NIALL
V tichosti stála a pozerala do mojich očí. Neočakával som, že mi odpovie aj keď by to bolo fajn. Viem, že je zmätená a sama si so sebou nevie dať rady. Prekvapilo ma však, keď ma po pár minútach objala. Znamenalo to viac ako nejaké slovo.
„Ideme?“ šepol som.
Odtiahla sa odo mňa a prikývla.
Cestou k nim som sa zastavil najprv u nás, aby som si zbalil nejaké veci. Emily sa zatiaľ rozprávala s mojou mamou, ktorú prekvapil jej príchod. V skratke som jej vysvetlil, že budeme v otcovom dome, ktorý ma mimo mesta, aby sme sa mohli pripravovať na maturity. Na otázku či sme opäť spolu neodpovedal ani jeden z nás. Em potrebovala čas a ja som ju nechcel do ničoho tlačiť. Vedela o mojich citoch a, už je len na nej ako sa rozhodne. Jediné čo viem, že tu teraz neopustím. Rovnaký rozhovor prebiehal u Em doma. Keď sme sa konečne vrátili do otcovho domčeka, bolo už skoro šesť hodín.
„Dáš si niečo na večeru?“ spýtal som sa jej.
„Nie!“ záporne pokrútila hlavou.
„Asi som sa ťa to nemal pýtať ako otázku,“ zamračil som sa.
„Niall... ja nemám hlad.“
„Blbosť! Celý deň si nejedla!“
„Ale jedla... bola som so Sarah na obede!“ snažila sa ma presvedčiť.
„Ja som sa jej pýtal Em... neklam dobre. Prosím zjedz aspoň jeden kúsok chleba, ktorý ti spravím,“ požiadal som ju.
„Dobre,“ šepla.
Sadla si za pult a čakala pokiaľ pred ňu nepoložím tanier.
„Čo by si chcela robiť?“ spýtal som sa jej, keď som si sadol oproti.
„Mala by som si prejsť pár učív do školy... zajtra máme písomku z geografie a angličtiny!“
„Z geografie som trochu mimo,“ zaklamal som.
„TY?“ prekvapene zdvihla obočie.
„Nemôžem byť dokonalý vo všetkom,“ pousmial som sa. Pravda bola, že som geografiu ovládal perfektne, len som chcel, aby ma Em doučila a tým pádom som s ňou mohol tráviť čas.
„Pomôžem ti!“ presne túto odpoveď som očakával.
„Ďakujem!“ usmial som sa.
„V pohode! Veď aj ty pre mňa robíš toto všetko!“ rozhodila rukami okolo seba.
„Tak kedy začneme?“ spýtal som sa.
„Hodím si rýchlu sprchu a potom môžeme!“
„Fajn! Počkám ťa v obývačke!“
EMILY
Stála som pod prúdom teplej vody a rozmýšľala nad všetkým čo sa stalo v posledných dvadsiatich štyroch hodinách. To ako Niall vyznal svoje city mnou pohlo, no bála som sa, že keby znovu došlo na intímne chvíle, tak by vycúval a to by som, už druhý krát nezvládla aspoň nie pri ňom. Možno, by som na to mala menej myslieť. Odstavila som sprchu a zabalila sa do osušky, ktorá bola pripravená na stolíku. Keď som o pár minút neskôr schádzala dole schodmi všimla som si fotky, ktoré boli pripevnené na stenách. Bol na nich Niall aj s Gregom v mysli sa mi odrazili spomienky na tú dobu, keď sme boli deťmi. Chcela by som to prežiť ešte raz, lebo vtedy sa neriešili takéto veci... boli sme bezstarostný. Niall sedel na gauči a pozeral telku, na stole boli už naše knihy z geografie.
ČTEŠ
Revenge
FanfictionMala som 14, keď sme sa odsťahovali z Mullingaru...14, keď ma znásilnili... 14, keď zomrela moja mama. Bola som dieťa, ktoré milovalo ešte bezstarostný život. Teraz stojím na prahu školy, je mi 18 a čaká ma posledný ročník.