Revenge 22- Prerušené stretnutie

228 19 1
                                    

EMILY

„Si nejaká čudná!“ poviem Sarah, keď s ňou sedím na obede.

„Som len unavená, to je všetko,“ pousmeje sa.

„Ha! Myslíš si, že ti skočím na to tvoje som unavená! Sarah nie som blbá a viem, že sa s tebou niečo deje. Si taká od vtedy čo si videla Jasona!“ poviem trochu nahnevane.

Trápi ma, keď mi vidím, že sa s ňou niečo deje a ona mi to nechce povedať... dokonca to nevie ani Set, ktorý si to tiež všimol.

„Niekoho mi len pripomínal,“ šepne.

„Koho?“ nenechám sa odradiť a hneď jej kladiem ďalšiu otázku.

„Jedného chalana z prázdnin... vieš, keď som chodila k babke... určite som ti ho spomínala!“

„Nepamätám sa, nič mi to nehovorí,“ zamračím sa nad tým.

„Ešte si potom videla Jasona?“ spýtala sa ma pre zmenu ona.

„Ehm... dnes ideme spolu von,“ môj výraz sa zmenil na zahanbený.

„Čože?“ prekvapene na mňa pozrela.

„Našiel si ma na nete a písali sme si. No a dnes ideme spolu von. Prišla som na to, že máme toho veľa spoločného a nevadí mi ani jeho hendikep,“ usmiala som sa.

„A čo Niall?“

„Čo s ním?“

„Nehovor mi, že k nemu nič necítiš Em... vidím na tebe, ako sa trápiš a ako ti chýba... ani ja nie som slepá!“ oborila sa na mňa čo ma prekvapilo.

„Neverím, že sa idem s Jasonom zosobášiť... veď ideme spolu von ako kamaráti... Niall nie je jediný chalan v mojom živote. Posral si to sám!“

„Bože ty si, ale tvrdohlavá! Veď ten chalan by za teba dal aj život!“

„Pozrime sa... nebola si to pred pár dňami ty, kto na neho nadával a chcela si mu nakopať riť? Asi mi niečo uniklo, však?“ s touto otázkou som sa postavila od stola a odišla.

Jasné! Niall spraví všetko, aby sa dostal do mojej priazne. On to vlastne ani nemusí robiť, lebo moje city k nemu sa nezmenili... ale zažiť znovu to, čo sa stalo pri babke, by som už nezvládla. Nechcem, aby na mňa každý pozeral ako na chuderu, ktorá to mala v živote ťažké. Bohato stačí, keď sa ja sama cítim mizerne nemusí mi to, každý predhadzovať na oči a Jason sa správa, tak ako keby sa nič z toho nestalo.

„Ale, ale koho, že to tu máme,“ ozval sa Miin hlas.

„Daj si odchod!“

„Čo sa našej chudinke stalo... Niall, ťa odmietol, lebo mu je lepšie so Sarah!“ po tejto vete som sa k nej otočila.

„O čom to rozprávaš?“ spýtala som sa.

„Každý predsa vie ako Niall čo raz viac času trávi so Sarah... len ty to nevidíš. Smutné... ďalšia kamarátka ti preberá lásku tvojho života!“

Po jej slovách som sa neudržala a vrazila jej.

„Ty krava!“ skričala a chytila si nos.

„Sarah, nie je ty!“

„Keď si tu bola ako Emily, bola si vnímavejšia, ale teraz ako Summer si zase len hlúpa a naivná chudera!“

„Jasné! Ozvala sa tá pravá! Musíš mať život naozaj na hovno, keď sa miešaš do života druhých. Hľaď si na svoju cestu Mia a mne daj pokoj!“ zobrala som si veci zo skrinky a odišla preč zo školy.

RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat