Egeden
Yarim saat oldu buraya geleli ama hala Ceylin hanim evden cikamadi. Arkadas anlamiyorum ne gerek var ki bu kadar süslenmeye. Biri bakacak ondan sonra Ege niye deliriyo. Zaten guzel bi de ustune süslenmiyo mu deliriyorum ya. Neyse u gidisle ben katil olucam hdi hayirlisi. O kadar güzel ki anlatamam.
- Sonunda cikabildiniz hanimefendi.
- Off geldim iste sevgilim abartma.' Dedi ve sarildim ona. Sımsıkı hemde.
-Egeğğğ biraz daha böyle sarılmaya devam edersen ölecem ve bana bidaha sarilamayacaksin.
-E nağpiyim aşkım dayanamadim. Çok özledim seni.
- Ben de seni çok özledim de okula geç kalicaz saate bak istersen.
-Haklisin hadi gec arabaya:-)
- Tamam canim.
Ceylinden
Bu evlilikten nasil kurtulabiliriz diye dusunmekten dun gece uyuyamadim. Ve sonunda aklima süper bi fikir geldi. Egeyle sevgili oldugumuzu bilirlerse evlenmekten vazgecerler belki. Evet evet bu super bi fikir. Hemen Egeyi aradim. Caliyooo. Acti. " Napyosun sevgilim" dedim.
- Hic Ceylinim arkadaslarla takiliyoruz.
- Ya gelip beni alsana.
- Bisey mi oldu canim.
- Evet oldu.Hemen gel bekliyorum seni.
-Tamam canim geliyorum.
-tamam.
Dedim. Hemen hazirlandim 10 dakikaya olmadann geldi Ege . Ah canim endiselenmis benim icin seviyorum ben bu cocugu yaa.
-Askim nerdesin cok ozledim seni.
- Ben de ozledim Ceylin ama noldu kotu bisey yok demi.
- Hayir ama birazdan olabilir cok acim cunku. Hadi yemek yemeye gidelim. Hem anlatirim.sana.
- Tamam hadi bin.
.....
- Ege cok guzel bi planim var.
- Ne plani askim ya noluyo.
-Şapşal sevgilim yaa dinle. Bak simdi annemle babani yemek yemege goturelim. Ve orda sevgili oldugumuzu soyleyelim.
-Ve onlar da evlenmesinler. Super fikirmis ya. Minik tavsanim ya supersisen.
- Guzel.demi cok dusundum gece. Insallah vazgecerlerde bizde kardes olmaktan kurtuluruz. Seni seviyorum Egeee.
- Ben de seni Ceylinimmm.
-