Call me Jason

248 8 0
                                    

-Млъквай идиот такъв,тя е личната ми учителка.-Гейбриъл се засмя ,вкарвайки ръцете в джобовете си.

Поех си дълбоко въздух. Никога през живота си не бях изпитвала такова облекчение.

-Колко жалко-въздъхна момчето-Защото не бих отказал свирка в момента.-Той се подсмихна.Очите ми се разшириха и щях да възразя. Този за какъв се имаше? Но Гейбриъл ме прекъсна.

-Не му обръщай внимание,не знае как се говори с хубави момичета.-Гейб ми се усмихна.

-Тя знае,че не говоря сериозно!-момчето каза,смеейки се,докато ръкомахаше във въздуха.С Гейбриъл се прегърнахме по братски ,преди да тръгна към стаята,която мисля,че беше всекидневната.Посегнах към якето си,но Гейбриъл ме спря.

-Вече си тръгваш?-попита той, вдигайки вежди.

-Хм,да?-Отговорих,защото не мислех,че има причина ,поради която да остана още.

-Не,не петък е.Не може да си тръгнеш толкова рано.-Информира Гейбриъл ,оставяйки чантата ми на пода.Той хвана китките ми и ме завлече в стаята, в която отиде другото момче.Да,беше всекидневна.Огледах наоколо-имаше два големи прозореца, които пропускаха светлината на звездите отвън.Срещу прозореца имаше диван,а на стената огромен телевизор с плосък екран.В единия ъгъл се намираше овална маса за игра на покер с пет стола.Също и джага в другия ъгъл.На дивана седяха три момчета,момчето от коридора,Дакота и още един, който не бях виждала.Той изглеждаше малко по-възсрастен от останалите.

Всички ни погледнаха щом влязохме.Неловко.

За щастие секунда по-късно се чу познат глас.

-Някой да иска да му смачкам задника на покер?-Джеронимо се засмя ,разбърквайки картите в ръцете си.Всички станаха от дивана и тръгнаха към масата за покер.Последвах Гейбриъл.Той седна и се изненадах от себе си, когато се настаниха в скута му.

-Той е перверзен мръсник. Не трябваше да сядаш там.-Джеронино ми се усмихна ,кимайки към Гейбриъл.Той прости се засмя, увивайки ръка около мен.

-Няма да ходи никъде, тя е моето чаровно късметче.-Каза  Гейб, напомняйки победата си над Дакота по-рано днес.

-Дами,ако нямате нищо против,да започваме.Джеронимо?-уведоми най-възсратния поглеждайки към нас.

Precious. Jason McCann.( Превод )Onde histórias criam vida. Descubra agora