Ayah lan Anak

94 0 0
                                    


Ing sawijine dino ana 3 arek sing jenenge Beni, Mandra, lan Sari. Beni nduweni watak sing ceroboh, keras kepala, nanging de’e nduweni  ati sing apik. Koncone, Mandra pinter mikirno sesuatu, apik, lan deweke ora pati akeh ngomong. Yen Sari arek paling pinter ning kelas, kereng(galak), lan pinter mikirno strategi. Ayahe Beni kuwi wong ingkang mimpin ing deso Athen. Sistem pemerintahan ing deso Athen bedo karo sistem pemerintahane kerajaan sing migunakake sistem keturunan, mboten migunakake pemilu, tapi uwong sing paling kuat lan tanggung jawab marang deso lan kabeh rakyat Athen. Ibuke Beni, ibu rumah tangga lan Beni paling seneng marang masakane ibuke.
Dino senen isuk jam 07.00, Beni lan kancane Mandra lan Sari budal menyang sekolah, jenenge power school. Arek 3 kuwi ngelatih kekuatan ing power school, tujuane yen biso dadi luwih kuat, lan biso ngelindungi deso tekan serangan saka njobo. Yen mereka cukup kuat, mereka biso dadi pemimpine deso. Ing wayahe istirahat Beni, mandra, lan Sari budal marang kantin, badhe ndiskusiake misi ingkang dilakoni mene sesuk.”gawe opo kita nggawe strategi, kitakan tim sing paling kompak lan paling kuat ingkang sekolah, yen ana masalah aku wae sing ngatasi”Beni ngomong marang kancane. Sakkompak-kompake kene, kita ora oleh neremehake misi, masio misine kuwi gampang, lan kito saktim kudu kompak duduk ngadepi masalah dewe-dewe!” Sari ngamok marang Beni. “Yoweslah pikiren dewe, aku luwe badhe moleh”Beni ngomong ambek nyekeli wetenge. ”yowes mulio!”Sari gregeten marang Beni”.
Sesuke mereka kumpuling ngarepe gerbang sekolah. Sari lan Mandra wes tekan ing ngarepe gerbang sekolah, nanging Beni telat amarga Beni nulungi tonggone sing kilangan sepeda, tibak’e sepedae tonggone Beni ana sing nyolong. Beni nguber malinge nganti lali yen de’e ana janji marang kancane. Sakwise mbalikake sepedae tonggone Beni kaet sadar yen de’e nduweni janji marang kancane.”waduuuhhh… ngamok sari iki”Beni mlayu datheng sekolahan. Sari sing awale jengkel marang Beni amarga ora melok diskusi malah luwih jengkel maneh marang Beni. “sepurane rek”Beni ngomong ambek menggos-menggos. “teko endi wae awakmu?”Sari ngomong marang Beni. “aku mari nulungi tonggoku sing kilangan sepeda”Beni ngomong jujur marang kancane. “halah alasan”Sari ora percoyo, marang Beni. “uwes ojo tukaran, ora apik sakkanca tukaran”Mandra nengahi arek 2 sing tukaran. “yowes ayo ndang budhal wes telat iki gara-gara Beni”Sari jengkel marang Beni. “aku manehhh…”Beni nresulo.
Arek 3 iki ngelakoni misi ing luar deso, misine yoiku ngawal keturunane pemimpin deso sebelah (pangeran), jenenge yoiku deso Argus. Deso iki luwih cilik tinimbang deso liyane, amarga luwih cilik tinimbang deso liyane, deso Argus nyepakati perjanjian damai marang deso Athen lan bekerja sama gawe ngomboake wilayah deso Athen. Ing tengah-tengah dalan onok bandit sing kepingin ngerampok rombongane Beni. Jumlah bandite ana 4. Beni lan kancane langsung ngelawan bandit. “Rinio kabeh bandit bandit!!!”. Koyo biasane Beni sing egois langsung nyerang lan akhire de’e kalah amarga ora melu rencana sing digawe wingi sakmulihe sekolah. Sari lan Mandra langsung nulung Beni, Mandra nyoba’ ngulur waktu ambek cara ngalihno perhatiane bandit.”Sar awakmu tulungono Beni aku sing ngalihno perhatiane bandit bandit iki”. “oke!”. Sari nulungi Beni sing tersungkur ing lemah. Sari langsung ngobati tangane Beni ambek disiram alcohol lan diperban nganggo kain suwekane klambine Sari. Sawise ngobati tangane Beni, Sari lan Beni langsung nyusul Mandra. Mandra sing kekepung bandit ora iao lapo-lapo sampek akhire Beni lan Sari tekan. Arek 3 iki gelut gawe ngelindungi keturunane pemimpin deso sebelah, sampek akhire arek 3 iki menang, lan ngelanjutake perjalanan. Oleh 3 jam perjalanan rombongane Beni tutuk menyang lokasi tujuane. Pangeran iki ngucapake matur suwun lan menehi imbalan koine emas marang arek 3 iki. Sawise ngelakoni misi arek 3 iki moleh marang desone. “sombongmu tingkat dewa ben-ben”Sari basa-basi ambek pejalanan moleh. “iyo sepurane…”Beni njalok sepuro marang kancane. “Lan…”Sari ngode Beni. “matur suwun mari nulungi aku”. “lan…”Sari ngode Beni maneh. “Aku gabakalan egois maneh”Beni ngakoni kesalahane. “Cocok”Sari mesem marang Beni lan Mandra. “Yowes ayo ndang moleh selak peteng”Mandra ngejak kancane moleh cepet-cepet amarga dino wes surup. Beni moleh menyang omah mesti ora ana ayahe, amarga ayahe ana kantor pusat ngurusi yo’opo deso Athen iki mengarepe. Beni jengkel banget ambek ayahe iki amarga ayahe iki ora tau ana waktu gawe keluargane.  Podo ambek ayahe Sari ora tau mbalik menyang omah, amerga ayahe Sari kerjo dadi mata-matae deso Athen. Ibuke Sari kerjo marang rumah sakit .Wong tuwane Mandra iki peneliti illegal ing deso Athen, ora ana sing ero sapa wong tuwane Mandra.
Sesuke dino minggu Narto, ayahe Beni moleh amarga tugas ing kantor pusat wis mari. Masio ayahe moleh Beni tetep ora seneng. Narto mbujuk Beni ngejak latihan ing lapangan pinggire sekolahan. Beni seneng amarga ayahe ora tau ngejak latihan bareng amarga ayahe sibuk menyang kantor pusat. Beni latihan nganti surup, lan sing dipelajari iku jurus anyar sing ora tau dipelajari karo Beni jenenge Shaolin Blaze. Shaolin Blaze iku jurus tingkat dukur, Narto dewe nguasai jurus iki 3 taun latihan. Beni awale putus asa, nanging saking senenge latihan karo ayahe, Beni semangat gawe nguasai jurus Shaolin Blaze. Beni latihan saben dino, lan akhire iso nguasai jurus iku dalam wektu 3 wulan. Narto  kaget amarga Beni nguasai jurus iku luwih cepet tinimbang awake dewe.  
Sesuke mari latihan, deso diserang karo ,musuh nanging musuhe duduk tekan deso tonggo nanging saka njobo bumi (makhluk asing) jenenge Mamean. Tim keamanan deso  podo ngumpul badhe nyelametno penduduk deso. Ayahe Sari mbalik amarga deso diserang, ayahe Sari nduweni kekuatan teleportasi sing iso pindah cepet saka lokasi siji marang lokasi liyane. Narto lan ayahe Sari gelut bareng ngelawan Mamean, nanging amarga Narto dorong ngerti kekuatane Mamean iki  akhire deso Athen iki kalah lan Narto diculik nang Mamean iki. Beni nyobak nyelametno ayahe nanging gagal amarga Beni duduk tandingane mamean. Sak deso sedih amaraga pemimpine ora biso ngelindungake deso maneh. Nanging Beni optimis yen ayahe ora bakal mati segampang iku. Nganti akhire ayahe Sari migunakake kekuatan teleportasine gawe nemokake Narto yoiku koncone wektu cilik.. Lan akire ayahe Sari iso nemokake lokasi persembunyiane Mamean iki, yoiku ning wetane deso tepate ning guo. Ayahe Sari langsung ngumpulno tim keamanan elite yoiku tim keamanan sing paleng ahli tinimbang tim keamanan liyane. Beni ngotot kepingin melok nyelametno ayahe, nanging permintaane iku ditolak marang ayahe Sari. Beni ora ke’entekan akal, wektu pasukane ayahe Sari berangkat Beni ngetuti saka mburi. Nanging Beni di cegat marang Sari lan Mandra. “Minggir” Beni ngamok amarga dicegat Sari lan Mandra. “aku ning kene karo Mandra badhe mbantu awakmu” Sari mesem marang Beni. “hahh…”Beni kaget. “yowes ayo ndang budal selak ketinggalan”Mandra ngejak Sari lan Beni. Akire arek 3 iki nyusul pasukane ayahe Sari. Sawise ing lokasi, pasukan elite ambek ayahe Sari,langsung cepet-cepet nyelametno Narto tanpa nggawe strategi. Dengan gampange mamean iki ngalahno pasukan elite, nanging ayahe Sari iso singitan saka mamean iki. Arek 3 iki langsung marani ayahe Sari sing singitan. “ayah…” Sari memeluk ayahe. “lapo koen kabeh ana kene, ning kene bahaya, bukane maeng wis tak larang supoyo ora melok.” Ayahe Sari nuturi arek 3 iki. Om kene kudu iso kerja sama supoyo biso nyelametno ayahku,” Beni ngejak kerja sama marang ayahe Sari. “yowes ngene ae awakmu karo Sari lan Mandra selametno ayahmu ning njero guo, aku sing mancing Mamean mutu saka guo” ayahe sari nggawe strategi. “ayah ati-ati”Sari memeluk ayahe ambek nangis. Wektu ayahe Sari mancing perhatiane Mamean  arek 3 iki langsung mlebu guo nyelametake Narto. “ayah…” Beni nangis ketemu ayahe dikurung ing guo. Tibake Mamean iki badhe nyedot kekuatane Narto, amarga Narto iki wong paling kuat ing Bumi. “awakmu gapopo?, ning endi Mameane?.” Narto takon nang Beni. “ning njobo, ayahe Sari mancing perhatiane Mamean”. Pak Narto tulung selametno ayahku..”Sari nangis amarga ayahe dikeroyok Mamean. “Yowes ayo ndang metu”Narto budal nyelametno koncone wektu cilik. Narto marani ayahe Sari lan arek 3 iki nulungi saka adoh. Beni ndelok ayahe lan ayahe Sari kesusahan, Beni kepikiran nggunakake jurus anyare (Shaolin Blaze) sing dipelajari ambek ayahe. Beni nyiapno ancang-ancang amarga jurus iku perlu energi sing akeh, Sari lan Mandra bingung karo tindakane Beni sing aneh. Sawise cukup energine Beni langsung ngarakno Saolin Blaze iku marang Mamean. Ora disangka-sangka, jurus Shaolin Blaze iku iso ngalahno Mamean.kabeh wong ing lokasi iku seneng lan kaget tibake Shaolin Blaze iku nyebabake ledakan sing gedhe. Tapi Narto lan ayahe Sari iso menghindari ledakan iku. Narto langsung marani Beni, Narto ngerti yen terlalu mekso nggunakake Shaolin Blaze iku iso nyebabake tangane rusak, lan bener ae wektu didelok tangane Beni memar akibat luka bakar. Narto langsung nggowo Beni nang Rumah Sakit. Untung ae ayahe Beni nggowo Beni tepat waktu, lan akhire tangane Beni iso diobati. Beni bangga iso nyelametno ayahe lan desone. Penduduk deso Athen kepingin yen sawise Narto pensiun Beni iso ngganteni posisine ayahe. Nanging Beni ora kepingin dadi pemimpin deso amarga dadi pemimpin deso iku ruwet lan sibuk ngurusi deso akibate kurang peduli marang keluargane. Beni ora kepingin mben yen wis rabi de’e ora ana wektu gawe keluargane. Beni kepingin sing mimpin deso iku Sari amarga de’e cerdas, teges, tanggung jawab, lan pinter nggawe strategi kaya ayahe. Semenjak kejadian iku keadaane deso Athen mbalik kaya biasane. Ayahe sibuk ambek kerjone, ayahe Sari mbalik dadi mata-mata, lan Beni sekolah sing dukur yen biso melampaui kekuatane ayahe.        
  

Judul standar - Antologi CerkakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang