Гледна точка на Джейсън:
Стояхме така за известно време. Слабите й ръце бяха увити около врата ми, а краката й около кръста ми. Ръцете ми придържаха задника й. Бях я притиснал до вратата за подкрепа.
"Караш ме да си мисля, че ме харесваш, а в следващата секунда заплашваш да ме убиеш."
Затворих очи. Как може да си помисли, че някога бих я наранил? Добре, бях насочил пистолет към главата й, два пъти, но нямаше да направя нищо. Нямаше да я нараня. Вината, че тя е толкова чувствителна, не е моя. Тя не е чувствителна, просто ти си напълно ненормален. Яростно прехапах долната си устна.
Не съм ненормален, не съм.
"Не съм ненормален!" Извиках и ядно забих ръка в стената. Дишах тежко и гледах надолу към пода. Може би наистина бях побъркан? И какво? Все едно на някой изобщо му пука. Но изглеждаше, че Кристин се интересуваше.
"Знам." Каза тя, или по-скоро прошепна.
Погледнах към нея. Тази кучка ме познаваше едва от две седмици. Не знаеше нищо. Но не можех да го кажа. Искаше ми се да я ударя, исках да й кажа, че няма право да твърди, че ме познава.
Въздъхнах. "Не ме познаваш, Кристин. Знаеш само името ми."
Тя изглеждаше леко разочарована, но това беше истината. Не знаехме нищо един за друг.
"Но ти искаш да те опозная, нали?" Тя гледаше към устните ми, след което върна поглед на очите ми.
Желанието да я убия влезе в конфликт с това да я целуна. Какво, по дяволите беше това? Нормален човек не би казал, че иска да ме опознае. Никой не би го искал. Хората ме мразеха. Тя не го ли беше разбрала?
"Ако не искаше, нямаше да ме прегръщаш в момента." Прошепна. Кръвта ми кипеше в момента. Чувствах се толкова безсилен. Това ли наричаха желание да се грижиш за някого? Мразех това чувство. Но сега имах нещо, за което да се боря. О, по дяволите, превръщах се в мъжка кучка.
Внимателно тя постави ръка на бузата ми. Усмихна ми се, галейки кожата ми с палец.
Да не би да беше магьосница? Винаги знаеше какво да направи, когато щях да избухна. Обожавах това.
Простенах, облягайки главата си върху рамото й.
Тя се засмя тихо, поставяйки ръка на врата ми. Когато започна да си играе с косата ми, усетих тръпки по гърба си. Не исках да спира, никога.
KAMU SEDANG MEMBACA
Precious. Jason McCann.( Превод )
Fiksi Penggemar-Ти не ме притежаваш!-Извиках възможно най-силно и го избутах от себе си.Той грубо ме притисна до стената,в първоначалната ми позиция,и прошепна в ухото ми: -Щом аз не мога да те имам,никой не може. Всички мислеха,че той е обезумял,но тя..Тя знаеше...