Fea's Pov
"Ishhh!!! Geramnya!!"
"Sis...Sabarlah.."
"Macam mana nak sabar dengan mereka tu, Fea..!! Mereka tu durjana tau! Dah melebih! Najlaa tu pun udah habis nangis ke tak tu!! Itupun dia suruh kita balik dulu!! Apa ni!!"
Aduhai....Qiss dah naik angin...Macam mana ni...
"Hmm...like this..we see her tomorrow..okay??"
"Macam mana kalau dia tak nak ke sekolah esok!! MACAM MANA!!"
"Qiss...you don't want to be over protective like the old you..right?"
"...."
"....i'm sorry..."
"I think you stress out. We better sleep. It already 11.45 p.m. after all."
"Okay...night....."
Fea tengok si Qiss pergi ke biliknya. Lepas dia tutup, Fea terus mengeluh panjang. Dia tak mahu memori lepasnya melekat di kepala. Kawan kawanya dulu pergi disebabkan menyampah dengan sikap dia Qiss yang over protective dan....
****
"You guys are...eww..nasty!!.."
"Fea! Are you okay!?"
"...ouch.."
"IDIOT!"
"You two should be get out from this group.."
Waktu Fea dan Qiss form 2, mereka ni pernah masuk group...Divaz GirlZ.
Putri dan Shasha belasah si Fea ni sebab waktu tu gemuk sangat!
"Fea!! Fatty!!!!" Affrina jerit.
"This group only for the beautiful and perfect..not like you Fea..." Putri bebel.
"What!!"
"Ouhh..girls..should we eliminate Qiss too?..She think she a heroin..." Fazura cadang.
"Apahal nak pikir lagi!! Aku tak mau nak join hampa. BODOH!!"
"HEY! YOU IDIOT!! KAU INGAT HERO SANGAT! RESULT PUN HUJUNG TANDUK! MEMANG PADAN DENGAN BUDAK FATTY TU!!" Affrina takkan kalah bab jerit.
"FINE!! KAU INGAT.. AKU AKAN PASTIKAN KORANG BAYAR BALIK!"
Qiss angkat Fea balik dorm. Fea mula nangis teruk.
"Are you okay..?"
"Qiss....nape tolong aku? ..aku memang tak layak...tapi kenapa kau tolong aku...kau patut masuk geng tu..."
"Aku nak masuk? Ceh..sampai mati aku takkan join perempuan tu. Depa ingat depa tu kaya dan pandai sangat. Menyampah siutt!!"
"Qiss.....aku ada azam..."
"Emm..what it is?"
"Aku nak.....kurus.."
"Why??"
"Aku dah tak tahan nak kena ejek...aku memang nak kurus.."
YOU ARE READING
Nerdy Girl Meets Solo Prefect
Teen Fiction{SIRI MEETS} [ON GOING] Aniz Athirah Najlaa, 16 tahun atau lebih dikenali 'The Genius Girl' di SM Sains Permai Berseri. Namun begitu, dia ditukar sekolah ke ' Academic Klef Artz School ' akibat nyanyian dan bakatnya menjadi viral di youtube. Yuran k...