Tizenhetedik vércsepp

1.9K 141 9
                                    

Vladimir pov.
Stefan elment, nekem meg egyre nagyobb fájdalom nyilalt az alhasamba. Kezdem már elveszteni az eszméletemet mikor hirtelen egy ismerős illat csapja meg az orromat.
— Igor...— suttogtam.

Igor pov.
– Igor... – néz fel rám homályos tekintettel. Fájdalmasan sír, és én nem tudok enyhíteni a fájdalmán. Ha tehetném átszívnám minden apró fájdalmát, hogy én szenvedjek helyette. Fehér ruháját most feketére festi a vér és már mozdulni sem tud. Egy farkas lány volt csak velünk.
— Tűnj innen! – kiabáltam rá.
– Igor, ne...Ő a... Barátom... — sírta a kedvesem. A lány széthajtotta a ruháját és hallgatni kezdte a hasát. Azt kérte, hogy tartsam Vladimirt addig. Aggódva kapta fel a fejét.
– A baba már megfordult, de nem tud természetes úton megszületni, lehet, hogy már elkezdett haldokolni. — mondta felnézve.
— Nem! Vegyétek ki, most! – üvöltötte Vladimir rémülten, de ezt nem engedtem. Ha most felvágjuk őt mint egy lovat, akkor belehal a vérveszteségbe.
– Szó sem lehet róla! Nem foglak elveszíteni! — fogtam meg a könnyes arcát, de megrázta a fejét.
– Ne! Kérlek! A babát mentsd meg! Hagyj engem! A baba a fontosabb! — zokogta, mire én folyamatosan ráztam a fejem és már nekem is folytak a könnyeim.
— Nem, nem, nem, nem! Nem veszíthetlek el! Hát nem érted? Nem tudok élni nélküled! Szeretlek! — zokogtam. Hirtelen megéreztem a tenyerét az arcomon. Fájdalmasan, mégis mindenttudóan mosolygott rám.
– Itt lesz ő helyettem! Vigyázz rá és szeresd! Ígérd meg, hogy vigyázni fogsz rá!
– Vladimir...
– Ígérd meg! — suttogta sírva. Hiába minden, ha most hagyom, hogy meghaljon a gyermekünk akkor lelkileg veszítem őt el, viszont ha megszületik végleg elveszítem őt. Hirtelen újra felordított és a vérfolt ismét nőtt.
– Igor! A baba! Nincs már idő! - kiált rám a lány. A tekintetem közte és Vladimir közt cikázik. Nem tudok dönteni. Mielőtt azonban válaszolhatnék Vladimir megelőz.
— Shamina! Mentsétek a babát! Könyörgöm! – kiáltja. Shamina kérdően rám néz, mire hezitálva bólintok. A lány erre előkap egy vékony kis kést és int, hogy fogjam le Vladimirt. Ezt meg is teszem, majd látom ahogy a kis kést finoman a szerelmem hófehér bőre alá hejezi és vízszintesen végbevisz egy vágást. Vladimir eközben ordít, sír, olyan erősen markolja a kezemet, hogy a körme már rég a húsomba vájódott. Mind a kettőnknek fáj, de tudom, hogy neki sokkal jobban, mint nekem. Később érzem ahogy a szorítás gyengül majd már csak én tartom a kezét. A feje a mellkasomra esik és kómásan, ernyedt testtel fekszik a karomban. Már épp elkezdeném ébresztgetni mikor egy vékony, sírós hang üti meg a fülemet és ezzel együtt az ő szeme is kipattan.

A szívem vére (Átírás alatt)Where stories live. Discover now