Tengah Wengi

92 0 0
                                    


Jam iku nunjukake jam 1 tengah wengi, Anggun tangi saka impiane, "Ah ... dasar" sighed Anggun, maneh dheweke tangi krungu sing nelpon maneh, sasampunipun bocah wadon rambut panjang gemet, telung dina dheweke krungu swara, yen ing dina sing kepungkur,biasane Anggun mung bisa ngetokake swara, bali maneh turu, ora peduli, ora beda karo dino saiki. Anggun ora suwe anggone ngidini wong bodho lan ora duwe sopan santun amarga dheweke wakes wong ing tengah wengi.
Selimut putih renda pink sing nutupi awak, saiki dheweke adohaken, lan Anggun alon-alon ngendap ngendap,nalika dheweke ana ing kamar dhewe, sakjujure, Anggun ora wani,jantung e kontraksi cepet, lan bathuké kringeten.Suara iku muncul maneh.................... Dheweke dadi wedi.
Sing aneh saka suara iku, nalika Anggun tangi, swara mau ilang, yen dheweke merem lan tilem, swara mau bakal muncul maneh. Dheweke wiwit nggoleki sumber swara, kaya swara saka jendhela kamar, kanthi ati-ati teka menyang sumber swara. Dheweke ora ngerti apa-apa, mung peteng, jangkrik lan udhara adhem, tiba-tiba wae, dheweke ora bisa mikir apa-apa. Anggun kaget, amarga udan deres gumantung saka tangane, sing mburu bali menyang amben lan nutup jendhela.
Tok, tok, tok ...... "Anggun? Suara seng familiar ngagetno Anggun Kowe rapopo mduk?. "Anggun nyedhot nyenyep,Iya ma aku rapopo" ujare Anggun.Swara kuwi ilang bebarengan karo swaraning jejak langkah.
Anggun langsung mangerteni, yen dheweke ora nyritakake babagan swara kang nganggu marang ibune, banjur dheweke nyedhaki lawange kanthi wedi yen wis ilang lan ora ana sing mangerteni "Apa iki?" Ruang keluarga sing ditemokake nalika lawang mbukak diganti dening wit witan rungsep,kaget, bingung, Anggun wiwit mlaku-mlaku kanthi alon-alon tumuju ruang tamu kanthi tema alas.Emang ana?" wit klapa tapi godong e gedang,pesawat ing game perang? Yen iki mimpi,Anggun arep tangi kanthi cepet.
"Sampeyan, sampeyan pengin bali menyang kasunyatan?" Astaga, swara iku ana maneh.Anggun njingkrak,muter raga e lan usaha nemoake sumber swara. "Sapa sampeyan? Sampeyan ora bisa nuduhake wujud sampeyan? Sampeyan ngerti,sinf kaya ngene tindakan ora sopan? "Sepi. Ora ana jawaban ing sawetara menit. Anggun wiwit sumelang,yapa yen dheweke kejebak ing kene ? yen dheweke ora bisa tangi? Ngipi buruk sakteruse?
"Mimpi buruk tetep mimpi buruk." Anggun kaget. Ndeleng dheweke sakkelilinge,luwih waspada lan ati-ati. "Kanggo mungkasi, sampeyan kudu ngadhepi. Ngadhepi, kanthi wani. "Ora ana gunane. Anggun kepengin tetep nggoleki, asil ora ana. Swara kuwi pancen ora duwe wujud. "Apa aku kudu ngadhepi?" Kanthi swara sing rada gemeter, Anggun ngewanekno takon. Dheweke kesel banget. Pengin langsung ngadhepi kasunyatan.
"Sing kudu sampeyan tindakake ..." bener kaya dugaane dheweke. Swara kasebut mangsuli maneh. Strategiapik, Anggun. "Ketakutanmu." Anggun ngetokake mata. Sakdurunge dheweke bisa ngomong, tubuhne langsung ambruk menyang bolongan sing langsung muncul saka ngisor sikilane. Dheweke nguwuh-uwuh. Bolongan kuwi nelan dheweke! Carane babagan iki ... Anggun panginten. Matane terpejam. Angin ngepek raine lan kasebar rambute.
Ora let suwe, angin nerpa raine. Ia pun ndharat kanthi alus, banjur mbukak mata. Katon kaya sing ana serba pink. Anggun ngendhih, pungkasane. Aku wanted nangis nalika lawang kamar wis kalah maneh lan swara menowo muncul. "Anggun?" "Kenapa sampeyan, nak?" Lan iki Papa. Anggun banget yakin. Tanpa pikirane dawa dheweke langsung menyang lawang, kabuka lan ketemu ... bapak ibune. Tenan, Anggun yakin yen Mama lan Papa. Nanging ... pasuryan-pasuryane ... wajah-wajah ... wulunen coklat karo mata ijo lan untune lincip. Anggun njerit. "Sampeyan duduk mama papakuu !!!" kanthi wedi nyebar kabeh awak, Anggun nguwuh. "Apa sampeyan, Anggun, iki Papa." Kalimat kasebut ora tau ngilangake rasa wedi. Tanpa pikir panjang, Anggun mlayu, nggatekake wong tuwa palsu sing terus nguwuh-uwuh jenenge. Iki suasana atmosfer berubah persis kaya ing omah. Ora ana wit sing rungsep utawa semak.
Bruuukk ... Anggun ambruk maneh. Panjenenganipun lali yen ruang tamu alas karpet. Lan nalika dheweke jumeneng, suasana berubah. Ora sofa lan meja tamu ditemokake, nanging kursi-kursi coklat lan meja-meja lan suasana rame kelas. Oh, saiki sekolah. Fikir Anggun. Iki kelas. Dheweke yakin. Anggun mlaku menyang kursi. Nomer telu cedhak jendhela. Kaya biasane, lungguh karo kancane,seumuran Anggun, maca buku,kacamata nggantung ing irunge. "Rizki ..." Anggun mesem. Dheweke kanca saka TK isih persis kaya sadurunge. Tanpa wulu utawa mata ijo.
Dheweke nepuk pundak e kanthi alon. Kanggo sawetara alasan, saben-saben aku ketemu Rizki, perasaan Anggun tenang. Rizki noleh. Nanging ora kaya sing dipikirake Anggun, Rizki, sing biasane mesem nalika Anggun teka, saiki ngerteni dheweke. Tanpa ekspresi setitik wae. "Hei? Rizki? "Anggun mulai panik. "Napa sampeyan?" Rizki isih durung mangsuli. Sakcepete katon ing pasuryane diganti. Eseman sinis digambar ing pasuryan. "Sampeyan, aku ora kenal, karo wong sing seneng bullt adhine dhewe." Anggun kaget. Bully?adhiku dhewe? " ... apa maksud sampeyan, Ki? Bully? Aku ora bully! "" Ya. Sampeyan ora bully dheweke kanthi fisik. Nanging sampeyan,ngelarani atine.Swara dingin Rizki nubruk dheweke. Anggun pancen ora ngandel, Rizki sing dadi kanca apik, kanca sing paling tahan suwe kanggo taun-taun saiki ora peduli. Anggun iku ora murka. Nanging wedi. Wedi yen Anggun kelangan Rizki.Wedi, yen urip tanpa kanca.
Ora kuat nempet banyu moto, Anggun mlayu saka kelas. Perasaane kaya kacau. Wongtuwane, kanca-kanca,apamane mengko ?? Nangis nelesi pipi. Dheweke ora ngereken swara sing nyeluk dheweke. Anggun puyeng.Muak karo kabehane iki. Yen ngimpi, kanggo wektu umptan, Anggun ngarep-arep supaya cepet tangi.
"Mbak Anggun?" Swara sing mbarai mandheg. Anggun ora ngelingi swara kasebut. Swara iku alus, manis lan iso gawe Anggun mandheg. Dalane luwih alon, lan ora nganti suwe mandhek. Anggun noleh.Dheweke yakin sumber swara ora adoh saka posisine. Sing bener saka panemune. Ana cah wadon sawetara taun luwih enom saka Anggun ngadeg, pas ing ngarep kaca sing wis ana kunu saka kapan. Anggun ngetokake mripate, sadhar yen bocah wadon ana ing ngarep cermin. "Mbak Anggun?" Bocah wadon kasebut maneh. Anggun kaget banget. Sing cah wadon ... bisa ngomong? Dheweke nyepetake dalan, nyedhaki bocah wadon sing nganggo klambi ungu.
Anggun pingin banget cerak cerik . Nanging aneh. Apa sing kedadeyane Dheweke wis mbuka cangkeme,nihil ora bisa digunakake, nanging ora ana srwara siji metu saka cangkeme.Yopo iki? ... Anggun nangis maneh. Atine nyengsarakake. Loro banget ... dheweke ambruk ing lantai, sikile dheweke ora nengenake bobote.banyu moto terus ngalir, mata dheweke panas, atine loro. Anggun ora ngerti apa sing kudu dilakoni.Lengkap kabeh wedi wis terwujudake.
"Mbak Anggun ... ojo nangis." Sing cah wadon sing sadurunge ana ngarepe Anggun saiki lagi lungguh ing sampinge. "Aku ... sayang pn mbak.Sampeyan ora ijen, aku bakal tansah ana ing kene kanggo sampeyan." Kanthi mripat panas, Anggun nyawang cah wadon cilik ing ngarepe. "Bhita."Dheweke ngandika tanpa swara. Di rangkulblangaung, adhine. Bener,adhik ... adhine sing budheg lan ora bisa ngomong mulai dheweke isih bayi.Adik, sing Anggun isin ngakoni. Adik, sing dibenci,ora seneng banget, amarga Mama lan Papa luwih sayang marang Bhita tinimbang Anggun.
Anggun terus nangis. Dheweke sadar ngerti saiki. Ngerti rasane rumangsa ora bisa guneman. angel ... ora enak ... Anggun ngerti saiki. "Sepurane dhek,sepurane mbak wis salah..." menawi Anggun saged ngucap, mbok bilih tembung-tembung punika sing diucapake. Bhita sing wis ngrangkul dheweke saiki nyawang Anggun. Matanya kaca kaca. "Bhita,ora tau benci karo Mbak. Malah Bhita kerep ngarep-arep menawa Bhita bisa nuduhake critane karo Mbak, ngobrol bebarengan, lan liya-liyane. "Anggun isih terisak.Rasa salah ngelumpuk ing sirahe.Anggun nyawang Bhita. Getun amarga saiki aku durung sinau basa isyarat supaya iso ngobrol karo adhikne.
Banjur Anggun ngeling-eling, dheweke ngelingi sinau sawetara. Kawitan ... kepungkur. Tangane sing lemes saiki laku basa isyarat, kanthi geter lan wedi dadi salah. Ndeleng kuwi, Bhita ngguyu. Dheweke ayu. sadhar yen dheweke luwih titik mirip kaya Anggun. Bhita nyedhaki dheweke kanthi cedhak karo kuping Anggun. "Aku ngapura sampeyan. Lan aku sayang, sadulurku. "Rong kalimat sing ditindakake digawe Anggun sing tenang. Dheweke mandheg nangis. Matanya terpejam ... anget sing dheweke rasakno uga nyaman.
"Anggunnn!!! Apa kowe arep turu nganti saiki !! "wektu iki, swara siji iki nyebabake anggun lompat. Maneh dheweke ambruk.Lan maneh. Bokonge dheweke loro lan dheweke matane silau. "Anggun!" Lan maneh, swara iki luwih serem. "Ya,Maa, Anggun tangi." Dumadakan Anggun kaget. Banget banget ... swarane ... bali!
Dheweke langsung mbukak lawang kamar.Ruang keluarga, ruang tamu, kabeh bali menyang normal. "Anggun? Ayo,sarapan" wong ngadeg ing ngarepe. Gawe anggun kaget. "Papa ..." lan wektu iki, tanpa wulu lan mata ijo. Anggun banjur mudhun menyang ruang makan.Alhamdulillah .. anggun ndesah. Kabeh bali menyang normal.Aku pancene ngimpi. Fikire Anggun.
Lan ing ruang makan, lungguh ing sebelahe Papa, cah wadon cilik kaya ing impen dheweke, ngunyah roti tawar coklat. Kanthi pasuryan lan eseman sing cerah, Anggun nyedhaki bocah wadon kasebut, ngerangkul. Bocah wadon sing dirangkul dheweke kaget, Mama lan Papa padha. "Bhita ... engkas sampeyan bakal sinau karo aku, ayo dolanan bebarengan, utawa apa wae ..." Anggun isih kesengsem. Mama lan Papa mesem. Bhita seneng banget sanajan dheweke ora ngerti apa sing diucapake Mbak e kuwi. "Anggun ..." Mama ngelingake, yen Bhita ora bisa krungu. "Oh ya Ma, Anggun banget antusias. Kira kira yapa basa isyarat kanggo ngomong kayak ngunu ... "Papa lan Mama ngguyu. "Wow, kowe pengin sinau basa isyarat?" Takon Papa. "Gelem Pa!" Anggun langsung berbinar. "Ketepakan Mbak Eva mung tas teka. "
Ora suwi, wadon ayu ing seragam teka ing ruang makan,Nyopo siji-siji mulai karo Bhita lan akhire Anggun. "Hay Anggun?Nyenyak turune sampeyan? "Wong wadon kuwi mesem. Anggun kaget. Swara Ikuuu...

Judul standar - Antologi CerkakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang