Hayatım Yalanmış...

128 14 2
                                    

Aslında yapmayacağım demiştim kendi kendime ama yine de biliyorum benim okuyucularım var. Hissediyorum çünkü. OlSun...

~~~~~~~

Kapıyı açtım. Ve karsimda hıc görmek istemediğim kişi. Babam...

Yıllardir ozledigim gormedigim öldü bildiğim babam...

-Bi anlık sasirsam da hemen atladım babamın boynuna. Sarıldım sıkı sıkı. Sonra anneme baktım. Nefretle. Keşke onun yerine gerçekten sen olseydin diye geçirdim içimden..

-Baba nerdeydin. Niye çıkmadın ortaya. Niye ölmedim demedin bana. Neden neden...

- Kızım affet beni lütfen bilmiyodum yaşadığını. Dedi. O ne demek ya şimdi. Ben ölmedim ki..

-Ne diyosun baba sen ya bana bişey olmadıki.

-Annen ikimizi de kandırmış kızım . Ben de onu bekliyorum. Sen şimdi yukarı çık ben o kadınla konuşup seni burdan götürücem merak etme o kadınla kalmana izin veremem.dedi.

-Baba benim seninle bişe konuşmam gerek.

-Sonra kızım dedi.

-Baba önemli.

-Tamam anlat bakalım.

-Baba benim bi erek arkadaşım var.{Kaşarjı çattı.} Biliyorum Kizacaksin ama dinle. Annem erkek arkadasimin babasıyla evlenecekmis. Ve o adam erkek arkadaşımı yurt dışına göndericem seni demiş. Annem olacak o kadında beni senin yanına postalayacakmis. Bizim bi Planımiz var eger sende kabul edersen Berlin e beraber gidelim. Biz birbirimizi seviyoruz baba Anla beni nolur...

-Kızım olmaz yapamam bunu hem o adam ne der.

-Haberi olmayacak baba sen sadece evet de.

-Peki kızım ama düşünecegim bu konuyu. Sen şimdi yukarı çık.

-Tamam Babacım.

     İnşallah bi sorun çıkmaz da biz de gideriz buralardan. Annem geldi. Yukardan da çok net duyuluyor...

Bi dakika annem ne dedi. O benim kızım değil o yüzden ona bakmam ben evlendigim için o kızın parasına da ihtiyacım yok dedi. Ne yani ben şimdi o kadının kızı değilmiyim...

-Baba ne diyo bu kadın ya benim annem kim baba naptin sen.

-Kızım affet beni annen sana doğum yaparken öldü.

-Peki ya sen Hilal Çağlayan. Neden bana bunu yaptın yıllarca bana eziyet ettin. Hep düşünürdüm annem beni Neden sevmiyo diye. Meğer benim annem sen degilmissin senden igreniyorum Hilal Çağlayan.

-Ceylin kızım öyle söyleme ben senin annen..

-Hayır!Sus diye bağırdım. Sen benim annem olamazsin. Nefret ediyorum senden. Dedim.

-Ceylinim yapma seni ben büyüttüm.

-Evet beni sen büyüttün ama nasıl bi sorsana kendine bu kızın suçu neydi diye..

Kapıyı çarpıp çıktım. Egeye ihtiyacım var. Arıyorum açmıyor.Allah kahretsin nerdesin sen Ege.Bi taksi durdurdum. Gideceğim yerin adresini verdim. Yaklaşık bi 10 dakika içinde geldik. Kapıyı çalıyorum açmıyor. Ege nerdesin. Neyse ki odası 1. Katta  hemen penceresinin önüne gittim. Gördüğüm şeyle büyük bi şoka uğradım. Ege hayatımın aşkı duvarın kenarına sinmiş ağlıyordu....

Umarım yorum ve vote gelir arkadaşlar....

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin