„Ešte dlho nás budeš ignorovať?“ spýtal sa otec pri raňajkách. V pokoji som si dopila čaj a zjedla posledný kus chlebíka.
„No tak Summer!“ povedal zúfalo. Vytiahla som z tašky pero a schmatla bielu servítku na, ktorú som napísala : Emily Backet!!!
Servítku som položila pred otca a s úsmevom od ucha k uchu som odišla do školy. Prekvapilo ma, keď som pred domom videla stáť Sarah. Venovala mi široký úsmev a zakývala ako malá... pretočila som nad ňou očami a bez slov prešla okolo nej. Nedalo sa nepočuť ako si frustrovane vzdychla... i napriek tomu, že s ňou nehovorím ma dobehla a mlčky vedľa mňa kráčala. V škole bol chaos, tak ako každé ráno... prekvapilo ma, keď som si na skrinke našla prilepenú ružu s lepiacou páskou a k nej odkaz :
Krásna ako pred štyrmi rokmi!
„No... niekto tu má tajného ctiteľa alebo nie je, až tak tajný,“ usmiala sa Sarah, ktorá stála za mnou. Bola ako šteňa, ktoré sa bojí odísť od svojho pána.
„Narážaš na niečo konkrétne?“
„Páni... ja neverím, že si prehovorila,“ zalomila rukami.
„Boože robme z toho vedu! Na čo narážaš?“
„Na Nialla! Určite je to od neho, keďže už vie že ty si ty!“ usmiala sa. Pokrútila som nad tým hlavou a ružu s odkazom som vložila do skrinky. Neviem prečo, ale nemala som pocit, že je ruža od Nialla... a čoskoro sa v tom utvrdím. Vybrala som sa do triedy a napísala Niallovi sms-ku.
Emily: Nič lepšie ťa nenapadlo? :)
Niall: Ehm... o čom sa rozprávame?
Emily: Krásna ako pred štyrmi rokmi! No tak Niall... myslela som, že si viac kreatívny :D
Niall: Ešte stále neviem o čom rozprávaš a začínam sa toho normálne desiť.
Emily: Nechaj to tak... iba som si potrebovala niečo ujasniť :)
Niall: Spravil som niečo zlé?
Emily: Nie :)
Mobil som vložila do vrecka na rifliach a vošla do triedy. Na mojej lavici bola ďalšia ruža a ďalší odkaz.
Zmyselná... to je to slovo, ktoré ťa vystihuje!
Fajn! Toto začína byť naozaj divné.
„Niekto je naozaj aktívny!“ zhodnotí to Sarah.
„Si duch?“ spýtam sa jej.
„Nie, prečo?“
„Lebo sa zakaždým zjavíš vo chvíli kedy ťa nie je treba!“ odseknem mierne vyvedená z miery kvôli tým odkazom.
„No prepáč, že chcem byť pri mojej kamarátke s ktorou som si posrala vzťah, kvôli hlúpemu tajomstvu!“
„To nie je hlúpe tajomstvo... to je dosť podstatné tajomstvo! Nechápem ako to nemôžeš pochopiť Sarah! Nikdy sme si nič netajili a bum! Zrazu sa dozviem toto!“ zvýšim hlas na čo sa polovica triedy otočí našim smerom.
„Prečo to nevieš prekusnúť!“
„Vážne? Sedíš si na ušiach! Dosť! Mala som ťa ignorovať aj ďalej, bolo to tak lepšie!“ povedala som už viac menej pre seba a sadla si na moje miesto.
***
Deň v škole zbehol pomerne rýchlo, čomu som sa potešila, keďže po mne každý čudne pozeral. Pred školou ma čakal Niall s úsmevom od ucha k uchu.
ČTEŠ
Revenge
FanfictionMala som 14, keď sme sa odsťahovali z Mullingaru...14, keď ma znásilnili... 14, keď zomrela moja mama. Bola som dieťa, ktoré milovalo ešte bezstarostný život. Teraz stojím na prahu školy, je mi 18 a čaká ma posledný ročník.