Igor pov.
A lakodalom után elvonultunk egy kicsit, hogy kettesben lehessünk. Kiálltunk a teraszra és a bentről jövő zenére lassan keringőzni kezdtünk. A hold fényében az én Vladimirom szeme úgy ragyogott, mint az esthajnal csillag. Fehér ruhája lágyan suhog és az arany ékszerek csillognak, amikor fény éri őket. Én fekete ruhába, immár rubintköves koronában ölelem magamhoz életem szerelmét.
– Gyönyörű. – suttogom magam elé, mire ő felkapja a fejét.
— Mi gyönyörű? – kérdezte felpillantva rám.
– Inkább ki gyönyörű. A neve Vladimir és több, mint tíz éven át edzettem, tanultam, azért hogy egy nap, majd a páromnak tudhassam. Mert abban a pár percben, amikor együtt visszakötöttük azt a cseresznye ágat, fülig beléd szerettem. – mondtam mosolyogva, ő hálásan nyomott egy puszit a számra, majd ismét a vállamra hajtotta a fejét.
– Én is szerelmes vagyok beléd. Jobban, mint hinnéd. — sóhajtotta. — Miután elmentünk, számoltam a napokat, hogy mikor telik már le ez a tíz év. Rettegtem, hogy esetleg elfelejtettél. – motyogta.
— Én, téged? Már akkor belevésted magadat az agyamba. Ezekután se foglak elfelejteni és szeretni foglak, míg világ a világ. — mondtam miközben gyengéden megpörgettem, aztán visszarántottam magamhoz. Nem nézett rám, csak bújt a vállamhoz.
– Valami baj van? — kérdeztem aggódva, mire a fülemhez hajolt, de olyan közel, hogy éreztem a lehelletét a bőrömön. Ha ember lennék fülig vörösödnék most.
– Ma éjjel meg kell bélyegezned. Tégy a magadévá és rakd rám a bélyeged. — suttogta mély hangon a fülembe. Még sose éreztem ilyet. Pillangók röpködtek a hasamban és ködbe borult az elmém. Akartam őt, de nagyon. Ami ezt a bélyeget illeti, természetes a vámpír házasság után. Ez segít nekünk vámpíroknak, hogy a férfiasságunk feléledjen és megtörténjen az első szeretkezés. Ez a bélyeg, vagy akár nevezhetjük billognak is örökre rajta marad. Ez a billog nem más, mint egy harapásnyom a domináns féltől a párja jobb válla és nyaka közé. A metszőfogainkat jó mélyre kell nyomni, és szívni egy kis vért, ami olyan hatású, mint a bor. Ellazítja a vámpírt és nőveli a szexuális vágyat, de csak is a vér tulajdonosa felé. A méreg pedig feloldja a vérünket egy kicsit.Este Vladimir egy fehér köntösben lépett elém, majd leült mellém az ágyra. Lehúzta annyira, hogy látszódjon a válla. Nem bírtam ki, végig simítottam a csillogó, fehér felületen, ami kisebb borzongást váltott ki belőle.
–Biztos akarod? Várhatunk ha nem állsz készen. - kezdtem el akadékoskodni, de erre ő a hajamba túrt és a nyakához húzott, az illata már nagyon csábító volt, hát még milyen lehet a vére. Már én se bírtam magammal és mélyet haraptam a nyakhajlatába. Hallottam, hogy fájdalmasan nyög és éreztem a meleg könycseppet az arcán. Kicsit önző voltam, mert engem jobban lefoglalt az édes vére. Mikor eleget szívtam, már csak a fogamat nyomtam befelé az érzékeny húsába, azt akartam, hogy mindenki láthassa, hogy ő az enyém! Miután kihúztam a fogaimat még utoljára lenyaltam a sebet és ekkor láttam meg a kábult, ködös arcát.
— Látszik? — kérdezte zihálva.
– Ne félj, gondoskodtam róla. Mindenki tudni fogja, hogy az enyém vagy. – vigyorogtam.
– Akkor...Tégy velem amit akarsz! — suttogta szenvedélyesen a fülembe, mire bennem mintha elpattant volna valami és vele együtt dőltem az ágyra.
YOU ARE READING
A szívem vére (Átírás alatt)
FantasyA 16. században a vámpírok elrejtőzve, a nagy Erdélyi hegyek közt élik az életüket saját királyságukban. Alkut kötve az emberekkel ott is maradnak és állatokal táplálkoznak egészen addig, amíg az állatvadászok egy kis vámpír fiút találnak a fenyvesb...