Twelve

404 18 0
                                    

Annis' Pov

"Ermmm...meeting room..."

Annis berjalan sambil memegang telefon IPhonenya. Dua hari lepas, dia ada chat dengan Syazwan nak buat kerja dekat mana.

Syazwan F. Princez

Hey! Where do you
want to do?

Syazwan F.Princez
Ernm..you think..

Er..I guess at the hall?

Syazwan F.Princez
Nahh..It's full of student..playing
badminton..I know! The meeting room!

😉😉

Syazwan F. Princez
I will meet you there
Saturday morning.😘

OK!

Annis menutup telefonnya dan pergi ke bilik meeting. Rupanya, Syazwan tu dah ada dekat situ..

"Ouh..hey!" Syazwan senyum dengan lebarnya. Kelihatan segak memakai baju T-Shirt berjenama Adidas. Yeah..it's Saturday... Who cares wearing shirt besides school uniform.

"Hey.. What you doing..?"

"Nothing...I'm  just texting with my parents.."

"Ouhh...okay..."

Annis rasa ankward...first time group Quruz Queenz buat kerja dangan Fortis Princez...Ehem! We're girls and they're GUYS!

"Nis?? Why your face turns red?? Are you having a fever?"

Annis tak perasan yang Syazwan ni termenung tengok Annis ni blushing...OMG!!!

"Ehhhh!! NOTHING!! NOTHING!!"

"Hehe! Your funny!"

Syazwan gelak. Terserlah gigi putihnya yang tersusun kemas. Uh! Laki ni dah la top most handsome in school!! Ya Allah!

"O..OKAY! LET'S STT..T..START!!"

"Hehe...That why the Quruz Queenz said your the important in that group."

"Ermm..thanks.."

"Okay..let's us to start..oh! Do you bring your laptop?.. I already asked the principle for the new member and he said yes.." kata Syazwan.

"Oh! Really! It seems more easy with permission! So..we don't have to email our principle!"

"It's cool, right?"

Mereka berdua ketawa. Wah!! Comei!! Sweet!

"I guess...kita kena mulakan buat laporan untuk jadual kita.." cadang Annis.

"Ouh..I will do the prefect's.."

"Ermm!"

Mereka mula mentype pada papan kekunci laptop mereka. Uishh! Budak budak ni genius komputer kut! Bab type depa ni ja boleh pegang.. Juara KEYBOARD!

Nerdy Girl Meets Solo PrefectWhere stories live. Discover now