Ben...

278 20 7
                                    

Serkandan

Gözlerimle Burcuyu aradım. Ve işte gördümm. Hemen yanına gittm. "Şey ımm.. Burcu biraz konuşabilirmiyiz?

"Tabi de ne konuşucaz ki?"

"Gel benimle"

" Tamam"

Burcudan

Acaba ne konuşucak benimle off çok merak ediyorum ayrıca çok heyecanlıyım sevdiğim çocuk beimle bişi konuşcak. :D 

"Burcu" dedi.

"Efendim" dedim.

"Ben sana bişi itiraf edicem ama söze nasıl başlıyacam bilmiyorumm"

"Direk başla çünkü merakımdan çatlıyacam burda."dedim. off inş beni sevdiğini söyler.

"Şey ımm.. Burcu ben şey"

"Ee artık söyle ne söylüyeceksen işim var benim." Yalan ondan önemli ne işim olabilir ki benim.

" Ya Burcu ben sana senenin başından beri aşığım."

Serkandan

Ohh be sonunda söyledim. Acaba ne dicek ne cevap vercek. Birden bana sarıldı neye uğradımı şaşırdım. Acaba bu bende seni seviyorum demek mi?

"Serkan sana bişi söylüyecem ben de seni seviyorum." dedi. İananamıyorum o da beni seviyomuşş.

"Gerçekten mii"

"Evet bunu sana nasıl söylüyecem diye düşünüp duruyodum. VE sonunda sen bana geldin. İnanamıyorum." bir kez daha sarıldım sevdiğime. Doya doya öptüm onu.

"SErkan"

"Efendim güzelim"

"Biz şimdi şey miyiz yani?" dedi 

"Evet bitanem biz şimdi sevgiliyiz :)"

"Seni seviyorum Serkan"

"Seni çok seviyorum Burcu'm"

"Hadi gidelim"

Ceylinden

Ben bu durumu nasıl çözücem bilmiyorum.Nasıl böyle bir şey söyler bana diye. Ben ona ilk aşkımı anlatayım.Egeyi anlatayım. O bana ne desin ben Ege nin babasıyla evleniyorum. Allahım ne güzel bi hayatım var benim. Egeyle üvey kardeş olucaz.off. 

Karşımda gelen bir çift gördüm. Ve bu Serkan-Banu çifti. Çok yakışıyolar ya.

1 dakika 1 dakika ne Serkan ve Banu mu!

"Burcucum burda noluyo biri bana anlatabilir mi?"

"Şeyy.ımm. Ya Ceylin biz 2 dakika önce Serkanla çıkmaya başladık."

"Nee!" dedim. Ya canım arkadaşım benim.

"Çok sevindim adına canım arkadaşım." Eğildim kulağına."Keşke ben de senin kadar şanslı olabilsem. Baksana sevdiğin çocuk yanında."dedim. O da eğildi.

"Merak etme tatlım ben inanıyorum Ege de seni seviyo."dedi. "Keşke ben de senin kadar emin olabilsem." dedim.

"Yaa ne konuşuyosun bakayım benim sevgilimle.Kıskanırım ama valla. :)"

"Serkan" dedi Burcu.

"Ceylin benim en yakın arkadaşım onu kimseyle paylaşmam tabiki onunla konuşacağım" dedi canım arkadaşım. O olmasa ben ne yapardım bilmiyorum..

 Egeden

"Meraba annecim ben geldim.Çiçeklerin solmuş.Neden söylemiyosun ki bana. Ben hemen gelirdim. Önceden her gece rüyama gelip beni çağırıyodun. Ben de geliyodum. Unuttun beni galiba. Annecim ben seni çok özledim. Neden bırakıp gittin ki beni. Babam bir kere bile gelmedi yanına. Çok üzüleceksin biliyorum ama söylemek zorundayım. Annecim babam evleniyomuş evet evetevleniyomuş. HEmde kiminle biliyomusun Benim kendime bile açıklayamadığım ilk aşkım Ceylinin annesiyle. Ondan nefret ediyorum. Annem şimdi gidiyorum ben. artık zamanı geldi bence demi. Aynı fikirde olduğumuza sevindim annem. Sende diyosun git oğlum konuş Ceylinle diye. Ama ne diyecem ki ben ona okulda hep üzdüm onu. Bilmiyorum işte yapıcam ama nasıl. Görüşürüz annecim. Ben yine gelirim üzülme sen...

 Arabama atladım. Şu babamın bana aldığı arabalardan birine hepsi gözümde aynı babam sadece beni susturmak için alıyo bunları. Şeytan diyo sür şurdan bi uçuruma git annenin yanına diyo ama. Neyse şimdi okula gitmem lazım benim. Okula girdim direk gözümle Ceylini aradım. Bir de ne göreyim. Kardeşim ve Burcu. Demek konuşmuş. Hemen yanlarına gittim.Ceylin de yanında zaten. Ama bir dakika o ağlıyor mu?  Ağlamasın ben onun gözyaşlarına kıyamam ki.

" Oooo kardeşim hayırlı olsun yenge."dedim. Ceylin yüzüme bile bakmıyo demek o da öğrenmiş.

"Saol kardeşim" dedi Serkan.

"Ceylin seninle iki dakika bişey konuşabilirmiyiz" dedim. Bu sefer hazırım. Her şeyi anlatıcam.

"Hayır" dedi kesin bi dille.

"Sadece 2 dakika"dedim

"Ne o Ege yine beni rezil mi edicen bütün okula" diye sordu.

"Hayır hayır gerçekten sadece bişi söylüyecem lütfen" dedim sesim çaresiz çıkarcasına.

"Peki" dedi güzel yüzlüm.

"Çok teşekkür ederim" dedim.

"Hadi ne söylüyeceksen söyle" dedi.

"Ceylin Şeyy ben sana bişi itiraf etmek istiyorum ama nasl söylüyecem bilmiyorum" dedim.

"Bak Ege ben bu sözün altında ne yatıyo çok iyi biliyorum. Yine önceki yaptığının aynısını yapıcaksın demi. Yine okulun arkasıdayız yine kameralar var" dedi. Ve birden yere çöküp ağlamaya başladı.Hayır hayır ağlamasın o kıyamam ki ben ona.

"Ceylin ağlama güzelim dinle beni bak Ceylin ben....ben seni seviyorum"dedim...

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin