CEYLİNDEN
Şu alarmı var ya..Olmasa olmaz sanki. Neyse artık. Kalktım. Ayaklarımı yataktan sarkıttım. Telefonumu arıyorum. Heh buldum. Ege hiç aramamış. Allah Allah dün de öyle kötü bi tepki vermediler ki niye böyle yaptı bu çocuk. Arıyorum.. Açmadı. Nerde ya bu çocuk. Neyse. HAzırlanayım ben...
EGEDEN
Meraba annecim. Yine ben geldim. Kusura bakma gelemedim. Ama nağpıyım. Fırsatım yoktu. Çok özledim annem seni. Kızma bana ben çok seviyorum seni. Neler oldu bir bilsen. Dün babamlarla yemeğe gittik. Ve Ceylinle evleneceğimizi söyledim. Başta bişey söylemediler ama babam evde bana yapamdığını bırakmadı. O kadın için benden vazgeçti. O Hilal denen kadın benden vazgeçti. Ceylinimin de hiç bişeyden haberi yok. O kadın çok kötü bi kadın. Ama bunu ona nasıl söyleyeceğim bilmiyorum. Beni Amerikaya göndericekmiş. Gitmiycem. Ceylinimi burda o kadının eline bırakamam. Bırakmıycam.. Annemm görüşürüz annem yine gelicem ben merak etme sen...
Ceylinden devam
Duştan çıktım. Siyah kot pantolonumu giydim. Üzerine sweatimi giydim. Ayağıma beyaz konverslerim tamamım.Hemen bi taksiye atlayıp okula gittim. Egeyi aradım. Gördüm orda işte. Hemen yanına gittim.
- Ege aşkım nerdeydin. dedim. Tuttu elimden götürdü beni sınıfa karanlıktı. Sonra anladım müzik sınıfı olduğunu. Sonra birden sarıldı bana sıkı sıkı ben de ona sarıldım. Ağlıyodu. Ama ağlamasın ben ona kıyamam ki.
- Özür dilerim Ceylin her şey için özür dilerim dedi. Sarıldık birbirimize sımsıkı. O ağladıkça ben de ağlıyordum. Zil çaldı ama derse gitmedik. Akşama kadar burdaydık sanırım. Ama ona noldu anlamıyorum. Neden ağlıyordu.
- Ege bitanrm niye ağlıyorsun diye soruyorum cevap yok ben sordukça ağlamaya devam ediyo ve özür dilerim deyip duruyor.
- Tamam herşeyi söylüyecem. Ama sende beni yargılamadan dinleyeceksin Ceylin söz mü dedi
- Ben de tamam söz hadi anlat dedim.
- Ceylin babam beni senden ayırmak için Amerikaya gönderiyo. dedi. Boğazıma bir yumru oturdu. Boğazım kitlendi hiçbir şey söyleyemiyorum. Tutuldum sanki. Hayır gidemez ben ona daha yeni kavuşmuşken gidemez. Onu bırakmam.
-Hayır dedim sessizce hayır olmaz bu ya.
-Ege ben hayır dedikçe bana daha sıkı sarılıyordu.
-Bırakmam seni Ceylinim sakın ağlama ben seni bırakıp gitmem bi yere. Babam istediği kadar konuşsun ben seni bırakıp gitmem bi yere. Sana bir şey söylüyecem dedi. Annenle ilgili. dedi.
- Söyle Aşkım
- Ceylin annen..
- Nolmuş anneme canım söylesene.
- Ceylin baban yaşıyomuş dedi.
- Küçük çaplı bir şok geçirdim. Sonra birden gözüm karardı. Ve yerdeyim.
-Ceylinn diye sesleniyo Ege ama cevap veremiyorum. Sonra sus döktü yüzüme ve açavildim sonunda gözlerimi. Ama yerde yatıyorum hala. Ege tekrardan ağlamaya başladı. Ama sessizce ağlıyordu. Sımsıkı sarıldı bana. VE tekrardan söze başladı.
- Ve annen senden kurtulmak için seni Almanyay babanın yanına göndericekmiş. Babamla konuşurlarken duydum dedi.
Olmaz yapamaz yapmaz annem bunu bana. Gerçekten bu kadar mı nefret ediyordu benden. Hiç mi sevmedi beni. Oysaki ben onu çok seviyodum. Bu hayatta benim ondan başka yakınım yoktu ki. Ama şimdi babam var ve ama Egeyi bırakamam olmaz yapamam o beni bırakmazken ben onu bırakıp gidemem babam gelsin buraya ya da biz Egeyle gidelim buralardan babamın yanına Berline gidelim.