Arkadaşlar kuura bakmayin beklettim ama tabletim bozuldu kac gündür giremiyorum bu bölüm biraz kısa olacak affedin ama yarin uzuun bir bölüm yazacağım. :)
Burcudan
Off.Neden ben değilde o kızlar yani benim neyim eksik onlardan. Ya baksana şuna nasıl da sırnaşıyor sevdiğime. Ama dur sen göstercem sana.
C: Ne düşünüyon sen öyle yaa nerelere daldın gittin ?
B: Ne düşüncem ya Biyoloji notumu nasil düzelticem diye düşünüyodum.
C: Tabi inekler de uçuyodu zaten. Sabahtan beri Serkanların oraya bakıyon.
B: Ne bakcam ben ona ya baksna nasil bakiyo kizlaa
C: Hani bakmiyodun sen
B: Off tamam kabul bakiyodum. Ama nasil bakmiyim şu tipe bak ya yerim onu tatli ama demi?
C: Onu bunu birak da biz napicaz kizim ya
B: Bir bilsem
C: Ben çok seviyorum Egeyi ama o bi turlu gormuyo ki beni
B: Biliyorum canim uzulme sen bulucaz bi yolunu
C: Senin gibi bir arkadaşım olduğu icin çok şansliyim biliyomusun?
B: Biliyorum canim ahahaha
C: Üff snada bisi solenmiyo ha
B: Tamam tamam şakaydı
Serkandan
Acaba ne dusunuyo benim hakkimda korkudan gidip acilamiyorum ki kiza. Ya beni reddederse. O zaman ne olacak? Ya beni sevmiyosa? Ama boylede olmaz ki gidip konusmadan yapamiycam. En azindan şansimi deniycem. İsterse kabul etmesin. Ama nasil yapicam ki ben da marketten utancimdan bisi de alamiyorum. Evet ya nolacak sanki yarin gidip konusucam. Kararim kesin.
S: Abi sna bisey soyluyecem.
E: Noldu kardeşim
S: Ben yarin gidip Banuyla konusacam.
E: Emin misin ya ters teperse.
S: Knk cok dusundum ama olmuyo boyle dayanamiyorum artik cok sviyorum onu. Belki o da seviyodur beni. Yani bilmiyorum gidip soyluyecem.
E: Tamam kanka ben senin yanindayim.Git konuş.
S: Tamam kardesim iyiki varsin.
E: Tabi oğlum ne sandın..