Okuldaydım .Bahçe kalabalık değildi çünkü dersteydiler.Bende kantine çıkıp zilin çalmasını bekliyordum.Sıcak çikolata aldım kendime ve bir masaya oturdum 4-5 kişi vardı kantinde.Yan masada olan iki çift resmen birbirini yiyordu.Hadi ama bu nasıl okuldu böyle.Çok büyük ve çok güzeldi evet ama içindeki insanların normal olduğu söylenemez .Müdür ne işe yarıyordu bu okulda?
-Rüzgarla yatmış galiba büşracım bilmiyorum. Rüzgar benim diye geziniyordun.
-Rüzgar hala benim duydun mu? Benimle olduktan sonra hiçkimseyle yatmadı.Yalan söylüyor o sürtük.
-Seninle olduktan sonra hiçkimseyle olmaması garip evet ama tekrar seni aramadı Büşra .Sana karşı birşey hissetseydi arardı değil mi?
-Kapa çeneni buse! Yarenle yatar mıRüzgar ha söylesene yalan söylüyor işte .1 senedir kimseyle olmadı Rüzgar en son benimle oldu benden zevk aldı duydun mu?
-Kendini avutuyorsun büşra yarenle olmadı diyelim senden sonra kimseyle olmamasına anlamlar yükleyip duruyorsun eğer dediğin gibi olsaydı seni arardı takmıyor bile.
-Sus buse
Diğer bir yanımda olan masada oturan kızlar fısır fısır bunu konuşuyordu.Sessiz olduklarını sanıyorlardı ama duymuştum.Büşra olduğunu sandığım kız kumraldı ve buse de esmer bir kızdı.Rüzgardan bahsediyorlardı.Rüzgar bir senedir kimseyle olmamış mıydı yani? Acaba büşradan mı hoşlanıyordu ?Hey bi an dün telefonu çalmasaydı benimle olacaktı ama ..Aklım iyice karışmıştı.En iyisi teneffüste Ada ve Derine sormak en azından onlar birkaç birşey biliyordur.Sıcak çikolatam bitmişti ve sonunda zil de çalmıştı.Birkaç kere gözlerimi kırpıştırdıktan sonra sınıfa gittim . Rüzgar sırada oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.
-Heyy çekilirsen sırama oturacağım.
-Çekilmek istemiyorsam ?
-Off!!!
-Dün yaptığın gibi üstümden geçsene bücür .
Yüzünde çarpık bir gülümseme oluşmuştu bunu söylerken. Maden Büşradan hoşlanıyordu benimle neden uğraşıyordu?
-Rüzgar çekilir misin?
-Bak sen sarıya istediğinde kibar da olabiliyormuş.
Dedi ve bacaklarını yana kaydırdı. Bende sırama oturdum.O sırada Rüzgarın yanına biri geldi ve
-Abi gelir misin?
-Tabiki de
Dedi yapmacık gülüşünü suratına yerleştirirken.Rüzgar gidince kızlar bana döndü ve
-Ahh su nerelere kayboldun merak ettik seni .Rüzgarda birden kayboldu .Ne oldu hemen anlat!!
Dedi Derin.Ahh bu kız neden bu kadar çok soru soruyor ??
-Heyy anlatacağım ama siz bana önce bu okulda neler döndüğünü anlatacaksınız .Kantinde Büşra ve Buse adında iki kız konuşuyordu.Rüzgar büşradan sonra kimseyle neden olmadı?Alt katta o zindan gibi yer neden var? Müdür biliyor mu?Rüzgar kim?
Ada derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
-Bak su rüzgarın kim olduğunu biz de pek bilmiyoruz. Okulun sahibi bunu biliyoruz. Alt kattan müdürün haberi var ama Rüzgar okulun sahibi olduğu için hiçbir şey yapamıyor. Zaten okula pek gelmez müdür başı boş bi okul burası. Ben ve derin bursluyuz. Bura kazandığımız için buraya gelmek zorunda kaldık. Diğer gelenlerde ya Rüzgar için ya eğlenmek için. Buradaki herkes Rüzgarın kölesi gibi...
-Hey Heyy neden bu okula eğlenmek için geliyorlar ??
Bu sefer Ada konuşmaya başladı
-Eğlenmek için en alt katta her gece parti var ve bu okulda Rüzgarın kuralları dışında kural yok.Sadece Rüzgarın kölesi olman yeterli. Rüzgar sadist. Bunu biliyoruz. Büşraya gelince Rüzgar çoğu kişiyle yattı bunların arasında Büşradan var tabii ama evet Büşradan sonra kimseyle olmadı. Açıkçası ben hoşlandığını falan sanmıyorum öyle olsaydı bir geceyle kalmazdı. 1 seneye yakın süre kimseyle olmadı Rüzgar en azından okuldan kimseyle. Dışardan biriyle oldumu bilemem tabii.
-Peki az önce gelen kişi kim ? Onu arabanın içinde de görmüştüm.
-Poyraz o. Rüzgarla en yakın olan. Dostlar.
-Anladım
Dedim. Duyduklarımı sindirmem gerekiyordu. Maden burası böyle bir okuldu Zehra hanım niye beni buraya kaydettirdi ki?Bilmiyorlar mıydı acaba?Derin düşüncelerimi bölüp
-Dün ne olduğunu anlatıcak mısın su?
-Ah pardon. Dün beni alt kata indirdi ve ben ona diklenince ...şş...şey p...pann..tolonunu çıkaracaktı yani düğmesini açmıştı. Telefonu çaldı gitti bu kadar
Yanaklarımın kızardığına eminim.Ada gözlerini büyüterek
-Ne Rüzgar seninle birlikte mi olacaktı.
Derin lafa atlayıp
-Hem de sen istemeden kendisi
-Hey bir saniye tabiki de ben istemedim.
-Zaten garip olan da bu Rüzgar gitmez kızlara , kızlar Rüzgara gelir Su'cum.
-Üstelik Rüzgar uzun zamandır kimseyle olmadı .
Dedi ada.
Hadi ama kafam iyice karışmıştı ne oluyordu? Zil çalmıştı derse girecektik ama Rüzgar hala gelmemişti. Aldırmayıp dersi dinlemeye başladım ama dinleyemiyordum. Duyduklarım çok anormaldi. Bu okul çok garipti. Rüzgar da çok garipti. Demek okul onundu. Zengindi baya belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Ol
RomanceSıraya başını koymuş uyuyordu .Göz ucuyla bakıyordum anlamasın diye.. -Bana bakmayı kes sarı. Nerden anlamıştı ona baktığımı -B..b..ben sana bakmıyorum ki. -Yanaklarım kızarmıştı iyki gözleri kapalıydıda görmüyordu. -Neden kızardın? -Seni ilgilendir...