Ing donya iki apa wae bisa kedadean. Mulai saka sing dikarepake, sing ora dikarepake, sampek sing ora dikarepke. Kita kudu siap ngadhepi kabeh iku. Bedha ambek Nino, dheweke duwe kaluwihan luar biasa sing jarang ditemoni dening wong liya.
Ing tengah wengi, Nino tangi kanthi ngos ngosan lan bathuk sing kringeten. Ngimpi iku nyedhaki dheweke maneh. "Napa ngimpi kuwi maneh?" Pikir Nino. Dheweke langsung tangi saka nggen turu e sing nyaman. Sikilé nglangkah menyang pawon, langsung nyuntak segelas banyu. Nino mbathin, "oke, iki mung ngimpi. Mungkin mung amarga aku kesel. " Nino nyoba mikir positif.
Dina wes isuk. Nino langsung tangi lan siap nyambut gawe. Dheweke kudu mlaku sawatara menit kanggo teka ing restoran. Restoran e Nino cukup gedhe lan terkenal. Sebanding banget karo kerja keras Nino kanggo nggawe restoran kuwi sukses kaya saiki. Restoran kuwi, endah lan enak panggoonan e. Dadi, aja kaget yen akeh pengunjung teka. Lan sing paling penting, hidangan seng disajino nang restoran kuwi kualitas e dhuwur.
Kunci dipute, lawang dibukak "klek ... Cling ~" swara saka lawang sing dibukak ditutake dening swara lonceng ing ndhuwur lawang. Nino nyiapake kabeh sing dibutuhake ing restoran. Kegiatan ing restoran cukup padhet nganti rembulan teka.
Jam nuduhake 8 bengi, sawijining tandha yen restoran Nino wayahe tutup. Ing dalan arep moleh, Nino ngaso kanggo tuku jeruk. "Hmmm ... Jalan jalan kaya bakal nyenengake." Pikir Nino. Akhire dheweke mutusake kanggo mlaku-mlaku. "Ah! Kali bbun! Aku bakal rana ". Sajrone dalan menyang kali bbun, Nino tuku pangan lan minuman ing pinggir dalan kanggo mangan ing kali bbun.
Dumugi, Nino lenggah ing pinggir kali. "Suasana ing kali iki pancen tenang" pikir Nino. Dheweke bener-bener nikmati aliran sing tenang ing kali bbun, lan jembatan ageng nggantung ing dhuwur kali, lampu-lampu sing ngehias ing pinggir kali. Pancen, kali bbun dikenal minangka panggonan kanggo ngilangake kesel. Apa maneh jarak antarane kali bbun lan restoran Nino mung 15 menit kanthi mlaku.
Dheweke mangan panganan panas sing dituku ing Street Food mau. Nino njupuk ambegan jero "matur nuwun gusti, alhamdulillah.." dheweke seneng banget lan tenang.
Nganti pamikiran Nino diganggu dening wong wadon sing teka lan lungguh ing jejere dheweke. Ana jarak antarane dheweke. Wong wadon ayu sing dhiwian lan wajah e sedih, dheweke nglamun, kayae nggawa beban abot. Nino krungu swara wong wadon kasebut. "Sapa sing ngomong karo dheweke?" Pikir Nino.
Nino nglirik nang wong wadon kuwi. Dumadakan wong wadon mau mbalik ndelok menyang Nino. Lan mripat dheweke padha ketemu. Nino cepet-cepet ngalihno pandangan. Ndelok tingkah Nino, wanita kasebut ora ngreken marang Nino. "Ke ... Napa aku ora bisa nembus?" Pikir Nino. Kanggo pisanan Nino ora bisa nembus pikiran lan atine wong liya.
(Ing omah e Nino)
"Ahh ... kenapa ana sing nggawe aku mikir. Iki pisanan aku ora bisa "nalika dheweke mandheg menyang jedhing kanggo ngresiki awake. Sawise kuwi, Nino tindak menyang kamar, dheweke arep turu. nggoleki posisi Nino ndeleh awak nanga kasur e seng empuk, nggolek posisi sing nyaman kanggo turu.
Wektu nunjukake jam 1:18 bengi. "Klotak klotak" kebak ing ngarep omah Nino sing nggawe Nino keprungu. Dheweke ngintip saka jendhela kamar. Sanalika mripate Nino nglangi, rasa ngantuke ilang. "Wong kuwi!?" wong wadon ing kali bbun sing saiki ing ngarep omah e Nino. Wong wadon kuwi katon sibuk ngetokake barang saka montor. Jek kaya wong sing nembe pindah.
Sawetara dina ...
Lawang omah e Nino dikethok. Nino sing ana ing lantai loro omahé langsung mbukak lawang.
"Nuwun sewu, ana kue amarga aku mung pindah. Nami kula Lili, salam kenal"
"Oh ... ya, matur nuwun. Nama kula Nino, salam kenal, "jawab Nino. Ing sisih liyane Nino mbathin "kok ora mbagi kue kasebut langsung sawise pindahan bien? Sing aneh. "
Ana eseman sing nyebar. Ternyata bener, wong wadon kuwi dadi tetangge Nino.
"Mmm ... Sepuntene? Sampeyan manggon karo bocah cilik? "Tanya Lili.
"Ora, aku dhewekan manggon ana ing omah iki." Nino mangsuli nalika dheweke noleh ngiwa lan nengen, heran.
"Bocah cilik iki pancen ngetutake sampeyan. Sampeyan kudu ati-ati. Amarga dheweke ora seneng wong sing cedhak karo sampeyan. Dheweke bisa nindakake apa wae. "Ngomong Lili.
Nino dadi wedi "tenan?"
"Ana wong liya ing omahmu. Aku iso ndelok kuwi, ana bocah cilik, lan wong tuwa. "Lili bisik bali maneh.
"Tenanan? Sampeyan bisa ndeleng kuwi? "Nino takon karo rada wedi.
"Bener aku indigo," terang Lili.
Banjur padha ngalnjutake pambicaraan ing kursi ngarep omah e Nino. Lili nyritakake kabeh kelebian e marang Nino. Tanpa ngerti, dheweke ngobrol sedina muput. Lili marang Nino "Aku wani mulai obrolan iki amarga aku bisa ndeleng manawa sampeyan wong apik. Mmm ... bener aku introvert. Mulane aku mung teka sawise sawetara dina pamindhahan, ora langsung sawise pindah. Dadi.. sepuntene. " Lili nyoba ngyakinake Nino yen dheweke ora ngapusi "Muga dheweke ora kaya wong liya, muga-muga dheweke percaya" pikir Lili.
"Nanging sayang, aku tansah ora bisa ngyakinake wong liya. Wong wong mikir aku nglakoni sihir. "Tambah Lili.
"Apa dheweke tenanan? Apa aku kudu percaya? Apa manawa dheweke ngapusi? Hh iki gara gara aku ora bisa nembus pikiran e" Nino mbathin.
"Aku ngerti sampeyan mbathin Apa dheweke tenanan? Apa aku kudu percaya? Apa manawa dheweke ngapusi? Hh iki gara gara aku ora bisa nembus pikiran e" terangan e Lili.
Nino kaget "oh!? sampeyan ngerti? Malah tembungmu kaya apa sing dak pikirake. Saiki aku bisa dipercaya. "
Lili njupuk ambegan jero, "paling gak ing donya iki ana wong sing percaya aku. Maturnuwun, sampun percaya marang aku. "
"Sejatine aku ngerti seng sampeyan rasakake. Ditolak lan ora dipercaya. sanadyan maksudmu apik, arep mbantu wong liya. Bien, aku yo ngalami iku. Mergo iku pisan aku mutusake nyingitno rahasia gedhe ing uripku. "Tambah Nino.
"Sampeyan bisa nembus ati lan pikiran wong liya kan! Aku uga bisa. Nanging aku uga bisa ndeleng makhluk liya. Sing sisih gak enak e "jelas Lili.
"Nanging aku ora bisa nggunakake kelebihan kuwi menyang sampeyan" Nino heran.
"Tenan? Hahaha ~ "Lili ngguyu kanthi seneng.
"Eh, ana apa kok kowe ngguyu? Dhasar! Koncone hantu! "Nino ngguda.
Lili ora ngamuk, dheweke malah ngguyu.
Teka kedadean kuwi, awal saka tali silaturahmi Nino lan Lili kejalen, dheweke dadi kanca cedhak. Padha asring nglampahi wektu bebarengan.
Siji dina, Nino ngunjungi omah Lili. Dheweke kaget! omah e Lili padha karo apa sing Nino delok ing ngimpi sing wis nyusahake dheweke. Impen sing kerep ngganggu turu e. Ing ngimpi, Nino ketok ana insiden nalika ana wong wadon sing bakal mungkasi uripé dhéwé. Nino kaget "Lili? Apa sampeyan duwe gelang karo gantungan bentuk kembang? "Nino takon Lili. "Gelang iki?" Lili njawab nalika nuduhake tangan e dililit gelang endah sing permatae nggantung bentuk kembang. bener! Wong wadon ndek mimipi e Nino nyatane Lili.
"Aku jarang nganggo gelang iki. Gelang iki diwenehi dening ibu. apik kan? "Tambah Lili. "Ya, apik. Nanging Lili, ing ngimpi aku weruh wong wadon nganggo gelang kaya ngunu arep bunuh diri saka lantai ndhuwur omah. Lan omah iku kaya omahmu!" ujare Nino cemas.
"Ohh ... ana penghuni omah iki sing ora seneng karo aku. Mungkin amarga omah iki wis suwung suwe lan saiki aku manggon ing kene, dheweke dadi ngamuk. Dheweke minangka hantu wadon sing mati amarga bunuh diri, dheweke frustasi, "terang Lili. "Banjur sampeyan kudu ati-ati. Dheweke bisa nyebabake sampeyan bunuh diri, "ujare Nino cemas. Dheweke wedi yen impen e pancen temenan bakal kedaden. "Dheweke ora bakal bisa ngasut aku. Sssstt! Nino, dheweke ning kene. Dheweke uga ora seneng karo sampeyan "Lili bisik-bisik menyang Nino.
"Wes aja dipikir!ayo menyang ruang lukisku. Aja kaget ndeleng karya ku yaa, haha? "Lili ngganti topik..
Omah e Lili endah banget, akeh ornamén sing ngehias isi omahé. Ing lantai 2 omah Lili dihiasi bintang bintang kang nggantung, ing wayah bengi iso murup. Ing ruang lukis, Lili ngongkon Nino keliling ruang lukis dewekan. Banjur Lili izin menyang pawon, njupuk camilan lan banyu.
Nino tindak menyang meja panggonan Lili nglukis, cedhak jendela gedhe. Ana akeh jinis cat, kuas saka macem-macem ukuran, buku sketsa nggambar, kanvas kanggo nglukis, lan alat lukisan liyane. Nino mbukak jendela gedhe, angin sing lembut melbu. Dumadakan lawang ruang lukis ketutup dhewe. Buku ing ngarepe Nino mbukak dhewe ing sawijining kaca. Rupane iku buku harian e Lili.
Nino maca kaca iku. Nino nemokake babagan penderitaan Lili ing kaca iku. Akhire Nino wero alesan ngapa Lili sedih nalika pertama ketemu ing kali bbun. Ing wayah bengi ana ing sangisore jembatan sing gagah, ing pinggir kali, lan ing sangisore rembulan lan bintang sing murup ing langikanthi apik, ing tengah-tengah keramean, Lili lungguh dhiwian lan ngalamun, pandhangane kosong.
Lili depresi. Lili kudu ngadhepi abot e lan kejam e urip. Kabeh, kabeh ing donya iki pancen medheni. Ora ana sing percaya marang Lili. Dheweke ora duwe kanca, kanca-kancane ora ngerteni dheweke. Kabeh kuwi amarga kaluwihan sing beda karo liyane. Nanging apa kuwi salahe Lili? Ora. Lili mung nampa hadiah saka Gusti Allah sing maha kuasa. Wong liya mandang Lili sebelah mata. Pancen urip, kita kudu manggon kanthi sabar lan tulus. Insya Allah, Allah bakal menehi dalan lan balesa sing tepat.
Nanging Lili ana ing keputusane. Dheweke kepengin ngakhiri urip.
Atine Nino kaget amarga pundhak e ana sing nggepuk. Nino noleh memburi. Nino ketok hantu wadon iku! Nino tambah yakin, hantu iku ora pengen Lili bunuh diri. Merga hantu iku ndudui Nino. Ung mimpi, ana bayangan ireng sing katon nyesali keputusan wong wadon sing bakal bunuh diri. Bayangan kuwi tibake hantu wadon ing omah Lili, Saiki kabeh teka-teki dadi luwih jelas.
Swara sikil mlaku nyedhaki ruang lukis. Nino langsung nutup buku harian Lili.
"Lili, kowe arep bunuh diri? Kenapa sampeyan mikir kaya kuwi? Untunge hantu wadon ing omah iki ndudui aku. Yen ora, sampeyan pasti bakal ... "Nino khawatir..
"Oh ... Iku!? Haha "Lili kaget banget.
"Napa sampeyan ngguyu?" Nino kaget.
"Dasar hantu kuwi wes tak peringatake ben ra ndudui sampeyan. Iku bener e wes biyen pikirku ben wes dadi kenangan muram ku." wangsulane Lili.
"Palingbhantu kuwi kepengin ana sing njaga kowe" Nino ngandika.
"Aku ngerti perasaanmu. Aku bisa ndeleng. Haha "Lili isin.
"Hmm! Sampeyan curang! "Nino mangsuli kanthi isin.
"Iki kabeh amarga hantu kuwi!" Ujare Lili.
"Nanging oke, amarga hantu aku ngerti kabeh." Nino nambah.
Sawise kedadeyan iku, Nino lan Lili njalin hubungan sing lebih serius. Lan, sawise rong taun, dheweke naleni janji suc bareng.
KAMU SEDANG MEMBACA
Judul standar - Antologi Cerkak
Short StoryKumpulan cerkak kang duweni tema maneka warna .