Събудих се в сивото и студено съботно утро. Трябваше да се принудя да отворя очи.
Джейсън вече не беше до мен. Вместо това лежах сама, покрита със завивка. Сгуших се в нея. Все още носех неговото горнище.
Станах от леглото и отидох в банята.
Лицето му беше подпухнало от дългото плакане. Погледнах към момичето в огледалото, което поставяше двете си ръце на бузите си.
Очите ми бяха зачервени и подпухнали, а навсякъде около тях беше размазана спирала. Дали и Джейсън ме беше видял така? Ужасно.
Изсумтях.
Спомени от вчера се завъртяха в главата ми: Срещата ми с Елиът, която Джейсън беше прецакал нарочно, а после ме беше заплашил, че ще ме изнасили. Но не го направи. Не би го направил, отказвах да повярвам. Въпреки че мислех, че е способен на това вчера.
"Махни го или ще те изнасиля!"
Затворих очи.
Но когато го видях след това... Той изглеждаше толкова не като себе си. Блед и очите му ме гледаха тъжно. Не че това беше оправдание, за това което направи. Чувствах се толкова безпомощна. Въпреки че в действителност, мислех на него не му пука за мен. Сега знаех, че не беше така. Дори ме желаеше, а това ме плашеше.
Свалих горнището и го хвърлих на пода, заедно с бялата блуза. Погледнах голото момиче в огледалото. Тя също изглеждаше не както обичайно. Точно като този, в който беше влюбена. Влюбена? Наистина ли бях влюбена? Дали го исках?
Пуснах топлата вода и влязох под душа, въздишайки. Плъзнах се по стената, докато водата течеше по тялото ми.
Седнах с крака към гърдите си и се вгледах в коленете си.
Почувствах се омърсена. Поседях така за известно време, мислейки за всичко. Какво друго можех да направя? Тогава започнах да се обвинявам, защото се обвинявах за нещо, което не беше по моя вина. Станах и насапунисах тялото си. Не исках да губя повече време, само-съжалявайки се. Винаги не беше моя. И въпреки че Джейсън се извини, не беше достатъчно. Имах нужда от доказателство, че съжалява. Доказателство за това, че никога повече няма да направи нещо такова.
Гледна точка на Джейсън:
Оставих топлата вода да се удря в лицето ми.
ESTÁS LEYENDO
Precious. Jason McCann.( Превод )
Fanfic-Ти не ме притежаваш!-Извиках възможно най-силно и го избутах от себе си.Той грубо ме притисна до стената,в първоначалната ми позиция,и прошепна в ухото ми: -Щом аз не мога да те имам,никой не може. Всички мислеха,че той е обезумял,но тя..Тя знаеше...