Khuzai ' Pov
"Ishh...Where is Khuzai??!"
Ekha ni tak suka orang lambat. Dah la depa kena keluar mall. Nak beli barang untuk bilik pengawas dan bilik MPP. Nanti habis barang dekat mall tu..Baru tau!!
"Ekha! I'm so sorry!"
"Hah! Datang pun..ingatkan pergi pengsan atas katil lagi! Where did you go?"
"Hehe..private moment..."
"Well! Hurry up! We need to go mall right now! And my driver had arrived a minute ago.."
"Well, my lady...let us go right now..Okay?"
Mereka naik kereta BMW. Huh!! Najlaa naik mesti meleleh air liur dia tengok kereta besar!
"Well...dah senarai nak beli apa?" tanya Khuzairi.
"Ermm..my team need a big almari...A4 paper...langsir baru sebab bilik tu langsir dah berkarat...and a new pens for the room...how about you?"
"Oh my...banyak benda besar.. Ermm..I need some new printer and a new remote controller for the tv..Oh..and also a camera.."
"And..what is that for..??"
"Alah...dah alang alang dah pergi keluar ni better beli barang sendiri.."
"Ugh..fine..."
Khuzairi gelak. Ekha ni perangai dia macam mak cik mak cik diva yang suka bebel. Mungkin ini perangai dia terhadap lelaki..Beberapa minit kemudian, dah sampai ke mall.
"Take us about... 1.50 p.m." Ekha pesan kepada drivernya.
"I guess..we should buy something easy first...like yours item." Khuzai cadang..
"Maybe you right.."
Mereka mula berjalan berdua dua dam bersebelahan. Macam adik beradik sebab si Ekha ni pendek macam pensel dan Khuzairi ni panjang macam pokok!
"Uh! Uh! Khuzai! Nanti nak berhenti situ boleh?!" Ekha jerit.
"Starbucks? Seriously?"
"Uhhh... Please..Can we?." Ekha buat muka comel.
"Err..ermm...eh...Hah! Okay!."
"Yeah!"
Muka si Khuzai dah naik merah. Muka si Ekha ni dah lah comel dan gebu. Putih pulak tu. Hye..She is the top most beatiful student..Okay?
"Let's go!"
Mereka pun beli beberapa barang yang disenaraikan. Lepas beberapa jam..
"Okay..we need to find a printer and camera..." Khuzai check semula note yang ditulisnya dalam telefon.
"So... after we find it....we have some time..." Ekha check jam tangannya yang menunjukkan baru sahaja pukul 11.00 a.m.
"Ouh...so..what would you do..." soal Khuzai.
"Ummm...I mean.. we already want to go to the Starbucks together.."
"Umm.. Okay...I don't care.."
"Let choose some printer!" Ekha ajak.
Mereka berdua berjalan menuju ke kedai printer. Uishh! Macam macam adalah! Besar kecik. Pelbagai saiz!
"UHH...I like this want..." Khuzairi pegang salah satu printer yang ada di situ.
"It's fine to me...to think about it..it has scanner and non-wireless connection in it.So it easy to bring.." Ekha setuju dengan pilihan Khuzai tu. Yah... modern printer is okie dokie, right?
YOU ARE READING
Nerdy Girl Meets Solo Prefect
Fiksi Remaja{SIRI MEETS} [ON GOING] Aniz Athirah Najlaa, 16 tahun atau lebih dikenali 'The Genius Girl' di SM Sains Permai Berseri. Namun begitu, dia ditukar sekolah ke ' Academic Klef Artz School ' akibat nyanyian dan bakatnya menjadi viral di youtube. Yuran k...