Elengedtem a farkast. Inkább ne legyen az enyém, mint sem, hogy egy szörnyeteg legyek a szívében. Dariusz meg rárontott volna a fulldokló állatra, de megállítottam őt.
— Hagyd! Ez az állat már így is sokat szenvedett!
— A szabály szerint meg kell ölni! — kiáltott rám.
– A szabály szerint le kell győzni! Nem megölni! Hagyd abba, Dariusz! — győzködtem, de mintha teljesen elment volna az esze. Nekem csapott a pengéjével, ezzel egy vékony vágást hagyott a mellkasomon. Sötétszürke ingemet kissé sötétebbé tette a feketés vérem. De ez még csak a kezdet volt: Rám támadt a karddal, mint egy elmebeteg. Szerencsére én gyorsabb voltam és még időben kitértem előle. Ezzel együtt a földre nyomtam. Pont ekkor állították le a küzdelmet. A sámán asszony és az öt fejedelem felálltak a helyükről. Ezek szerint eldőlt, hogy ki nyert. A bíró Dariuszra tette a kezét. A sámán asszony megrázta a fejét. Utána rám mutatott, ekkor viszont már bólintott. Én nyertem. Én leszek a vámpírok királya és az én párom lesz a szépséges Vladimir. A tömeg öröm ujjongásban tört ki. Vladimir szélesen mosolygott rám, és mikor leszaladt a pályára, a fejedelmekkel együtt, a szorosan megölelt. Sóhajtva magamhoz szorítottam, annyira jó érzés ölelni őt.
— Annyira aggódtam érted! – motyogta.
— Sosem tudnék neked fájdalmat okozni. — érintettem össze a homlokunkat. Megakartam csókolni, már vágytam rá, hogy újra érezzem a csókját.
— Hát sikerült! Sikerült, fiam! — veregette meg apám a vállamat, így kénytelen voltam elengedni Vladimirt. De a kezét megfogtam. Dariuszt elvitték mert kiderült, szabályellenes rátámadni a másik ellenfélre. A sámán asszony elém lépett és egy kis üveget vett elő. Abból kent az ujjára és egy holdat rajzolt a homlokomra.
— Köszöntsétek, az új királyt! – emelte magasba a kezeti. Én csak az immár oldalamon álló szépségre figyeltem. Kissé aggódva méregette a sebemet.
— Ez elég csúnya.
— Miattam ne aggódj! Amíg te az oldalamon vagy, addig elpusztíthatatlan vagyok. — mondtam, majd mosolyogva hajoltam felé, hogy csókot lopjak tőle.
YOU ARE READING
A szívem vére (Átírás alatt)
FantasyA 16. században a vámpírok elrejtőzve, a nagy Erdélyi hegyek közt élik az életüket saját királyságukban. Alkut kötve az emberekkel ott is maradnak és állatokal táplálkoznak egészen addig, amíg az állatvadászok egy kis vámpír fiút találnak a fenyvesb...