2.Bölüm

885 18 0
                                    

Evet Rüzgarla aynı sınıftaydık .Hatta bir tek benim yanım boş olduğu için yanıma oturmuştu.Evettt yanlış duymadınız bu psikopatla yan yana oturuyorum . Her ne kadar dağ ayısı desem de oldukça yakışıklıydı, gözlerinin siyahında kaybolacakmışsın gibi his veriyordu.Çok siyahtı .Kasları çok belirgindi spor yaptığı belliydi . Kızlarla yatması normaldi ama okulun yarısıyla yatması normal değildi.Erkekti sonuçta , ama işkence meselesi? Orası hiç normal değildi kim oluyordu da işkence ediyordu .Buna hakkı yoktu .Onu inceliyordum evet oysa kafasını sıraya koymuş uyuyordu.Uyurken bile sert duruyordu uyuyormuydu?

-Çok mu yakışıklıyım sarı??

-Sarı? Hay sen uyumuyor muydun? Yzkışıklı değilsiin korkunçsun

dedim alay eder gibi bir sesle .Gözlerini büyütüp suratını suratıma yaklaştırdı .

-Evet bencede çok korkuncum bence benden uzak dur yoksa seni ham yaparım.

dedi alaycı ve bir o kadar da ciddi biri fadeyle .Ne diyeceğimi bilemedim ve tam o sırada zil çaldı.Ada ve Derin 'hadi kantine gidelim ' dediğinde ayağa kalktım ama Rüzgar yer vermediği için geçemedim.Kızlara;

-Ben sınıfta kalacağım siz gidin. dedim sıcak bir gülüşle kızlarda onaylayıp gitti .Sınıfta kimse kalmamıştı ben ve rüzgar haricinde . Kızlar gittinden sonra rüzgarın yüzünde çarpık bir gülüş oluştu.Ne? ne yapacaktı? yer vermedi? neden?  Ahh kesin beni burada doğrayacak .Ahh... bir şeylersöylemeliydim hala ayakgaydım ama geçmeme izin vermiyordu.

-Çeksene bacaklarını göremiyorum

-Sınıfta kalacağını söylemiştin.

-Fikrimi değiştirdim.

-Geç o zaman

-Çekilirse  geçeceğim zaten .

-Senin için rahatımı bozamam bücür .

-Tamamm o zamann

deyip bir bacağımı bacağının üstündem diğer tarafa attım ve diğerine de ata akken beni kucağına oturttu.Heyy ne yapıyor bu?

-N.nn..ne yapıyorsun bırak !! Resmen cırlamıştım ne yaptığını sanıyordu bu ?

-Çok yaramazlık yapıyorsun bu okulda ben ne dersem o olur duydun mu sarı ? Bana karşı gelmeye falan çalışma anlaştık mı?

Nefesi yüzüme değiyordu, parfümü gerçekten çok etkileyiciydi, sigara kokusuyla karışmıştı kokusu ...Heyy ben ne diyorumahh sürtük iç sesim tamam yakışıklı olabilir ama şu an ki duruş şeklimiz berbatı .Dediği şeyi umursamayıp kendimi çekmeye çalıştım ama nafile  çok güçlüydü.

-Ve sorularıma cevap ver sarı!!!

Oha remen anırdı .Sorusuna cevap vermedim diye bu kadar bağırılırmı ya.

-Bana sarı demeyi kes!

-Sorularıma cevap ver sarı bana karşı gelmeye çalışma!

-Bana sarı deme dedim sana!

Bunu dememle beni kucağından kaldırdı ve kolumdan çekerek ... pardon çekerek mi dedim resmen sürüklüyordu, sürükleyerek merdivenlerden aşağı indirdi ve sonunda çok karanlık bir koridora geldik boştu kimse yoktu ve fazla karanlıktı.Hala beni sürüklemeye devam ediyordu sonunda bir kapıdan içeri girdi ve beni fırlattı.Hiç bir şey yoktu boş bir odaydı karanlık boş bir odaydı sadece bir tane penceresi vardı  ve ışık çok az  veriyordu.Hey biz buraya neden geldik? bu güzel kolejde böyle bir yer neden var? Müdür biliyor mu ? o kadar öğrenci gördü bizi rüzgarla aşağıya inerken neden hiçbiri bir şey demedi? Rüzgar üzerime doğru geliyordu, o geldikçe ben geri geri gidiyordum taki kafam duvarla öpüşene kadar .

-Ahh..

yanlışlıkla inlemiştim ne yapabilirim kafam acımıştı.

-Bana bak bücür!

Ona bakmıyordum tam dibimdeydi duvarla onun arasında kalmıştım kollarını kafamın iki tarafına sabitledi.Tekrar bağırdı

-Sana bana bak dedim!!

Sonunda kafamı kaldırdım ve baktım.Gözlerimden ateş fışkırıyordu.Kekelememeye dikkat ederek

-N..ne

dedim .Çarpık bir gülüş oluştu suratında korktuğumu anlamış mıydı?

-Titriyorsun

dedi kahkaha atarak

-Kekeliyorsun

dedi yine kahkaha atarak

-Korkuyorsun

dedi resmen anırırmış gibi kahkaha atarak .Hey artık sinirlerimi bozmuştu.

-Sen nasıl bir manyaksın. dedim

Sadece Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin