EMILY
Niall nepovedal ani slovo, len naštartoval a odišiel spred cukrárne. Nechápavo som nad ním pokrútila hlavou.
„Aspoň mi povedz kam ma to vezieš?“ spýtala som sa ho po chvíľke.
„Do bezpečia!“
„Do akého bezpečia?“ vyhŕkla som.
„Na niečo som prišiel... na niečo veľmi závažné,“ hovoril v hádankách.
„Tak mi to povedz!“
„Až, keď budeme v bezpečí. Prosím Em, ver mi! Nič iné od teba nežiadam, len mi ver!“ pozrel mi do očí, keď sme stáli na červenej.
„To som ti aj predtým a ako sme dopadli,“ povedala som si skôr sama pre seba, ale určite to počul, lebo si hlasno povzdychol.
Zvyšok cesty sme išli v tichosti. Išli sme mimo mesto viac ako polhodinu a zastavili sme až pri mne neznámom dome.
„Kto tu býva?“ spýtala som sa.
„Patrí to otcovi, zvykne so chodievať na víkendy. Poprosil som ho, aby mi dal kľúče, že sem chcem ísť s tebou!“ vysvetlil mi.
„Vyzerá to pekne,“ skonštatovala som.
„Poď!“ jemne ma zatlačil do chrbta, ale ruku po celú cestu nechal na ňom.
Odomkol dvere a ocitli sme sa vo veľkej predsieni odkiaľ viedli schody na poschodie.
Sadla som si do kresla, ktorý bol pri kozube a pozerala ako Niall zakladá na oheň. Počkala som pokiaľ skončí a, až tak som sa začala pýtať.
„Teraz mi, už vysvetlíš o čo ide?“ nadvihla som obočie.
„Jason Wiliams je nebezpeční!“ povedal smrteľne vážne, no ja som sa na tom začala smiať.
„Jason? Ten istý Jason s ktorým som bola dnes von? Niall, ty si sa vážne zbláznil!“ krútila som hlavou.
„Keď som si pozrel to video nebolo to za účelom, že to chcem vidieť, keby som vedel, že kvôli tomu skončí náš vzťah nikdy by som to neurobil!“
„Lenže ty si to urobil,“ šepla som.
„Áno... za účelom, aby som z toho videa dostal viac. Tie postavy v ňom boli dosadené a mne ostávalo, už len nájsť pôvodné video, kde sa dej odohráva a tým pádom by som sa dostal k osobe, ktorá ho natočila!“
„A tým aj...“ otázku som nedokončila, lebo to spravil Niall.
„A tým aj k páchateľovi. Pôvodné video som našiel v tvojom starom notebooku, keď sme boli u tvojej babky. Keď som sa vrátil, tak som sa spamätával z toho čo sa stalo, ale napokon som išiel za tvojim bratom, ktorý mi povedal kto ho vtedy natáčal.“
„Jason Wiliams,“ prehovorila som zachrípnutým hlasom.
„Jason Wiliams!“ zopakoval aj Niall.
„Ale pokiaľ mám to video aj ja, tak ho môže mať aj hocikto iný!“
„Tiež som na to myslel. No potom som sa rozprával so Sarah, ktorú Jason na škole obťažoval, hoci sa to aj riešilo, tak mu to prešlo!“ vysvetlil.
„Prečo o tom neviem?!“ zamračila som sa.
„Sarah sa, tak hanbila, že to nikomu nepovedala, až pokiaľ ho nestretla v kaviarni. Aj podľa psychologických záznamov, bol Jason narušený!“
ČTEŠ
Revenge
FanfictionMala som 14, keď sme sa odsťahovali z Mullingaru...14, keď ma znásilnili... 14, keď zomrela moja mama. Bola som dieťa, ktoré milovalo ešte bezstarostný život. Teraz stojím na prahu školy, je mi 18 a čaká ma posledný ročník.