NIALL
„Sarah?“ oslovil som najlepšiu kamarátku Emily.
„Čo chceš?“ povedala nezaujato a i naďalej si vyberala knihy zo skrinky.
Od kedy je so Setom oficiálne, tak je oveľa sebavedomejšia a vystrkuje rožky. Určite v tom má prsty aj návrat Emily, ktorá ju k tomu podporovala.
„Potreboval by som sa porozprávať s Em... mohla by si jej to odkázať?“
„Heh... myslíš si, že po tom všetkom sa s tebou chce rozprávať?“ otočila sa tvárou v tvár.
„Sarah, prosím!“ povedal som zúfalo.
„Ach... fajn, ale nič nesľubujem! I tak pochybujem, žeby súhlasila zo stretnutím... dnes to myslím dala dosť jasne najavo!“ mykla ramenami.
Hoci mala pochybnosti ja som veril v to, že Emily príde na miesto stretnutia... tvorili sme predsa pár a nech si každý hovorí čo chce... viem, že ona miluje mňa a ja ju.
„Tak kedy a kde?“ spýtala sa Sarah.
„O šiestej na ihrisku... budem ju čakať na tribúne!“
Prikývla a odišla smerom do triedy na ďalšiu hodinu. To isté som spravil aj ja. Cestou do triedy som ešte napísal Setovi, že sa s ním musím stretnúť a niečo veľmi dôležité s ním prebrať. Jeho odpoveď bola našťastie kladná, takže aspoň niečo mi vyšlo.
Po škole som nasadol konečne do môjho auta a vydal sa na miesto stretnutia.
„Ahoj!“ pozdravil som ho, keď som vystúpil na parkovisko pred jeho prácou.
„Ahoj! Tak o čo ide? Nemám ktovie ako veľa času!“ ukázal hlavou smerom k budove kde robil.
„Potreboval by som, aby si mi povedal kto natáčal toto video!“
Obrátil som k nemu mobil, aby dobre videl čo sa tam odohráva. Dlho rozmýšľal a dokonca sa aj zamračil.
„Na čo ti to je vedieť?“ spýtal sa ma.
„Potrebujem sa porozprávať s tou osobou!“ chabá odpoveď ja viem.
„Bol to Jason Wiliams, ale čo som počul, tak ten už medzi živými nie je... no nemôžem to potvrdiť na sto percent!“
„Veď bol s tebou v tíme!“ začudoval som sa.
„Jason bol len bábka, ktorá nám slúžila na nosenie uterákov a tak... bol to čudák... veľa krát sme ho ponížili alebo si z neho robili srandu,“ nad tou spomienkou sa pousmial.
„To bolo naozaj inteligentné,“ povedal som ironicky.
„Hej! Dávaj si pozor čo hovoríš! Neviem síce čo si spravil mojej sestre, ale mal by som ti dať jednu po papuli!“ zamračil sa na mňa.
Pokrútil som nad ním hlavou a vrátil sa späť do auta. Moja úloha je jasná... nájsť Jasona Wiliamsa.
Pred stretnutím s Emily som skočil ešte domov, aby som sa mohol prezliecť a niečo si aj zajesť. Mama pobehovala po kuchyni, ako keby ju niekto naháňal.
„Deje sa niečo?“ spýtal som sa jej.
„Dnes Greg dovedie na večeru svoju priateľku Denis, takže chcem, aby všetko bolo tip top,“ usmiala sa.
„Aha... budem meškať! Mám stretnutie s Em!“ povedal som jej skôr, ako by ma stihla zasypať otázkami.
„Dobre! Pozdrav ju a dúfam, že si vyriešite vaše problémy!“ smutne sa pousmiala.
ČTEŠ
Revenge
FanfictionMala som 14, keď sme sa odsťahovali z Mullingaru...14, keď ma znásilnili... 14, keď zomrela moja mama. Bola som dieťa, ktoré milovalo ešte bezstarostný život. Teraz stojím na prahu školy, je mi 18 a čaká ma posledný ročník.