SERKANDAN
İŞtee...Zaman geldi. Bugün konuşma zamanı. Nasıl yapacam bilmiyorum ama yapmak zorundayım artık. Banuyu seviyorum. Ona uzun zamandır aşığım. Umarım onun da bana karşı hisleri vardır. Umarım...
Hemen kalkıp hazırlanmam lazım. Kalkıp kahvaltımı ettim. Üzerimi giyindim. Hazırım hemen arabama atlayıp okula gidip Melih i bulmam lazım. Evet geldim geldim de Melih i göremiyorum. Heh işte orda.
Serkan: Ege!
Ege: Efendim kardeşim?
Serkan: Yanımda olur musun ?
Ege: Tabiki kardeşim sorduğun soru mu ?
Serkan: Saol kardeşim.
Ceylin
NAsıl böyle bir şey yapar aklım almıyo nasıl ya nasıl benim sevdiğim çocuğun babasıyla evlenmeye kalkar ? Ben Ege ile kardeş falan olamam. O benim ilk aşkım. Off anne senden nefret ediyorum. Bu yaştan sonra nasıl evlenmeye kalkarsın ya hemde Egenin babasıyla. Hemen bi taksiye atlayıp okula gittim. Nerdesin Burcu nerdesin.
"Burcu?"
"Dur bi güzelim ağlama noldu anlat hadi bana "
"Annem"
"Eee nolmuş Hilal teyzeye "
"Evleniyomuş."
"Eee zaten bilmiyomuydun niye ağlıyosun ki yeni bişey deil ki bu."
"Bil bakalım kimle?"
"Kİm?"
"Poyraz Soydan "
"O kim ya?"
"Sence kim olabilir bi düşün bakalım "
"Ya kızım kim söylesene"
"Egenin babası
"Ne! ciddi olamazsın"
"Bu durumun şakası mı olur kızım ya"
"Ee siz şimdi kardeş mi oluyosunuz :)"
"Burcuuu sus kızım ya deli etme insanı. bakalım Ege ne diyecek bu duruma lütfen karşı gelsin ikna etsin "
"Off ne yapıcaz ki "
"Bilmiyorum ki"
"Bir şeyler düşünmek lazım ama ben şimdi eve gideceğim annemle görülecek küçük bi hesabım var"