Revenge 26- Pátranie

196 19 0
                                    

NIALL

„Išla za tebou!“ zamračila sa Sarah.

„To asi ťažko!“

„Prišla jej od teba správa, že ju počkáš na ihrisku... vraj je to prekvapenie!“

„To som nebol ja, ale Jason!“

Na nič viac som nečakal a utekal som k ihrisku. Za mnou išiel aj Set so Sarah.

V diaľke, už bolo počuť aj sirény policajných áut, no Emily som nikde na ihrisku nevidel.

„EMILY!“ zakričal som, ale nedostalo sa mi žiadnej odozvy.

Poriadne som pozeral okolo seba, ale nikde som ju nevidel.

„Poďme pozrieť na parkovisko, čo je na druhej strane,“ navrhla Sarah.

„Že ma to nenapadlo skôr!“ zavrčal som a rozbehol sa tam.

„Aké auto mám hľadať?“ spýtala sa Sarah.

„Čierne terénne auto s tmavými sklami!“ odpovedal Set.

„Myslím, že práve vyšlo na hlavnú cestu!“ ukázala.

So Setom sme sa rozbehli jeho smerom, ale nebolo to nič platné. Rýchlo som vytočil Paulovo číslo a oznámil mu, že Emily zmizla. Okamžite vyhlásil pátranie po čiernom terénnom aute a dal zablokovať všetky cesty, ktoré viedli z mesta.

EMILY

Slzy mi tiekli z očí a nevedela som ich zastaviť.

Toto je môj koniec!

Už nikdy neuvidím otca, brata, Sarah a hlavne moju lásku Nialla.

Ruky som mala zviazané za chrbtom a cez ústa prelepenú pásku.

Nikdy v živote by som nepovedala, že osoba, ktorá sedela vedľa mňa bude pomáhať Jasonovi v týchto zvrhlých praktikách.

„Už sa tešíš maličká? Dnes si to spolu užijeme!“ ozval sa Jason.

Do očí sa mi nahrnulo ešte viac sĺz.

NIALL

Bol som zúfalí, lebo sme Emily nikde nemohli nájsť. Išli sme aj k Jasonovi domov, no tam samozrejme nebol.

„Dočerta!“ kopal som do kolesa na aute.

„Upokoj sa, určite ju nájdeme!“ snažila sa ma upokojiť Sarah, ale veľmi jej to nešlo.

Iba som na ňu zavrčal a zase som začal chodiť dookola. Všetci naši spolužiaci z maturitného plesu sa okamžite rozdelili na skupinky a začali pátrať po Emily v rôznych kútoch nášho mesta. Pýtali sa známych aj neznámych a podľa informácií, ktoré podávali to tiež bolo neúspešné.

„Mali by sme nájsť osobu, ktorá mu pomáhala, ozval sa po dlhej dobe mlčania Set, ktorým táto situácia poriadne zatriasla. Keď to oznamoval ocovi, tak ho zradil hlas a z jeho očí, vytieklo pár sĺz.

EMILY

Nikdy ma tu nenájdu, ako by len mohli, keď som na mieste, kde by to najmenej očakávali. Zavreli ma do pivnice. Sedela som na stoličke, kde mi priviazali nohy o stoličku, aby som sa nemohla hýbať. Neznášala som tento pocit... pocit bezmocnosti, skľúčenosti a čo nevidieť na mňa príde záchvat, kedy sa nebudem môcť nadýchnuť. Bože, prosím! Pomôž mi!

NIALL

„Teraz Vám pustíme tu nahrávku, kde sa Jason dohadoval s tou neznámou osobou. Dúfam, že ten hlas spoznáte,“ hovoril k nám Paul.

Stlačil prehrávanie a všetci sme sa pozorne započúvali do rozhovoru. V tele mi prúdil hnev a nechcel som si predstaviť, čo spravím, keď sa mi ten človek dostane pod ruku. Je mi jedno či skončím vo väzení, ale tomu smradovi nedovalím, aby dýchal rovnaký vzduch ako Emily. Moje chúďa!

„Ten hlas mi je známy, ale neviem ho zaradiť ku konkrétnemu človeku,“ povedala Sarah.

Nečakane alebo lepšie povedané aj čakane k nám dobehol Emilyn otec.

„Musíme ju nájsť čo najskôr!“ dychčal a rozprával veľmi rýchlo.

„To je samozrejmé!“ povedal Paul.

„Nie... vy... vy nechápete!“ skríkol a zadržiaval slzy.

„Ocko?“ vystrašene na neho pozrel Set.

„Pokiaľ je zavreli alebo spútali začne pociťovať strach, skľúčenosť a to vyvolá záchvat... nebude sa vedieť nadýchnuť!“

Zavrel som oči, aby som potlačil slzy... moja Emily... moja malá, bezmocná Emily... kde ťa len nájdem?! Bože, pomôž mi!

„NIALL!“ začal na mňa niekto kričať z diaľky.

Otočil som sa za tým hlasom a videl ako sa ku mne ponáhľa Mia.

„Teraz na tvoje blbé reči nemám čas! Musím nájsť Emily, pokiaľ nie je neskoro!“ zavrčal som na ňu.

„A preto som tu! Teraz mi nejde o teba! V minulosti sme spravili chybu, no teraz to nesmieme dopustiť! A ja... a ja viem, kde sa nachádza!“ povedala. 

Ahojte :) Bože! Zdá sa mi ako keby som tu roky nič nepridala... ale vážne nemám kedy... a mám akosi aj pocit, že mám pisateľský blok :( Ako sa inak máte? Ja ani neviem :) Inak viem, že toto nie je dlhé, ale chcela som aspoň niečo pridať, aby sa nepovedalo a keďže ďalšia časť bude posledná, tak si svoju slovnú zásobu šetrím na ten dieľ :) Čo myslíte, kto do toho bude ešte zapletení?

VixW :)

RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat