Bukane pertemuan kuwi yaiku takdir lan opo wae ing dunyo sak isine duweni takdir seng uwes ditemtokake karo sing Maha Pencipta. Lan ora ono seng mustahil ing dunyo iki contohne pertemuane kita bukane uwes ono takdir e?.Aku tansah bersyukur marang Gusti, susah seneng bakal tak terimo wae mung iku ancen takdirku. Aku uga ngucapake syukur amerga aku iso kenal karo sampeyan uga sanajan mung kanggo wayahe nanging perasaan yen nalika kita pisanan ketemu aku ora bakal lali malah yen iku mung siji wayahe.
Aku tansah pengin bali menyang tahap ngendi kita tansah bebarengan, nglampahi wektu bebarengan sanadyan mung madu jenaka, nanging ing dina iku aku kudu tenan ngikhlasake sampeyan.
Kabeh kuwi di wiwit saka kacilakan, ing wektu iku aku ngenteni bus sing bakal nggowo aku muleh meyang omah, wektu uwes nunjukake arep e bengi nanging bis seng arep tak tumpaki ora muncul-muncul.
Tiba-tiba saka arah ngelawan, awan mulai peteng tanda-tanda bakal mudun udan ora suwe udan deres banget. Wong-wong ing sakubenging aku padha sumebar, banjur aku ngerasakake ana seng kurang enak ing sekitarku, opo seng tak rasakne ternyata bener ana wong sing nyawang aku akhiri pun aku noleh sisih lan ana dheweke sing nyawang aku karo ndeleng pitakonan, Aku mung mangsuli kanthi eseman. Akhiripun dheweke mulai ngajak aku kenalan lan omong-omongan.
"Ehmmmm bukane sampeyan iki sak sekolah karo aku yo?" Dheweke takon karo eseman sing khas
"Eh… Enggih" aku jawab karo eseman
"Aku Gia Annastasya mung biasane di timbali Gia, yen sampeyan?"
Dheweke ngrambah metu tanganéAku bali ngewangi tangan nalika njawab "Aku Alana Jingga Wijaya, biasane ditimbali Alana"
"Katon kaya kita uga seangkatan ya? Ehhh Alana ing ngendi omahmu?
"Sanajan dheweke sibuk karo ponsel, dheweke isih ngajak aku ngobrol
"Ahhh ... aku pisan ngunu kuwi, aku kelas 12 IPA 3, ehmmm omahku ana ing pondok jati" jawabku
"Aku kelas 12 Bahasa, omahku uga ing kunu kuwi, dadine kita mending mulih bareng wae" dheweke rada kaget lan wis rampung muter ponsel.
Sawise kuwi, bis seng tak enteni mulai mau uwes teko, akhire aku lan Gia melbu bis. Bis seng tak tumpaki iki rada longgar, aku lan Gia iso lungguh ing kursi seng disediano.
Sajerone perjelanan dheweke nyeritokake opo wae mulai urip e lan sekolah e, Dheweke duwe sifat gampang akrab marang uwong seng anyar, dheweke ora ora risih karo aku amarga aku dhewe angel banget kanggo ngomong, opo maneh uwong anyar angel banget ngewiwiti omong-omong, nanging Gia kuwi kewalikanku.
Dheweke iku terkenal banget mulai adik kelas lan seangkatanku, nanging aku ora weruh Gia iku sopo, mbok menawa amarga aku arang metu saka kelas lan nalika ninggalake kelas, aku biasane menyang perpustakaan.
Umume yen ana wong sing kenalan karo aku, dheweke bakal nduduhake yen aku sombong amarga aku ora seneng ngomong akeh lan aku iki tipe wong sing ora bisa ngewiwiti omongan nanging beda karo dheweke, dheweke tansah ngobrol lan ora ngendika.
Ora cukup sampe kunu wae perkenalan e kita, malahan dheweke tansah ngajak i aku mulih menyang omah bebarengan amarga omah kita arah e padha.
Dheweke uga sering teka ing perpustakaan lan ngajak aku menyang kantin bebarengan, sadurunge aku jarang menyang ing kantin.
Aku mulai nyaman yen ana dheweke ing pinggiku, dheweke kuwi belajari aku dadi wong sing percaya diri. Nganti aku dadi wong sing percaya diri, aku isih yakin, aku uga ora isin nalika dheweke seneng yen aku nyeritakake ngenani uripku marang dheweke.
Lan sawise aku ngerteni dheweke maneh, Gia iku seorang musisi, kanthi tepat e, gitaris sing handal banget , sanajan nalika nyanyi, kudu ana mentoring saka aku.
KAMU SEDANG MEMBACA
Judul standar - Antologi Cerkak
NouvellesKumpulan cerkak kang duweni tema maneka warna .