Adanın olduğu masaya baktım hala içiyor olduğunu gördüm.Yanında bir erkek vardı ve sarmaş dolaşlardı.Nasıl Rğzgarı seviyordu? Başka birinin kollarında dans edip oynayarak mı? Nasıl sevgi bu?

Derin elinde içkilerimizle geldi ve birini bana uzatıp "bu gece Su ve Derin gecesi olsun"dedi sırıtarak ve yanıma oturdu.Ben yavaş yavaş içmiştim ama Derin tek dikişte bitiriyordu.Gidip bir şişe daha aldı ve bardağı her bittiğinde tekrardan doldurup içiyordu.O sırada yaşanan olaylardan dolayı unuttuğum kutsal Rüzgarımız geldi.Yanıma oturdu ve elini omzuma attı.İçmişti o da kokuyordu.Sarhoş muydu acaba şu an?

-Nasıl sarı eğleniyor musun? Hiç erkek baktı mı? Sana yakanı düzelt demiştim ne diye düzeltmiyorsun?

Diyerek kendisi düzeltmeye çalıştı yakamı.

-Heyy ne yapıyorsun çek ellerini kendim yaparım.

Sırıtmıştı.Hafif sahoştu belli oluyordu ama hafif .Ona ölümcül bakışlarımı attım ve kendim düzelttim.

-Imm sarhoş olmadığına göre fazla içmedin ve ilk defa beni dinledin.şimdi buna üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum sarı.

-Heyy neden üzülecekmişsin ki?

-Sarhoş olsaydın seni kendi evime getirirdim.Odamı daha önce hiç gördün mü çok güzeldir odam .Görsen bayılırsın.Bence en kısa zamanda..

Yüzünde çarpık gülümsemesi vardı her ne kadar böyle yakışıklı görünse de söylediği şey hem beni gülümsetmişti hem de utandırmıştı.Lafını böldüm ve ;

-Ahh kapar mısın çeneni senin odanı falan görmek istemiyorum.

Omzumdaki eliyle Derini gösterdi ve ;

-Sanırım arkadaşın çok içmiş sızdı koltuğun üstünde.

Dedi .Hemen Derine döndüm evet sızmıştı.Çünkü gerçekten çok içmişti.Ne diye sırıtıyor ki bu çocuk.Nasıl götürecektim ki Derini eve? Ayık olsa bir taksiye bindirip götürebilirdim ama sızmıştı.

-Rüzgar senden bir şey isteyebilir miyim?

-Tabiki de.

-Derin i eve bırakabilir miyiz?

-Karşılığında ne alacağım?

-Ha ?

-Bırakabiliriz tabi ama benim bu işte çıkarım ne olacak ?

Hala sırıtıyordu karşılığında ne verebilirdim ki Rüzgar a?

-Off Rüzgar ne istiyorsun karşılığında?

-Bu gece benimle uyu sarı???

Sadece Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin