Despire is a killer

150 10 1
                                    

Завъртях главата си, за да се освободя от ръката му. Притеснено погледнах към Ема и Коралайн. За щастие, не бяха видели нищо. И двете танцуваха, със сигурност повлияни от алкохола, които бяхме изпили. 

"Какво правиш тук?" Прошепнах, достатъчно силно, за да ме чуе. 

"Не се ли радваш да ме видиш?" Джейсън се ухили и уви ръцете си около мен. Сърцето ми учести ритъма си максимално. Защо беше тук? Защо ме искаше? Вече си бях обещала да го забравя. Но в действителност не можех просто да забравя чувствата си. Знаех го. 

Обърнах се и гневно се измъкнах от хватката му. 

"Джейсън, остави ме, моля те." Опитах отново, но той ме игнорира. Вместо да ме остави, той ми се усмихна. В усмивката му се криеха всички фантазии, които той имаше за нас. Това изпрати тръпки по гърба ми, само мисълта за него и мен... Но не можех да отрека, че понякога и аз мислех за това. 

Завъртях очи и се обърнах с гръб към него. Нямаше да му предоставя удоволствието да съсипе вечерта ми. 

"Оглеждах прекрасния ти задник. Продължавай, клати го, просто не го прави за други момчета, става ли?" Бях погнусена от начина, по който ми говореше. Но също така бях и развеселена. Харесваше ми контрола му. Аз също бях от тези хора, които знаят какво искат. Но разликата е там, че при мен и Джейсън, той получаваше това което иска. Без възражения. 

Погледнах към него. "Опитай да ме спреш."

Гледна точка на Джейсън:

"Кълна се, няма чернокож, който да не може да забие мацка. Има мацки навсякъде." Тиодор се засмя, свивайки рамене. 

"За малкия девствен Тиодор, Лос Анджелис е прекалено голям." Калил се засмя, печелейки си удар по врата от Тиодор. 

Засмях се докато отпивах последната глътка от бирата си. 

"Просто, защото ти си адски чувствителен и само правилната вагина е подходяща за теб." Тиодор промърмори, въртейки очи. 

"Шт, не съм чувствителен. Просто чукам само европейски момичета. Особено малките блондинки." Калил ми намигна, а аз просто кимнах. 

"Няма нищо особено в тези момичета тук." Въздъхна Конрад, оглеждайки ВИП мястото. Да, бях съгласен. 

Precious. Jason McCann.( Превод )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin