Még gyermek voltam, amikor történt.
*Visszaemlékezés*
Talán a tíz éves lehettem, mikor a vadászaink egy igencsak értékes kincset hoztak a városba.
A nevem III. Igor Voltomirov. Az apám a vámpírok ötödik fejedelmének egyike. Ő és anyám na meg én is alfák vagyunk. A vámpírtársadalom csúcsán álló faj. A vámpírok besorolási rendje a haja színétől függ. Az alfáknak ébenfekete hajuk van és mint minden vámpírnak, porcelánfehér bőre. Utánunk jönnek a vörös hajú béták, majd a szőke hajú gammák. De senkit se tekintenek alárendeltnek vagy szolgának. Egy nép vagyunk és igyekszünk így maradni. Azonban ez nem minden. A társadalmunk legalján vannak a hihetetlenül ritka fehér hajú omegák. Talán 500 vámpírból egy születik omegának. Az omegák különlegesek, mivel ellentétben más férfi vámpírokkal, ők képesek teherbeesni. Ha valakinek egy omega a párja, az nagy dicsőségnek örvend ugyanis amellett, hogy termékenyek, hihetetlenül gyönyörűek is.
Anyámmal labdáztam a kertben, miközben apám iratokat és leveleket olvasott. Ám hitelen a vadászok futva tértek vissza, és az egyik egy nálam kisebb, ruhával körbe tekert síró gyereket tartott a kezébe. Apám egyből oda ment, míg én és anyám csak figyeltük az eseményeket.
– Az emberek területén találtuk, a közeli fenyvesben. Egy halott vámpír nőt ölelgetett. – mondta az egyik vadász majd apám óvatosan benézett a ruha alá. Úgy hátrahőkölt, mint aki démont lát. Megparancsolta, hogy vigyék a terembe, hozzák a sámán asszonyt és hívják össze a tanácsot. Tudtam, hogy fontos dologról lesz szó, ezért felkerestem a barátomat, Ronant. Ő egy béta, együtt elbújtunk a szokásos rejtekhelyünkre, és figyeltük a tanácsot. Öt trón és öt alfa férfi egy nagy terem közepén helyezkedtek el. Ekkor kinyílt az ajtó, és a már ősz hajú, több ezer éves sámán asszony lépett be. A vadász pedig letette a gyereket a trónok között, és levette róla fekete köpenyét. Az összes vezér dülledt szemmel meredt rá, ahogy mi is. Egy nyolc vagy kilenc év közötti, könnyes szemű kisfiú volt az, de olyan vakító fehér hajjal, mint a frissen esett hó. Egy fiatal omega volt.
A sámán asszony közelebb lépett hozzá, és letérdelt elé.
YOU ARE READING
A szívem vére (Átírás alatt)
FantasyA 16. században a vámpírok elrejtőzve, a nagy Erdélyi hegyek közt élik az életüket saját királyságukban. Alkut kötve az emberekkel ott is maradnak és állatokal táplálkoznak egészen addig, amíg az állatvadászok egy kis vámpír fiút találnak a fenyvesb...