Ceylinden
Bugünbüyükgün. Hemen bi organizasyon yapmalıyım. Öncelikle Egeyi arayayım. Eee telefonum nerde. Heh buldum. Ararımve açtı.
- Alo Ege.
-Efendim Ceylin
- Napyosun aşkım. Çok özledim seni.
-Bende seni özledim Ceylinim.
- Bugünbüyükgün plan yapmamızlazım. Nerde yemek yiyelim?
- Ben bi yer biliyorum aslında babamla hep oraya gideriz.
-Tamam senadını mesaj at bendekonuşayım annemle. Babanla konustugunda haber ver bana.
- Tamam canımbenşimdikapattım babam gitmeden. Hadi by.
Bu da tamamşimdiakşam ne giyecegimi seçmem lazımEge nin beni begenmesi lazım :)
EGEDEN
-Baba senden bişey istiyecem.
-söyle oğlum araba mi istiyosun.dedi. Hala araba diyo ya adama bak.
-Hayırbugün Hilal Teyzelerle yemeğe çıkalım hem kardesimi de tanımış olurum".dedim. Kardeş derken dilim varmadi söylemeye. Bu evlilik asla olmamalı.
- Hilalle evlenmemizi istemediğini sanıyordum.
-Düşündüm de bu senin hayatın.
-Tamam ben konuşurumHilalle her zamanki yerde yiyelim. Ben çıkıyorum geç kaldım.
-Hayırlıişler baba.
Bu iştamamdır. Hala aklımalmıyornedenbenim sevgilimin annesi. Sanki ondan başkakadın yok. Neyse ben arayayım Ceylinimi.
CEYLINDEN
Annem yanıma gelip yemeğe gideceğimizi söyledi demek ki Ege'nin babası kabul etmiş. Guzelll. Telefonum çalıyor. Kesin Ege arıyor.
- Alo.
-Alo Ceylin Planımiz işliyor babam kabul etti.
-Biliyorum canım annemle konuşmuş. Yemek yiyecegimizi söyledi.
- Adama bak ya hiçbirfırsatı kaçırmiyor. Neyse bana bak sakin kısabişey giyeyim deme. Yirtarim o elbiseyi.
- Tamam ya. Off. Dedi. Dinlemeyeğim için sorun yok. :)
2 saat kaldı. Hemen hazirlanmam lazım. Öncesıcak bi duşa girdim. Siyah mini elbisemi giydim. Sonra sacima başladım. Maşami aldım. Kıvırcık yaptıktan sonra makyajıma başladım. Fondoten falan derken eyeliner sürdüm. Pembe bir Ruj. Tamamim. Ayy çokgüzel oldum inş ege beni beğenir. :)
-Ceyliiiinnnnn
-Efendim anne
-Hazirmisin
-Evt anne geliyorum.ddim. Siyah topuklularimi da giydikten sonra aşağı indim.
-Çokgüzelsin kızım.
-Teşekkür ederim annecim. Hadi gidelim.
Evden çıktık. Ve bir restoran a girdik.
Egeleri gorduk. Masaya oturduk. Yemek yedik ve Ege söze başladı.-Evet büyükler bu evlilik olamaz imkan yok.
-Bu konuyu hallettigimizi saniyorduk çocuklar
-Çünkü biz iki güne evleniyoruz. DediEge. Ne diyo bu ya. Ne evlenmesi...
Evetttt arkadaşlar yeni bölümünasıl buldunuz. Yorumlarınızı bekliyorum. ..