3 : Ασχημο ξεκίνημα

1.2K 82 3
                                    

Κατάφερα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από πάνω του και να δω πολλές άλλες κοπέλες, σαν λυσσασμένες να τον κοιτάνε μουρμουριζοντας με τις φίλες τους, έτοιμες να του ορμηξουν.

«Είναι κούκλος.» με έβγαλε από τις σκέψεις μου η φωνή της Σοφίας

«Ποιος είναι ;; » ήταν η πιο προφανής ερώτηση που μπορούσα να κάνω.

«Αχιλλέα !!» είπε χαρούμενα ο Άλεξ, ένα παιδί από το τμήμα μου και ο καινούργιος σταμάτησε.

Του χαμογελούσε πλατιά. Ο καινούργιος που όπως μόλις έμαθα λέγεται Αχιλλέας, τον πλησίασε γοργά. Αντάλλαξαν μερικές αντρικές χειραψίες και πήγαν σε μια μεγάλη παρέα αγοριών.

Το σοκ που πάθαμε πέρασε γρήγορα και όλοι επανηλθαμε σε αυτό που κάναμε πριν εμφανιστεί.

«Ενδιαφέρον» Μονολογησε δίπλα μου η Δανάη.

«Συνελθε. Κοίτα λίγο με ποιους κάνει παρέα από την πρώτη κιόλας μέρα.» είπα φωνάζοντας λίγο και δείχνοντας την παρέα τους μάλλον όχι και τόσο διακριτικα. Τα βλέμματα της παρέας έπεσαν πάνω μου.

Είδα τα γαλανά μάτια του Άλεξ να καρφωνουν την Σοφία. Δίπλα του είναι ο Κώστας και ο Μάνος, που αυτοί είναι στο τμήμα μου και είναι οι μόνοι από την παρέα του Άλεξ που έχουμε κάπως καλές σχέσεις.

Όλοι αυτοι λοιπόν είναι τα badboys του σχολείου που μου είχε τονίσει ο Σάκης να μην πλησιάζω ποτέ. Βασικά νομίζω πως δεν είναι επικυνδινοι, απλά δεν τους συμπαθεί καθόλου, δεν ξέρω γιατί. Ούτε ο αδελφός μου τους συμπαθούσε. Με τον Άλεξ είχε πολύ άσχημες σχέσεις λόγω των έντονων διαφόρων τους.

Τώρα με κοιταγε νευριασμένος, αφού πρώτα είχε σκαναρει καλά την Σοφία με ένα γλυκό βλέμμα. Ας κάνει ότι την πλησιάζει και θα του κόψω την φορά.

Τον κοίταξα σαρκαστικά.

Το βλέμμα μου μετά συναντήθηκε με του Αχιλλεα. Το δικό του με σκαναρε από πάνω μέχρι κάτω. Χαμογέλασε στραβά αποκαλύπτοντας τα τέλεια λευκά του δόντια.

«Την επόμενη φορά μιλά πιο δυνατά. Δεν σε άκουσε όλο το σχολείο ακόμα.» μου είπε απότομα η Δανάη

«Ωραία συγγνώμη.»

Η Σοφία δεν μας άκουγε καν. Ήταν αφηρημένη κοιτάζοντας τον Άλεξ που μίλαγε με την παρέα του.

«Σοφία τι κοιτάς ;; » την έβγαλα από τις σκέψεις της

«Ε.....τίποτα. Αφερεθηκα από το άγχος της πρώτης μέρας.» βρήκε γρήγορα μια δικαιολογία αλλά δεν με πείθει

The dealWo Geschichten leben. Entdecke jetzt