Gördüğüm rüya ne anlatıyor?

125 16 6
                                    

"Karanlık bir yerdeyim. Soğuk, çok soğuk. Nerdeyim ben? Ses geliyo uzaktan kim acaba? 

"Kızıııımm gel yanıma ben burdayım. Bul beni lüften sana ihtiyacım var lütfen bul beni Ceylinim, herşeyim. Nolur affet kızım seni bıraktığım için affet" dedi.Kadının yanına gittim. Bana çok benziyor. Gerçekten annem mi bu kadın? Peki neler öyle şeyler söyledi seni bıraktım dedi özür diledi?

"Gel kızım yanıma gel" diyor. Elini uzatıyor. Ben de tutuyorum tabi.

" Kızım. Güzel kızım Ceylinim" deyip sarılıyor öpüyor beni .

" Affet beni kızım seni bıraktım ama korktum gerçekten affet beni sana yetemem diye korktum. Affet beni. Bul beni kızım nolur. Eğer ben senin yanına gelirsem sen beni affetmezsin. Ama eğer sen gelirsen zaten beni affetmişsin demektir"

"Anne sen ne yaptın da ben seni affedeyim? Sen bana doğum yaparken ölmüşsün senin bir suçun yok ki neden öyle şeyler söylüyorsun ki?"

"Affet beni kızım bul beni ne olur." deyip uzaklaşıyor.

"Anne anneeee lütfen gitme bırakma beni seni bulmuşken kaybedemem ne olur bırakma beni." deyip ağlamaya başlıyorum.

"Ceylinim hayatım aç gözlerini hadi artık uyan sadece kabus gördün birtanem hadi güzelim aç şu gözlerini artık" diye bir ses var bu Ege'nin sesi. Zorlukla açtım gözlerimi tişörtüm sırılsıklam olmuş. Ege derin bi "oh" çekti. Ne oluyor burda benim neden haberim yok?

"Ege noldu bana neden açamadım gözlerimi hem bizim ne işimiz var burda en son sahildeydik neden geldik biz buraya yoksa Banu'ya mı bir şey oldu nerde o"

"Şşhht sakin ol güzelim bir şey yok sen sadece küçük bir baygınlık geçirdin ve biz geceyi burda geçirdik korkulacak bir şey yokmuş neyseki."

"Nerden çıktı bu şimdi hani iyileşiyordum ben yavaş yavaş?"

"Korkma güzelim bu iyileşme aşamasında oluyormuş bazı kişilerde sonçta kafanı çarptın dikkat edeceğiz bundan sonra"

"Sen bütün gece burdamıydın?"

"Iıı... Sanırım evet."

"Belli zaten gözlerin kan çanağına dönmüş sakın bana ağladığını söyleme Ege"

"Off ne yapabilirm Ceylin sen omzunda yatıyordun seslendim seslendim kalkmadın bende korktum yani ne yapabilirim ne düşünüyorsun yani ERKEK ADAM AĞLAMAZ değil mi ? Ağlar tabiki sevdiği için sevdiği kıza bir şey olmasından korktuğu için ağlar" dedi. Sonlara doğru sesi kısılmıştı. Çok korkmuş demekki. Yerim ben senş canım yaa. Zor da olsa yerimden kalkıp yanına gittim. Kollarımı boynuna doladım . O da sarıldı bana. 

"Korkma birtanem benim seni bırakmaya hiç niyetim yok sen bana git diyene kadar" deyip öptüm onu. 

"Ben sana git diyemem ki güzelim benim seni bırakmam asla"

"Seni seviyorum aşkım"

"Ben de seni güzelim"

"Ben de seni ne Ege?"

"Ben de seni seviyorum Ceylinim abartma istersen"

"Ben abartmiyorum Ege sana kac kere söyleyeceğim şu kelimeleri kisaltma diye ?"

"Ihmmm... Neyse aşkım hadi hazirlan gidelim biran önce eve biliyorsun hastaneleri pek sevmem."

"Tamam ama kiyafetlerim nerde?"

"Burcu Serkanla eve gitti. Temiz kıyafet getirecek şimdi."

"Ev derken? "

"Upss.. Soylememem gereken birsey söyledim galiba. Süpriz yapacaktim sana ama söylemiş bulundum."dedi. Pantolonun cebinden bir anahtar çıkardı ve salladı elinde. " Yeni evimiz hayırlı olsun sevgilim."

"Aşkım yaaa sen ne ara aldın o evi hani beraber alacaktık?"

"Senin benim diye bir şey mi var güzelim?  Tabiki ben alacağım ama Serkan da payina düşeni verdi yani" dedi ve güldü.

"Bu konuyu sonra konusuruz."dedikten sonra kapi açıldı.

"Canim kiyafetlerini getirdim. Hadi Ege çık dışarı da Ceylin giyinsin." Dedi.

"Tamam Burcu tamam çıktım" dedi ve yanıma gelip yanagimdan öptü.

"Hemen hazirlanacagim canım cok sıkıldım çünkü burdan artık. "

"Tamam hayatım. " dedi ve çıktı.

"Ceyliiiiğğğnnn bu çocuk seni seviyo haberin olsun."

"Ben de biliyorum beni sevdiğini Burcu."

"Ya hayır öyle değil yani gerçekten seviyor. Öyle böyle değil sen bayildiginda nasıl korkmus bir görsen Serkani aradiginda sesi kısık kısık geliyodu. Ağlıyordu sanırım. Ben onu hiç böyle görmemiştim." Dedi. Gözlerimden akan gözyaşlarımın haddi hesabı yoktu. Hemen onun yanına gitmek istiyorum.

"Güzelim neden ağlıyorsun?"

"Ben onu cok seviyorum kaybetmek istemiyorum Burcu."

"O seni böyle sahiplendigi sürece kaybetmeyeceksin zaten bitanem korkma sakın" dedi. Yanıma oturdu sarıldı. Ben de ona Sarıldım. Canım arkadaşım benim sen bana o kadar iyi geliyorsun ki hiç ayrılmayalım biz. ( BURADA ARKADASİM GÖKÇE SENI COK OZLEDIM. BIZ AYRILDIK AMA BUNLAR AYRILMAYACAK.) Kapı sesi duydum. Egeydi. Önce bana sonra Burcu ya baktı. Sonra tekrar bana baktı.

"Siz bayan iki sulu göz neden agliyorsunuz?"

"Ya sen bize karışmasana hadi al Ceylini de gidin ben gelmiyorum okula gideceğim Serkan bekliyor  beni." Dedi ve sonra burnunu çekti.  Güldüm onun bu haline. Canım kardeşim.

"Hadi tamam yeter bu kadar üzüntü artık iyiyiz demi Ceylin? " dedi imali imali bakarak.

"Off evet iyiyiz hadi gidelim. "dedikten sonra kapi açıldı. Gördüğüm kisi küçük bir şok gecirmeme sebep oldu. Ne işi vardı onun burda?..

EVETTT arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden aranizdayim. Ama Üzgünüm vote ve yorum gelmezse bu hikaye finale doğru gider haberiniz olsun. Final bu arada diğer bölümde belki olacak...

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin