Egeden
Ceylin ben seni seviyorum. Dedim tekrardan. O sadece gözumun icine bakiyodu. Hic bisey demedi. Oylece bakti.Ben de hic bisi demedim.
- Ege annem ve baban evleniyo biliyosun ki.
- Ha evet su konu. Ben ciddi olduklarini dusunmuyorum. İkisinde yaslanma surecinde. Bizim de yakin zamanda yanlarindan gidecegimizi dusunuyolar.
- Heeyy annem hakkinda duzgun konus. Dedi. Ama o da guluyodu. Guzelim yaa.
- Tamam ya atarlarin sultani kizma hemen.
-Nese ben sana bisi soylucem ama gulmek yok
- Tamam gulmiycem soz
- Egee ben de seni seviyorum hatta sevmekle kalmayip asigim sana Egeğğğ.
- Gercekten mi? Ben ama sey sanmistim neyse
- Ney sanmistin
- Annen ve babam yuzunden benimle beraber olmayacagini
- Ben de napicaz diye dusunuyodum
- Ama olsun sevgilim bi her seyin ustesinden geliriz :)
- Sen bana az once sevgilim mi dedin
- Evet istersen soylemem
- Yok yok hep soyle
- Tamam sevgilim hadi gidelim.
Ceylinden
Suan o kadar mutluyum ki anlatamam. İnanmiyorum ya Melih ege Soydan beni seviyo. Kirlara kosasim geliyo bir kelebek gibi ucasim var inanmiyorum suan dunyanin en mutlu insani benim. Ege elimi tuttu. Bu yuzden butun okulun gozu benim ustimdeydi. Ohh. Catlayin kizlar. Ege artik benim diye bagirasim geldi ama tabi suan kendimi Egeye rezil edemem. :) Off cok seviyorum ya.
- Ne dusunuyosn bakim sen
- Senii
- Biliyorum
- Nerden biliyosun
- Su tipe su yakısıkliliga bak dusunulmez mi bu cocuk yaa
- Ukala sefgilim benim.
- Minik tavsanim
- O ne ya oyle
- Ben begendim bundan sonra sen benim minik tavsanimsin.
- Peki :-)
Eveeeeeet canlarim sizin bir bolum yazdim kisa ama kusura bakmayin tabletim bozuk telefondan da ancak bu kadar oluyo. Affedin eveettt.Nasildi yeni bolum yorumlarinizi bekliyorum yani bolum 5 vote olmadan gelmeyecktir bilginize...