Najlaa' Pov
"Tit...tit.."
"Ehmm..oh...dah pagi.."
Masa untuk ke sekolah. Najlaa..ermm ok?? Dia jalan ke tandas..tiba tiba terhatuk dekat pintu lupa nak buka.
"Aduh...pagi pagi dah terhantuk..."
Jangan nak ingat pasal semalam la Najlaa..biarkan...left it be..
****
Mimie' Pov
"Hey!! Mimie!! Wake up!! You always hard to wake up... Don't sleep too late.." Qilla kejut. Hey...si Ketua MPP..pernah ke tidur awal..baru bulan dua dah stay up...Kesian....
"Ummm...already?.."
"Ugh..of course..."
"Huh...okay.."
Haii..... Si Mimie ni selalu sunyi. Bilik dia seorang je dengan satu katil kosong. Hye...senior form 5 MPP ada 6 orang member kut...Form 4 lak...ada 5 orang je.. Yang seorang tu Mimie la..
"Aghh...aku tak nak duduk seorang dalam bilik ni.."
"MIMIE!! HURRY UP!!" jerit Ekha.
"....alright...i'm awake.."
Lepas Mimie siap, dia terus pergi ke meja makan. Aghh...stress ah...semua ada pair nak kawan.. Qilla dan Annis...Ekha dan Aliya..aku? Seorang la jawabnya..
"Er...you look..weird.." Qilla pelik dengan perbuatan Mimie.
"...nothing..."
"Selalunya kau nampak bersemangat..tapi...sekarang...nampak macam lemah.." Annis pun hairan.
"....susah la.... Aku tak mau tidur seorang...I don't wanna be alone.."
"Ohh..yeah! If I think of it.. We only have 5 people. We need to find one more!!" Cadang Aliya sambil sapu strawberry jam dekat rotinya.
"....."
"Why...you seem..quiet..you don't agree with us?" Ekha tanya.
"Lecehlah..."
"ehem...tadi dia juga nak berkawan....Nanti seso..."
"OKAY! OKAY! I'LL FOLLOW!" Mimie jerit. Dia pantang kalau ada orang perli dia ni.
"Yeahh! New friend" Aliya jerit. Happy nak dapat member baru.
"Okay..When do we...." tak sempat Mimie nak habis terus semua jerit ramai ramai.
"RIGHT NOW!!"
Mimie terkedu. Ish... baru bincang terus nak buat. Apalah yang difikir oleh mereka ni. Pasrah je la... Better gitau Fortis Princez dulu. Nanti mengamuk si solo tu.
"Let"s go to school..."
****
Mimie berdiri di hadapan pintu Bilik Pengawas.
"tok...tok"
"OH! MIMIE! Good to see you...Why?? May I help you? What is your problem?" Aduh...Nazmi ni banyak pula disoalnya.
YOU ARE READING
Nerdy Girl Meets Solo Prefect
Teen Fiction{SIRI MEETS} [ON GOING] Aniz Athirah Najlaa, 16 tahun atau lebih dikenali 'The Genius Girl' di SM Sains Permai Berseri. Namun begitu, dia ditukar sekolah ke ' Academic Klef Artz School ' akibat nyanyian dan bakatnya menjadi viral di youtube. Yuran k...